(c) Hämeen Sanomista 13.12.2006:
"Hämeenlinnassa ja Rengossa 266€.
Riihimäen kaupunginhallitus päätti viime maanantaina, ettei koiraveroa enää peritä ensi vuoden alusta lukien. Päätös on lopullinen.
Loppi ja Ypäjä ei peri koiraveroa.
Koiravero peritään aina jälkikäteen. Tämän vuoden vero maksuun ensi keväänä."
Koiraveroja Kanta-Hämeen alueella ja naapurialueilla
3
985
Vastaukset
- Heh!
Koiravero ei sentään ole Hämeenlinnassa ja Rengossa 266 euroa vaan 26 euroa. Tiesin kyllä että koiraveron enimmäismäärä on säädetty laissa 50 euroon, mutta tarkistin asian vielä onko Hämeen Sanomien verkkosivuillakin virhe.
http://www.hameensanomat.fi/Article.jsp?article=46862&main=25 - veronmaksaja
Janakkala ei peri koiraveroa. Hämeenlinna ei varmaan ikinä luovu koiraverosta. Saatiinhan tänne koirapuisto viimein ( on taas syy kerätä veroja), mutta ei taida hyödyttää muita kuin keskustassa asuvia, itse en ainankan ko. puistoa käytä, koska on oma 'puisto'omilla rahoilla tehty omassa pihassa ja silti maksan koiraveroja. Kerään myös koirieni jätökset, ja tonttini pientareilta muidenkin koirien.Lisäksi ulkoilemme pääosin janakkalan puolella. Ja tämä verohan on jäänne jonka keräys perustetta ei ole enää olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026983
- 594622
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s364201- 713229
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271696- 171670
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401573- 341449
- 1431227