sosiaalitoimen toimesta on että kun osallistuu aktiivitoimiin eli menee osoitettuun työhön, niin siitä maksettava palkka on kuitenkin niin pieni, että on haettava sossusta ttt:a, tällälailla opetetaan nuoriso sossun asiakkaiksi heti nuorena.
Onkohan takana pelko sossutyöntekijöiden jäämisestä työttömäksi.
Järjettömintä
3
315
Vastaukset
- tuossahan..
opetetaan hakemaan elanto sossun luukulta.
Minä en ymmärrä miksi kukkaan viitsii tehdä työtä, jos kuitenkin joutuu sossusta toimeentulotukea kerjätä.
Ainakin tampereella kaikki päätökset saadaan vain ulkopuolisella painostuksella ja kun nuo Länsi-Suomen lääninhallituksen työntekijät ei juurikaan viitsi ongelmia korjauttaa, niin kuukausia saa olla ilman rahaa.- käytäntö
Eikä ole kyse viitsimisestä, vaan kalleudesta, työssä käyminenkin maksaa, ja jos palkka ei riitä kulunkeihin niin aika mahdotonta siinä on töissä käydä.
- xxx365
Mutta palkastahan jätetään huomioimatta 20% tt-tuessa. Tai jos saa ylläpitokorvausta sitä ei huomioida tulona laskelmassa. Eivätkö nämä kannusta käymään töissä vai oletko jopa laiskempi minä, joka ei edes jaksanut mennä oman isänsä hautajaisiin.
Taidat olla niitä nuoria jotka vaatii rahaa valtiolta tai paikan toimitusjohtajana. Katsele jotain muutakin kuin MTV:n Sweet sixteeniä, saatat jopa yllättyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3386321Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52860
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
- 52768
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130753Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14671