Tervehdys !
Uusi 5-ovinen vectra 2.2l direct moottorilla varustettuna kiinnostaisi. Tekeekö sport-varustelun madallus 17 tuumaiset pyörät autosta kivireen??
Minkälaisilla kulutuksilla olette päässeet kaupungissa ja maantiellä? Miten auto lämpenee ja etenee talviolosuhteissa? Koriltaan auto vaikuttaa saksalaisen jämäkältä omaten lisäksi hyvän ruostesuojauksen!
ps. Onko sähkövaivoista jo päästy em. moottorin osalta ?(mystiset akun tyhjenemiset)
Uusi Vectra
6
1014
Vastaukset
- '''
ei ole
- tyytyväinen opelisti
Moottorista sen verran, että itselläni on 2.2 direct,jonka keskikulutus on nyt 8,4L kun takana on 70000 km. Tankkausvälikulutus on vaihdellut välillä 6,4l - 10,9l. Lämpiämisen suhteen auto on ehdotonta ykkösluokkaa. Sähkövikoja minulla oli ensimmäisten tuhannen kilometrien aikana, mutta siihen ne loppuivat.
- 3 Vectraa
Minulla ollut 3 C-mallin Vectraa ja kaikki ne ovat olleet Sport varustuksella ( 2 GTS ja 1 Farkku) ja en ole kokenut autoa kivireeksi. Minusta sport alusta antaa alustalle vaan jämäkkyyttä lisää. Sähkövikoja ei ole ollut yhdessäkään näistä Vectroista. Ainoastaan ensimmäisessä Vectrassa oli alustan kolikoita, joiden aiheuttajaa ei meinatta löytää aluksi. Nykyisissä kyseinen ongelma on korjattu tehtaalla asennetuilla kumisukilla jousien alapäähän.
- 3 Vectraa
Lämpiää tosi hyvin. Voitti myös TM talvitestin muistaakseni 2003 juuri hyvien talvi ominaisuuksien vuoksi.
- ............
3 Vectraa kirjoitti:
Minulla ollut 3 C-mallin Vectraa ja kaikki ne ovat olleet Sport varustuksella ( 2 GTS ja 1 Farkku) ja en ole kokenut autoa kivireeksi. Minusta sport alusta antaa alustalle vaan jämäkkyyttä lisää. Sähkövikoja ei ole ollut yhdessäkään näistä Vectroista. Ainoastaan ensimmäisessä Vectrassa oli alustan kolikoita, joiden aiheuttajaa ei meinatta löytää aluksi. Nykyisissä kyseinen ongelma on korjattu tehtaalla asennetuilla kumisukilla jousien alapäähän.
ei sähkövikoja hah hah.Katoitko eilen 45minuuttia ohjelman siinä puhui Opel mies,sanoi että sai Vectraa samalla kertaa,ekan ja viimeisen
- ........
............ kirjoitti:
ei sähkövikoja hah hah.Katoitko eilen 45minuuttia ohjelman siinä puhui Opel mies,sanoi että sai Vectraa samalla kertaa,ekan ja viimeisen
kertoon tunne Toyota ave osastolle kyseisen
automerkin ongelmista niin se poistetaan heti.
Miksei täällä ole sama käytäntö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761697
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471278- 661179
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html195940- 44898
- 69778
- 49770
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244537725- 119664
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79650