Miehille kysymys

Jos tyttärenne/vaimonne

raiskataan, niin mitä ajatuksia ja tunteita se teissä herättää?

Jos itse syyllistytte raiskaukseen; niin puolustatteko itseänne että ei se mitään. Nainen sai vai naidakseen ja sitähän se halusi. Ym...

16

5052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osku2

Jos itse syyllistyisin raiskaukseen, niin pitäisin sitä varmaan ihan oikeutettuna. Siksi kai sen tekisinkin. Raiskaukseen en kuitenkaan syyllisty, koska en sitä oikeutettuna pidä ja vahingossa ei ketään voi raiskata.

Jos tyttäreni tai vaimoni raiskattaisiin niin silmitön raivo siitä varmastikin tulisi ja kostoksi riistäisin raiskaajalta (mikäli vain tietäisin sen) hengen jollakin varsin alkukantaisella tavalla (todennäköisesti kirveellä). Tiedän kyllä asian seuraukset itseni kannalta (pitkään valtion leivissä), mutta uskon että tuossa tilanteessa (ainakin jos olisi tytär kyseessä) unohtaisin kaikki ns. järkevät ajattelu-tavat ihan suosiolla kun ei siitä kuitenkaan mitään tulisi. Tuollaisessa tilanteessahan ei pelkästään tehdä väkivaltaa minun läheiselle ihmiselle vaan kosketaan väkivalloin minun alueelle aviomiehenä tai isänä.

• Jeesustelija

Raiskaus on väkivaltarikos, josta on laissa rangaistussäädökset, joten on turha ottaa oikeutta omiin käsiin.
        Toinen juttu on jos "raiskaus" on esim. keksitty alibitarina syrjähypyn paljastuttua, tai kännipano muistamattomassa tilassa...
        Oikeusmurhia on tapahtunut.

• Osku2
        Jeesustelija kirjoitti:

Raiskaus on väkivaltarikos, josta on laissa rangaistussäädökset, joten on turha ottaa oikeutta omiin käsiin.
        Toinen juttu on jos "raiskaus" on esim. keksitty alibitarina syrjähypyn paljastuttua, tai kännipano muistamattomassa tilassa...
        Oikeusmurhia on tapahtunut.

Minähän kerroinkin, että silloin en edes yrittäisi ajatella järkevästi. Tyttären osalta tuo olisi selvä, että silloin aivot jäisi narikkaan.
        Vaimon osalta asia ei ole niin yksinkertainen. Riippuu siitä voisiko kyseessä tosiaan olla vaimon pettämisen peittely. Jos ei voisi, niin aivot narikkaan, mutta jos tuntuisi että taitaapa vaimo kusettaa, niin sitten ero vittumaisesta akasta ja omaisuudesta kaikki mahdolliset roposet itselle.

• Yx Jäppinen

että raiskaajat ja pedofiilit ovat alhaisinta mahdollista kastia, joille pitäisi antaa kovin mahdollinen rangaistus.

Tosin on muistettava että ns. "raiskaus" ei aina välttämättä olekaan todellinen raiskaus. Se mitä jälkikäteen kerrotaan, ei aina välttämättä vastaa sitä mitä todellisuudessa tapahtui.

Toisaalta peräänkuulutan myös naisten omaa vastuuta itsestään. Jos vetää lärvit ja lähtee tuntemattomien tai puolituttujen mukaan, niin todennäköisyys että jotain ikävää tapahtuu on aika suuri.

• hän lähtee

tuntemattoman/tuntemattomien mukaan ja vetää lärvit. Oikeuttaako se naisen/tytön/lapsen raiskaamiseen?

• Yx Jäppinen
        hän lähtee kirjoitti:

tuntemattoman/tuntemattomien mukaan ja vetää lärvit. Oikeuttaako se naisen/tytön/lapsen raiskaamiseen?

Ei tietenkään saa raiskata, kuten ei myöskään moottoritiellä hortoilevan jalankulkijan päälle saa ajaa. Siitä huolimatta on suuri riski että moottoritiellä hortoileva jää auton alle.

Noh, jokainenhan sen itse päättää vetääkö lärvit ja lähtee vieraiden matkaan tai lähteekö hortoilemaan moottoritielle perskännissä pimeän aikaan. Mutta turha se on sitten tulla jälkikäteen itkemään että kävi huonosti. Sitä kutsutaan ns. "omaksi valinnaksi".

• Oletko ikinä kuullut
        Yx Jäppinen kirjoitti:

Ei tietenkään saa raiskata, kuten ei myöskään moottoritiellä hortoilevan jalankulkijan päälle saa ajaa. Siitä huolimatta on suuri riski että moottoritiellä hortoileva jää auton alle.

Noh, jokainenhan sen itse päättää vetääkö lärvit ja lähtee vieraiden matkaan tai lähteekö hortoilemaan moottoritielle perskännissä pimeän aikaan. Mutta turha se on sitten tulla jälkikäteen itkemään että kävi huonosti. Sitä kutsutaan ns. "omaksi valinnaksi".

sellaisesta sanasta kuin VASTUU tekemisestänsä.

Se tarkoittaa myös teitä miehiä!

Ei vain naisia!

Otatteko te vastuuta laisinkaan tekemisistänne?

Eli jos nainen erehtyy LUOTTAMAAN miehiin ja juo itsensä sammuksiin, niin se on sitten vapaata riistaa???????

• Yx Jäppinen
        Oletko ikinä kuullut kirjoitti:

Ei vain naisia!

Eli jos nainen erehtyy LUOTTAMAAN miehiin ja juo itsensä sammuksiin, niin se on sitten vapaata riistaa???????

Oletko kakara, lapsenuskoinen vai tyhmä?

Teeppä pieni testi: Tiedät varmaan että varastaminen on lain mukaan rikos ja raamatun mukaan syntiä, niinkuin raiskaaminenkin. Anna kymmenelle tuntemattomalle tai puolitutulle satanen kouraan ja pyydä heitä tuomaan Alkosta pullo kossua. Miten luulet että käy? Todennäköisesti 8-9 kymmenestä palaa takaisin kossupullon ja vaihtorahojen kera. Ja erittäin todennäköisesti ne 1-2 kymmenestä häviävät kuin pieru saharaan sun rahojesi kanssa.

Sama se pätee miehiinkin. Suurin osa miehistä hoitaa sammuneen naisen herrasmiesmäisesti turvaan. Mutta jos huono tuuri käy, niin kohdalle osuukin se paskiainen joka käyttää hyväksi.

Ei kukaan ihminen (mies tai nainen) voi vastata toisen tekemisistä, kyllä se on jokaisen vastattava itsestään. En minä voi vastata siitä raiskaako "naapurin Pekka", voin vastata vain siitä että en itse raiskaa.

Toivottavasti sinäkin aikuistut joskus niin paljon että kannat vastuun omista tekemisistäsi.

• tuhma.m
        Yx Jäppinen kirjoitti:

Oletko kakara, lapsenuskoinen vai tyhmä?

Teeppä pieni testi: Tiedät varmaan että varastaminen on lain mukaan rikos ja raamatun mukaan syntiä, niinkuin raiskaaminenkin. Anna kymmenelle tuntemattomalle tai puolitutulle satanen kouraan ja pyydä heitä tuomaan Alkosta pullo kossua. Miten luulet että käy? Todennäköisesti 8-9 kymmenestä palaa takaisin kossupullon ja vaihtorahojen kera. Ja erittäin todennäköisesti ne 1-2 kymmenestä häviävät kuin pieru saharaan sun rahojesi kanssa.

Sama se pätee miehiinkin. Suurin osa miehistä hoitaa sammuneen naisen herrasmiesmäisesti turvaan. Mutta jos huono tuuri käy, niin kohdalle osuukin se paskiainen joka käyttää hyväksi.

Ei kukaan ihminen (mies tai nainen) voi vastata toisen tekemisistä, kyllä se on jokaisen vastattava itsestään. En minä voi vastata siitä raiskaako "naapurin Pekka", voin vastata vain siitä että en itse raiskaa.

Toivottavasti sinäkin aikuistut joskus niin paljon että kannat vastuun omista tekemisistäsi.

Siis jos altistaa itsensä jollekin asialle ja seuraukset ovat sellaiset että käy huono tuuri ja lopuksi ei naurata niin kyllä se oma vikakin on.

Jos esimerkiksi kävelee keskellä yötä kännissä kaupungissa jossa tiedetään olevan vaarallista yöllä, se on tyhmyyttä. Vai olisiko se sitä niin sanottua suomalaisen rohkeutta.

Keskustelun alussa oli kaksi kysymystä.

Minua suututtaisi jos läheiseni raiskattaisiin.

Ehkä kaikenlainen vähättely ja kieltäminen on luonnollinen reaktio olla kohtaamatta asiaa.

• kännit
        Oletko ikinä kuullut kirjoitti:

Ei vain naisia!

Ja lähde sitten vaikka Kaivopuistoon keskiyöllä kokeilemaan "miesten" vastuusta.

"Otatteko te vastuuta laisinkaan tekemisistänne?
        Eli jos nainen erehtyy LUOTTAMAAN miehiin ja juo itsensä sammuksiin, niin se on sitten vapaata riistaa???????"

Joo, mä otan toki vastuun teoistani, niin kuin varmasti 95% miehistä. Sanoisin niin, että jos joku mies vetää perskännit ja lähtee hoipertelemaan Kaivopuistoon saa siellä turpaansa ja rahat viedään, niin kenen vika on? Tottakait rikollisten, mut miks hölmö lähti sinne hortoileen?? olis ottanu taksin ja menny himaansa.

• Pera
        kännit kirjoitti:

Ja lähde sitten vaikka Kaivopuistoon keskiyöllä kokeilemaan "miesten" vastuusta.

"Otatteko te vastuuta laisinkaan tekemisistänne?
        Eli jos nainen erehtyy LUOTTAMAAN miehiin ja juo itsensä sammuksiin, niin se on sitten vapaata riistaa???????"

Joo, mä otan toki vastuun teoistani, niin kuin varmasti 95% miehistä. Sanoisin niin, että jos joku mies vetää perskännit ja lähtee hoipertelemaan Kaivopuistoon saa siellä turpaansa ja rahat viedään, niin kenen vika on? Tottakait rikollisten, mut miks hölmö lähti sinne hortoileen?? olis ottanu taksin ja menny himaansa.

Siis käsittämättömiä juttuja...en ymmärrä ollenkaan....
        Minä en voisi koskaan missään tilanteessa raiskata ketään naista, ei tulisi mieleenikään.
        Seksissä molempien pitää haluta ja vasta sitten rakastelu antaa jotain. Tiedottomassa kunnossa olevan naisen hyväksikäyttäminen on raukkamaista!

• miesten asenteisiin
        Yx Jäppinen kirjoitti:

Kuulin kertomuksen eräästä pojasta joka sanoi isälleen että "mikäs sinulla on ollessa kun sait mennä naimisiin äidin kanssa, mutta minun on mentävä ihan vennon vieraan kanssa". Sama suojaantumisen tarve on naisillakin, kun riski on otettava jos meinaa kumppanin löytää. Ikävästi raiskauksia tapahtuu myös avioliiton sisällä.

• yksikään

raiskaajamies ajattelee raiskauksesta että se olisi oikein tai että hän tekisi uhrilleen jonkin hyvänteon jota uhri ei vain ymmärrä. Tuntuu vain niin hyvältä päästä mitätöimään naisen fyysinen loukkaamattomuus.

Jos joku raiskaa tyttöni, pystyn kyllä ymmärtämään raiskaajan tunteita.

Tämä on minun miehinen näkemykseni.

• tappaisitko sen saastan

Jos näin kävisi ymmärtäisin sinun tunteesi täydellisesti vaikka en tekoasi hyväksyisikään.

• Aijaijai

Sille raiskaajalle tulis erittäin hidas ja äärimmäisen tuskallinen kuolema.En viitsi alkaa kuvailemaan sen tarkemmin mitä tekisin mutta jokainen voi mielessään kuvitella mihin kaikkeen ihminen pystyy kun tuntee tarpeeksi vihaa.Jokainen saa takuulla seksiä ilman väkivaltaa jos ei muuten niin rahalla saa varmasti.Sekin on paljon parempi vaihtoehto kuin raiskaus.Raiskaukselle ei löydy mitään puollustusta tekona.

• raiskaus on tietenkin

tuomittava teko, mutta ei mieleltään terve ole ihminen joka ilmoittaa julkisesti kiduttavan toisen kuoliaaksi sen vuoksi että hänen vaimo tai tytär on raiskattu. Toivottavasti ylläpito ja virkavalta selvittää näin vaarallisen ihmisen olemassa olon ja saattaa hänet turvallisesti hoitoon.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      186
      13767
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      158
      5493
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      4960
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      156
      3734
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      40
      2873
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      128
      2042
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      120
      1811
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      373
      1714
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1560
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      137
      1525
    Aihe