Paljonko maksaa laatikon vaihto

V70:seen?

Paljonko maksaa keskimäärin auomaattilaatikon vaihto -98, TDi V70:seen?

Onko jotain tyypillisiä oireita mistä voi ennakoida, että laatikko menee vaihtoon?

9

6240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pelkään, että voi olla kallis.

      Ei ole kokemusta Volvon laatikon vaihdosta. 500-sarjan Bemariin Suomessa uusi laatikko maksaa 5500 euroa ja työt 1000-1500. tehdaskunnostettu voi olla vähän edullisempi, ja tietysti purkuautosta voi säkällä saada nykyistä vähän paremman.

      Ensi hätään vaihtaisin laatikon öljyt pariin kertaan. Voi olla, että pelkästään lika tekee kiusaa. Väärät öljyt voivat aiheuttaa rysähtäviä vaihtoja, vaihteiden jumittumista tai hyppimistä, pahoja ääniä jne.

      Millaista vikaa siinä on? Luistaa? Nykii? Ei vaihda? Monesti viat liittyvät laatikon ohjaukseen; sähköpiuhat ja/tai alipaineletkut kannattaa tarkistaa ja vaihtaa ensin.


      Master Eq

      • Automaatti.

        Ei vielä mitään vikaa mielestäni. Öljyt vaihdatin juuri. Ajaessa liutusvauhtia, hiuksen hienolla pintakaasulla hiukan nytkyttää mutta ei kai se vielä mene vian piikkin, kun muuten ei mitään. Olen hankkinut hiljattain kyseisen auton joten kartotan vähän paljonko toi remppa vois tulla maksamaan.


      • zxklhgkldxc
        Automaatti. kirjoitti:

        Ei vielä mitään vikaa mielestäni. Öljyt vaihdatin juuri. Ajaessa liutusvauhtia, hiuksen hienolla pintakaasulla hiukan nytkyttää mutta ei kai se vielä mene vian piikkin, kun muuten ei mitään. Olen hankkinut hiljattain kyseisen auton joten kartotan vähän paljonko toi remppa vois tulla maksamaan.

        fiksusti ajelet vaan autolla ja vaihdat öljyt 100 tonnin välein niin ei mee miksikään. Jotain huhua oon kuullu että automaattilootat oisivat pitemmän päälle kestävempiä kuin manuaalit. itellä myös automaatti ja ei mitään pelkoa kun itse on öljyt vaihettu niin tietää mitä siellä on ja minkä verran. ja revittelyt jättää vielä vähän vähemmälle niin ei tarvii pelätä että leviää.


      • AWMatic
        Automaatti. kirjoitti:

        Ei vielä mitään vikaa mielestäni. Öljyt vaihdatin juuri. Ajaessa liutusvauhtia, hiuksen hienolla pintakaasulla hiukan nytkyttää mutta ei kai se vielä mene vian piikkin, kun muuten ei mitään. Olen hankkinut hiljattain kyseisen auton joten kartotan vähän paljonko toi remppa vois tulla maksamaan.

        mistä niin päättelet ?


    • vaihto aut laat

      Niin ja ne öljyt vaihdetaan sinne laatikkoon kierättämällä, eli huuhtelemalla. Itse teetin entiseen T5:seen volvon merkkihuollossa ( Auto Ilves ) viime kesänä ja makso 185 € töineen. 80 000km välein kannattaa vaihtaa ne laatikon öljyt. Tuolta => www.volvolandia.com haulla lisää.

      • sgdsgfd

        Eihän tuo paha hinta ole kyllä laatikon öljynvaihdosta. Itse ostin öljyt jotka ihan hyvällä alennuksella maksoivat noi 100 euroa (7litraa)....alunperin oli muutaman euron litralta kalliimmat. Vaihettiin itse kierrättämällä.....iisi homma mut kestää aikas kauan valutella niitä öljyjä sisään ja ulos....kumminkin 7 litraa pitää kierrättää.


    • Juise

      Vaihatin lootan öljyt,samalla myös boksin päivitys Joensuun Avainvaunussa ja siinä kysäsin laatikon hintaa,3500€ työt.Kallista on..

    • Laatikon vaihtoon menee n. 8 tuntia ja päälle tulee laatikon hinta elikkä siitä jotain osviittaa. Itellä on V70 TDI -99 aut.laatikolla jolla on ajettu 570tkm eikä vielä oo ollu mitään murheita tekniikan kans. On vanha Vantaan taksi eli on saanut monoakin. Öljynvaihtohuollot kannattaa tehdä miel. useammin kuin turhan harvaan.

      • Vsytti

        Itse vaihdan d5:een loota öljyt 60th välein ja vain volvon omat oilit..vanhat ja viisaat volvo miehet ovat näin sanoneet,enkä tässä tapauksessa
        väitä vastaan.Vaikka wetterin huolto itsessään on syvältä perseestä..ainakin kemissä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      298
      3239
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1753
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1295
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1263
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1159
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1158
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      48
      1056
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      964
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      906
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      64
      831
    Aihe