Uusi Vectra

Opeliko?

Tervehdys !
Uusi 5-ovinen vectra 2.2l direct moottorilla varustettuna kiinnostaisi. Tekeekö sport-varustelun madallus 17 tuumaiset pyörät autosta kivireen??
Minkälaisilla kulutuksilla olette päässeet kaupungissa ja maantiellä? Miten auto lämpenee ja etenee talviolosuhteissa? Koriltaan auto vaikuttaa saksalaisen jämäkältä omaten lisäksi hyvän ruostesuojauksen!

ps. Onko sähkövaivoista jo päästy em. moottorin osalta ?(mystiset akun tyhjenemiset)

6

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • '''

      ei ole

    • tyytyväinen opelisti

      Moottorista sen verran, että itselläni on 2.2 direct,jonka keskikulutus on nyt 8,4L kun takana on 70000 km. Tankkausvälikulutus on vaihdellut välillä 6,4l - 10,9l. Lämpiämisen suhteen auto on ehdotonta ykkösluokkaa. Sähkövikoja minulla oli ensimmäisten tuhannen kilometrien aikana, mutta siihen ne loppuivat.

      • 3 Vectraa

        Minulla ollut 3 C-mallin Vectraa ja kaikki ne ovat olleet Sport varustuksella ( 2 GTS ja 1 Farkku) ja en ole kokenut autoa kivireeksi. Minusta sport alusta antaa alustalle vaan jämäkkyyttä lisää. Sähkövikoja ei ole ollut yhdessäkään näistä Vectroista. Ainoastaan ensimmäisessä Vectrassa oli alustan kolikoita, joiden aiheuttajaa ei meinatta löytää aluksi. Nykyisissä kyseinen ongelma on korjattu tehtaalla asennetuilla kumisukilla jousien alapäähän.


      • 3 Vectraa

        Lämpiää tosi hyvin. Voitti myös TM talvitestin muistaakseni 2003 juuri hyvien talvi ominaisuuksien vuoksi.


      • ............
        3 Vectraa kirjoitti:

        Minulla ollut 3 C-mallin Vectraa ja kaikki ne ovat olleet Sport varustuksella ( 2 GTS ja 1 Farkku) ja en ole kokenut autoa kivireeksi. Minusta sport alusta antaa alustalle vaan jämäkkyyttä lisää. Sähkövikoja ei ole ollut yhdessäkään näistä Vectroista. Ainoastaan ensimmäisessä Vectrassa oli alustan kolikoita, joiden aiheuttajaa ei meinatta löytää aluksi. Nykyisissä kyseinen ongelma on korjattu tehtaalla asennetuilla kumisukilla jousien alapäähän.

        ei sähkövikoja hah hah.Katoitko eilen 45minuuttia ohjelman siinä puhui Opel mies,sanoi että sai Vectraa samalla kertaa,ekan ja viimeisen


      • ........
        ............ kirjoitti:

        ei sähkövikoja hah hah.Katoitko eilen 45minuuttia ohjelman siinä puhui Opel mies,sanoi että sai Vectraa samalla kertaa,ekan ja viimeisen

        kertoon tunne Toyota ave osastolle kyseisen
        automerkin ongelmista niin se poistetaan heti.
        Miksei täällä ole sama käytäntö?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      176
      1697
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1278
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1179
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      195
      940
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      898
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      725
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      650
    Aihe