Oletteko syöneet metformiinia PCO:hon? Minkälaisia tuloksia niistä on ollut? Oletko syönyt metujen rinnalla clomeja tai muuta lääkitystä?
PCO ja metformiini?
6
663
Vastaukset
- raskautta toivova
Parasta aikaa syön metrormiinia, aloitin n. kuukausi sitten. Minulla ainakin auttoi verensokerin heilahteluun, ihan erilainen olo kuin ennen. Clomeja söin juuri tässä kierrossa, ei vain tainnut tärpätä, vaikka oli 2 munasolua "odottamassa". Mahaan koskee siihen maliin että kuukautiset alkavat.
- ohoppas
Millä tavalla olotilasi on erilaisempi kuin ennen?
- DitaVonBlonde
täälläkin yksi PCO... Mitä ne sokerien heilahtelut oikeastaan muuten ovat ja mille tuntuvat?
syön aika usein karkkia koska mua pyörryttää tosi herkästi, ja siitä saa energisen olon..Jo parin tunnin kuluttua ruuan syömisestä tulee heikko olo eli koulussa kun ruoka on klo 12 niin kahden aikaa on jo tosi väsynyt ja huimaa :( Onks tää sitä heilahtelua?
Mulla clomit alkaa ensikuussa, metforminista ei oo ollu ees puhetta lekurilla. - audit
DitaVonBlonde kirjoitti:
täälläkin yksi PCO... Mitä ne sokerien heilahtelut oikeastaan muuten ovat ja mille tuntuvat?
syön aika usein karkkia koska mua pyörryttää tosi herkästi, ja siitä saa energisen olon..Jo parin tunnin kuluttua ruuan syömisestä tulee heikko olo eli koulussa kun ruoka on klo 12 niin kahden aikaa on jo tosi väsynyt ja huimaa :( Onks tää sitä heilahtelua?
Mulla clomit alkaa ensikuussa, metforminista ei oo ollu ees puhetta lekurilla.Just tollaset oireet on ainaki mulla ollu sokerien heilahtelusta ja metformiinia syön. Ei tee enää niin herkästi mieli karkkia eikä tuu niin nopeesti ruuan jälkeen heikko olo. Ja kaiken lisäksi mun menkat on säännöllistyny ja karvotus vähentyny :) Ota itse Metformin puheeksi lääkärillä. Mulle ei ainakaan ees ehdotettu vaan mainitsin itse asiasta ku olin lukenu siitä paljo positiivista.
- DitaVonBlonde
audit kirjoitti:
Just tollaset oireet on ainaki mulla ollu sokerien heilahtelusta ja metformiinia syön. Ei tee enää niin herkästi mieli karkkia eikä tuu niin nopeesti ruuan jälkeen heikko olo. Ja kaiken lisäksi mun menkat on säännöllistyny ja karvotus vähentyny :) Ota itse Metformin puheeksi lääkärillä. Mulle ei ainakaan ees ehdotettu vaan mainitsin itse asiasta ku olin lukenu siitä paljo positiivista.
Kuulostaa tosi hyvälle kieltämättä.. Mulla noi karvatki alkanu pikkuhiljaa kasvaa ylähuulessa ja inhottavaa ku huulipuna tavallaan korostaa vaan noita "viiksii" :P
Tammikuussa alkaa Clomit mut jos niillä ei ihmettä tapahdu niin sitten voisin kanssa kysyä noita Metformineja avuks :)
Kiitos ja hyvää joulua!! ;)
- jadessa1
Itse olen syönyt kyseistä lääkettä kohta 4kk.Aluksi pelkästään ja sit tehtiin yhdistelmä clomit menopur pregnyl ja heti tärppäs mut meni kesken viikolla 7. Mut uusi yritys samalla reseptillä kunhan vain kuukautiset alkais!!
Itse huomasin myös muutosta itsessäni vaikken oikein uskonut sen johtuvat nuista metformiineistä eli olin jotenkin tasaisempi /rauhallisempi enkä niin väsynyt!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa552537Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631682SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71640Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631525Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81508Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251198Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241041Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78954