Hei! sinä joka olet heittämässä tietokonettasi pois..ota vaikka minuun yhteyttä, minä olen semmonen ehjien atk-laitteiden kerääjä kuten..näytöt, näppikset, keskusyksiköt jne...kaikki melkein käy..kirjoittele mulle sähköpostiin jos sulla komerostasi jotain löytyy tai olet luopumassa jostain..otan kaiken mitä sinulta löytyy mutta en kuiten kovin vanhaa...ne on sitten antiikkia...asun harjavallassa. osoitteeni on: [email protected]
keräilen kaikenlaisia atk-laitteita, osia
2
285
Vastaukset
- varmaan
Mikä keräilijä se tuollainen on joka ei ota vastaan vanhaa "antiikkia". Unohdit mainita että sulle kelpaa vain toimivat alle 2v vanhat koneet :D
Keräilijät kerää juuri sen keräilyn tai keräiltävän takia, toimii tai ei. Mutta sä taas taidat vain haluta ilmaiseksi tavaraa jolla voi tehdä rahaa, ei se ole keräilemistä.- exsaku
kuule joka-asiassa on tänä päivänä vähän rahakin mielessä ja en minä viitsi resuja tavaroita ottaa kun ei niitä ota kukaan muukaan..sä taidat suun soittaja olla..mieti vähän mitä tänne kirjoitat ja tule kasvotusten jutteleen äläkä piilottele..en tällä uhkaile mitään enkä tee kelleen mitään mutta miksi tämä maailma on mennyt tähän että ei uskalleta naama tuoda julki kun jotaki mielipidettä tuodaan jollekkin esille..minä ainaki uskallan sen tehdä..koska olen rehellinen enkä kiusantekijä niinkuin useat täällä kirjoittajat on..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21635Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061597Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2341122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 128909
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29827- 10825
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807- 69790