Mä ite pelaan runee ja oon tyttö =). mun mielestä se on just paras peli.
Mitä mieltä olette tytöistä jotka pelaa runee??
13
879
Vastaukset
- Irezum
Ihan yhtä hyvin tytöt voivat pelata RS:ää kuin pojatkin. Itse asiassa en ole koskaan nähnyt ketään naispuolista häirikköä, joten itselläni ei ole mitään tyttöjen pelaamista vastaan. :D
Tosin tyttöjen mieltymykset RS:n kohdalla eivät välttämättä ole yhtä yleisiä kuin pojilla...- minä vaan...
ok... =)
- Kaingq
Ei siinä mikään jos tytöt pelaavat RuneScapea.
Paitsi että olen kyllä huomannut että jotkut toimittajat väittävät että tytöt eivät pelaa RuneScapea mukamas. Tunnen montakin tyttöä jotka pelaavat, jotenka eihän siinä mitään. Paitsi että tytöt eiväit kyllä kamalasti RuneScapea pelaa, meidän koululla vain YKSI tyttö pelaa.
Tämä ei itseasiassa mikään mielipide ollut, mutta mitään erikoista siinä ei ole että tyttö pelaa.
Joulunodotusta toivoo, Kaingq.- minä vaan...
No hyvää joulua sullekkin =)
- son goten2ss
se on hienoo jos joku tyttö pelaa runee. ainakin musta voiks lisätä mun ukon sun kamuksi? mun ukon nimi on son goten2ss plz
- tilitonttu
Juuh, Rune on kyllä paras peli ^^
Onhan se silleen tavallaan kivaa olla "erikoinen" runessa, kun aina joskus kun sanon et oon tyttö, niin joku kysyy "ai ihan oikeesti? :O"
Muttah, minutkin saa lisätä vapaasti ^^
Hyvää joulua kaikille! =)
- dragon_flare
olen tyttö ja pelaan runea :) ei siinä hävettävää oo.
Nimim. deborah678 jos haluut kamuksi ;)- neitimummo
tyttö joka pelaa. :X
- Anzku333
Tyttö, joo! Mitä siitä, vaikka tytötkin nörttää runessa..? :p
- Anzku333
Senhän yleensäkin huomaa, jos on tyttö... Siis, pelissä. Me puhutaan usein kirjakielellä, kuin teini slangilla jne :p Tai, no... Minä ainakin ... outoo..? En kai... En. Ja sitten ME ollaan 100% outoja!!! hehee... Ainakin minä olen. Lapanen. Lapanen. Lapanen.
- Soul of Quix (rs)
Ite oon tyttö ja kyllä pelaan runee ja paljonkin mutta oon ainot meidän koulun tytöistä joka pelaa :( sinäänsä harmi ku ei olo ketään jonka kanssa jutella
- pera91
haistappa v*ttu jne. pentu.
- vitun paskahousu
haista ite homppelo..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446