Mac Bookeissa kestävyysongelmia?

mistä johtuu

10

1344

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole yleistä

Tuollainen ei ole yleistä. Itse en ole nähnyt tuollaista yhdessäkään MacBookissa mitä olen käsitellyt. Edes vanhassa iBookissani joka on pudonnut pari kertaa lattialle, ei ole mitään halkeamia.

Onko kone pudonnut tai saanut iskun? Onko halkeama tullut yllättäen vai vähitellen? Jos halkeama on tullut yllättäen, on kone todennäköisesti saanut iskun.

Jos konetta on käsitelty hyvin, niin kyseessä voi olla myös valmistusvika, jolloin se menee takuun piikkiin. Jos muovin laadussa tai rakenteessa on ollut ongelmia niin ne on mahdollista selvittää.

• yhdessä yksilössä ollakin tavanomaista heikompaa, Mr. Troll. Tai sitten kyseessä voi olla ulkoinen syy. Kannattaako tämän takia avata ketju?

• MacBookeissa

• MacBookeissa kirjoitti:

MacBookeissa murtumisongelma:

http://plaza.fi/muropaketti/macbookeissa-murtumisongelma

Linkin keskustelu oli mainio. Mac-ihmiset vaikuttavat enimmäkseen tasapainoisilta ja järkeviltä aikuisilta, useimmat Win-ihmiset taas hermovikaisilta kakaroilta. Varmaan sattumaa?

• keskustelu...
        RepeRuutikallo kirjoitti:

Linkin keskustelu oli mainio. Mac-ihmiset vaikuttavat enimmäkseen tasapainoisilta ja järkeviltä aikuisilta, useimmat Win-ihmiset taas hermovikaisilta kakaroilta. Varmaan sattumaa?

Erityisesti tämä kommentti:

=============================
        Voi teitä, jota olette PC huumassa.
        Suosittelen imemään pitkää paskaa ja nussimaan isäänne.

Enpä ole koskaan törmännyt toimivaan Wintuukka-koneeseen. :)
        Aina ne on ihan tukossa viruksista, jos edes hetken pitää verkkopiuhassa kiinni. :D

Todellakin Mac-ihmiset vaikuttavat tasapainoisilta ja järkeviltä aikuisilta.

• keskustelu... kirjoitti:

Erityisesti tämä kommentti:

Voi teitä, jota olette PC huumassa.
        Suosittelen imemään pitkää paskaa ja nussimaan isäänne.

Enpä ole koskaan törmännyt toimivaan Wintuukka-koneeseen. :)
        Aina ne on ihan tukossa viruksista, jos edes hetken pitää verkkopiuhassa kiinni. :D

Todellakin Mac-ihmiset vaikuttavat tasapainoisilta ja järkeviltä aikuisilta.

Tuo oli se poikkeus. En minä puhunut kaikista vaan enemmistöstä, mikä lienee taas vähän vaikeasti tajuttava asia.

Oli siellä vastaavasti joku järkevähkö Win-tyyppikin.

• Ja koska Mr. Trollin otsikko on trollaava ja antaa täysin harhaanjohtavan kuvan koko aiheesta, tämän ketjun voisi ihan hyvin heittää hittoon...

• w.e.c

Jääköön tämä viestiketju. Olihan otsikossa sentään kysymysmerkki, vaikka melkoisen yleistyksen ketjun avaaja tekikin vain yhden esimerkin perusteella. Jos joillain muilla on vastaavankaltaisia halkeamisongelmia, niin tässä ketjussa voi keskustella aiheesta.

• kestää huonosti

taltan iskuja...

• jason-blue

Kyllä toi pintamuovi on aika jämäkkää, mitä näin itse testasin.

Toi halkeemakohta on just siinä kohdassa johon ne pienet "kannatinpalat" lasketuu, kun näytön taittaa kiinni. Voi olla, että ruiskuvalussa on sattunut joku virhe, mutta kuvittelisin että tuo voi myös tapahtua kun näytön lävyttää lujaa kiinni.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4892
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3543
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2430
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1558
    5. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1480
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1334
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1222
    8. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1128
    9. 165
      1089
    10. Olen oikeasti aika mukava

Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.
      Ikävä
      22
      1057
    Aihe