Mitä mieltä olette tytöistä jotka pelaa runee??

minä vaan...

Mä ite pelaan runee ja oon tyttö =). mun mielestä se on just paras peli.

13

935

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Irezum

Ihan yhtä hyvin tytöt voivat pelata RS:ää kuin pojatkin. Itse asiassa en ole koskaan nähnyt ketään naispuolista häirikköä, joten itselläni ei ole mitään tyttöjen pelaamista vastaan. :D
      Tosin tyttöjen mieltymykset RS:n kohdalla eivät välttämättä ole yhtä yleisiä kuin pojilla...

• minä vaan...

ok... =)

• Kaingq

Ei siinä mikään jos tytöt pelaavat RuneScapea.
      Paitsi että olen kyllä huomannut että jotkut toimittajat väittävät että tytöt eivät pelaa RuneScapea mukamas. Tunnen montakin tyttöä jotka pelaavat, jotenka eihän siinä mitään. Paitsi että tytöt eiväit kyllä kamalasti RuneScapea pelaa, meidän koululla vain YKSI tyttö pelaa.

Tämä ei itseasiassa mikään mielipide ollut, mutta mitään erikoista siinä ei ole että tyttö pelaa.

Joulunodotusta toivoo, Kaingq.

• minä vaan...

No hyvää joulua sullekkin =)

• son goten2ss

se on hienoo jos joku tyttö pelaa runee. ainakin musta voiks lisätä mun ukon sun kamuksi? mun ukon nimi on son goten2ss plz

• tilitonttu

Juuh, Rune on kyllä paras peli ^^
        Onhan se silleen tavallaan kivaa olla "erikoinen" runessa, kun aina joskus kun sanon et oon tyttö, niin joku kysyy "ai ihan oikeesti? :O"

Muttah, minutkin saa lisätä vapaasti ^^

Hyvää joulua kaikille! =)

• dragon_flare

olen tyttö ja pelaan runea :) ei siinä hävettävää oo.

Nimim. deborah678 jos haluut kamuksi ;)

• neitimummo

tyttö joka pelaa. :X

• Anzku333

Tyttö, joo! Mitä siitä, vaikka tytötkin nörttää runessa..? :p

• Anzku333

Senhän yleensäkin huomaa, jos on tyttö... Siis, pelissä. Me puhutaan usein kirjakielellä, kuin teini slangilla jne :p Tai, no... Minä ainakin ... outoo..? En kai... En. Ja sitten ME ollaan 100% outoja!!! hehee... Ainakin minä olen. Lapanen. Lapanen. Lapanen.

• Soul of Quix (rs)

Ite oon tyttö ja kyllä pelaan runee ja paljonkin mutta oon ainot meidän koulun tytöistä joka pelaa :( sinäänsä harmi ku ei olo ketään jonka kanssa jutella

• pera91

haistappa v*ttu jne. pentu.

• vitun paskahousu

haista ite homppelo..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe