amikset

________

kyl naurattaa kun kaupungilla kävelee ja vähänmatkan päästä kuuluu kauhee räminä ja pauke.
Sieltähän tulee teini dx ja basshunter soi täysiä liekki lippis päässä ja kessu huulessa.sit kauhee kiihdytys alamäkeen ja kyllä lähtee. eiks hävetä yhtään.leuassa kasvaa kolme karvaa ja katu uskottavuus on korkeimmillaan mitä kovemmat äänet on autossa. heräisitte jo...

22

2673

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sit noin

vihreenä pelkästä kateudesta, pahvi.

Anna ihmisten olla! Jos joku osaa nauttia elämästään eikä kokoaika mökötä niin ILOITKOON!

• ja sikailija sid

Mitä ILOA se on, kun kaikki aika menee itsetunnon pönkittämiseen naurettavilla tempauksilla??

Pinnallista... kyllä elämä on parasta kun on ihan oma itsensä kaikkine heikkouksineen :)

• FX hb

Jokunen FX ja kyllä lähtee ainakin käsistä kun taas lunta saadaan.Ja mitä musiikkiin tulee niin voihan v sentään jumputusta.

• junttilan maija

sillä ei reska ole muuttunut oikeestaan ollenkaan sitten 50-60-luvun. Silloin siellä palloili lättähatut nyrkkiraudat mukanaan..Jos raudat eivät ollet taskuissa niin niitä säilytettiin katukiven alla. Nyt on pyssyt ja puukot mutta ihan tämä on samaa väkivaltaa ja tappelua... Silloin autot rälläsi samalla lailla ympyrää kun nytkin. Lenkki kulki Reskan kautta kirkon edestä Hallituskadulle jne. Radiot pauhasi täysillä...Nyt vain on hienommat vehkeet, ei tarvitse pitää auton ikkunoita auki että melu kuuluisi.

• ja joo

Ja autoja oli liikenteessä satoja enemmän, mutta kapakoissa oli nuoriso vähissä.
        Ennen poltettiin bensaa, nyt rasvataan maksaa.

• PILLURALLI RULES
        ja joo kirjoitti:

Ja autoja oli liikenteessä satoja enemmän, mutta kapakoissa oli nuoriso vähissä.
        Ennen poltettiin bensaa, nyt rasvataan maksaa.

TUKKIKAA TURPANNE JUU- VITUN KATEELLISET, MUN DX JÄTTÄÄ ÄITN JA ISIN LAINA RAHALA OSTETUT MENNEN TULEN.

• ______________
        PILLURALLI RULES kirjoitti:

TUKKIKAA TURPANNE JUU- VITUN KATEELLISET, MUN DX JÄTTÄÄ ÄITN JA ISIN LAINA RAHALA OSTETUT MENNEN TULEN.

ootko nyt ylpee ittestäs kun oot ostanu omilla rahoilla 150€ corollan??

• MC Gangsta Nic
        ______________ kirjoitti:

ootko nyt ylpee ittestäs kun oot ostanu omilla rahoilla 150€ corollan??

mun dx katoo kun yöhön. se on aika cool nyt pistin erikoisvanteet. varmaan paremman näkönen kun sun romus. aja vaan isukin laina-autolla, mä ajan viileellä dx:llä. ja mulla on paremmat stereot kun sulla, ostin subbarin viime kesänä. omilla rahoilla. olet kateellinen vaan.

• nissan -05
        MC Gangsta Nic kirjoitti:

mun dx katoo kun yöhön. se on aika cool nyt pistin erikoisvanteet. varmaan paremman näkönen kun sun romus. aja vaan isukin laina-autolla, mä ajan viileellä dx:llä. ja mulla on paremmat stereot kun sulla, ostin subbarin viime kesänä. omilla rahoilla. olet kateellinen vaan.

Kylläpä pienoinen on hermona. Jäikö aamulla äitin keittämät vellit syömättä? No mutta mitäs velleistä kun on -70 vuoden corolla persiin alla. On muuten paskin auto sitten ladan.

• MC Gangsta Nic
        nissan -05 kirjoitti:

Kylläpä pienoinen on hermona. Jäikö aamulla äitin keittämät vellit syömättä? No mutta mitäs velleistä kun on -70 vuoden corolla persiin alla. On muuten paskin auto sitten ladan.

mutta mun corolla kiihtyy paremmin. olen laittanu isomman kaasarin. mulla on paremmat stereot, eli hävisit, jannu! ladakin on parempi kun sun autos. TuPac rulez!!!

• nissan -05
        MC Gangsta Nic kirjoitti:

mutta mun corolla kiihtyy paremmin. olen laittanu isomman kaasarin. mulla on paremmat stereot, eli hävisit, jannu! ladakin on parempi kun sun autos. TuPac rulez!!!

Sä olet se jolla on se vanha rokkicorolla, jossa on se yksi pölläri vielä paikallaan (jota itse pidät erikoisvanteena). Ohi mennessäsi kuuluu..."sä kuulut päivään jokaiseen..". Ja muuten voisit tehdä sille pakarilleskin jotain...siitä se jytke kuuluu (jota itse luulet subbariksi). Voisit myös harkita sen saasteläjän viemistä karanojalle, muutaman kympin voisit saada vaikka fillarin tai partahöylän ostoon (kai niitä paria haiventa tartteis kohta alkaa ajamaan)

• mc gansta nic
        nissan -05 kirjoitti:

Sä olet se jolla on se vanha rokkicorolla, jossa on se yksi pölläri vielä paikallaan (jota itse pidät erikoisvanteena). Ohi mennessäsi kuuluu..."sä kuulut päivään jokaiseen..". Ja muuten voisit tehdä sille pakarilleskin jotain...siitä se jytke kuuluu (jota itse luulet subbariksi). Voisit myös harkita sen saasteläjän viemistä karanojalle, muutaman kympin voisit saada vaikka fillarin tai partahöylän ostoon (kai niitä paria haiventa tartteis kohta alkaa ajamaan)

ei kuulu sellaista muzaa, kuuluu hip hoppii ja sellasta muuta.
        onko kiva ajaa isukin autolla. se varmaan pyyhkii sun perseennkin.

iskä pikkupoika ajaa iskän autolla ja iskä ostaa pensatkin ja antaa viikkorahaa.

olet HÄVIÄJÄ. joudut varmaan hanskaamaan joka ilta kun pesää ei irtoo.

• _________
        mc gansta nic kirjoitti:

iskä pikkupoika ajaa iskän autolla ja iskä ostaa pensatkin ja antaa viikkorahaa.

äijä on varmaan ylpee itte ostamasta corollastaan? taustapeilissä on semmonen kuusimetsä ettei eteen nää.ja siitä hanskajutusta.sä et oo varmaan saanu kun kerran pesää ja sillonkin kokovartalolla.sä varmaan luulet että pikku tytöt on ihan märkänä sun heinäkoppiis?sun takapenkin matkustajien keski-ikä on varmaan 12 ?ja ihan itte oon ostanu autoni. turha tulla itkee iskän autoista.

• sama asia
        _________ kirjoitti:

äijä on varmaan ylpee itte ostamasta corollastaan? taustapeilissä on semmonen kuusimetsä ettei eteen nää.ja siitä hanskajutusta.sä et oo varmaan saanu kun kerran pesää ja sillonkin kokovartalolla.sä varmaan luulet että pikku tytöt on ihan märkänä sun heinäkoppiis?sun takapenkin matkustajien keski-ikä on varmaan 12 ?ja ihan itte oon ostanu autoni. turha tulla itkee iskän autoista.

mulla on sitäpaitsi parempaa musiikkia kun sulla.
        eli sitten parempia naisiakin. takapenkillä usein monta kappaletta.

• ________
        sama asia kirjoitti:

mulla on sitäpaitsi parempaa musiikkia kun sulla.
        eli sitten parempia naisiakin. takapenkillä usein monta kappaletta.

voiko 13 vuotiaita pikku tyttöjä sanoa naisiksi?

• nissan -05
        mc gansta nic kirjoitti:

Kirpaisko teiniä?

• ...

Olet sitten itse niin hyvä ihminen niin sanotusti? Itselläsi on vakioauto vakiokaiuttimilla ja kuuntelet radioo maltillisesti niin ettei kenenkään sielunelämä häiriinny? Eiköhän se ole ihan sama millä autolla liikkuu kunhan se on lämmin talvella ja liikkuu eteen ja taakse? Ja mitä musiikkiin kuuluu niin kaikki saa kuunnella mitä haluaa, iskelmästä eteenpäin... Se on enemmän naurettavaa että tuomitaan muita ja luullaan että itse on niin täydellinen.. Antaa muiden olla mitä on.. Minua ei ainakaan häiritse musiikin kuuntelu ja autolla ajo.. Ja kunnioitan kyllä sitä että ITSE maksaa autonsa, oli kuinka "huono" tahansa... Kasvattaa luonnetta itse hankkia rahansa työllä eikä se että vanhemmat maksaa kaiken kun vähän vinkasee...

• pappa betalar

sulla ei isän autoo mitä lainata, mulla on.
        kateellinen paska. mä saan bemun lainaks aina kun haluan. ja sehän sua vituttaa kun ajat ite vanhalla paskalla

• jos isältäkin saisi lainaksi
        pappa betalar kirjoitti:

kateellinen paska. mä saan bemun lainaks aina kun haluan. ja sehän sua vituttaa kun ajat ite vanhalla paskalla

iskän auto rulezzz

• ...
        pappa betalar kirjoitti:

Olen kateellinen mistä? Siis siitä että materialistiset ihmiset arvostelee muita auton perusteella? Kuvittelet varmaan että olet oikeasti muiden yläpuolella lapsellisten "miksi maksaa jos ilmaiseksi saa" ja "ei oo isän autoo mitä LAINATA" kommenttiesi kanssa. Ja kyllä, saan lainaksi isän auton jos haluan. Ja miksi minua vituttaisi se että ajat isäsi autolla? Ei kuule kiinnosta. Ja opi kirjottaan, pisteen jälkeen lause alkaa isolla kirjaimella!

• ::::::::::::
      • pala

kerrassaan osuva. propsit.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2732
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      14
      2276
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      45
      1870
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe