ei enään jaksanut
oli menultaan helpompaa , ominaisuuksiltaan vastaavaa , 1 malli meni liikkeessä jumiin , oli hankalia ja epäloogisia käytettävyyksia , mallia paria ei ollut vielä koko maassa jne
C oli vastaanoton tarve ja tallettava
nyt on 5100 toppy telkkarin alla ja mieli levollinen , näin vaan kävi
puljasin,vertailin,nyt loppu,ostin
3
657
Vastaukset
- mielin
Hyvän sait, pari kuukautta Toppy hoitanut moitteettomasti meidänkin perheen tallennukset.
Myös yhteistyö kompuutterin kanssa sujuu kuin tanssi.
Wikibookista sain hyvät perusohjeet manuaalin tueksi... - digi ja digi
itse olen samassa tilanteessa, olen aivan loppu,en enää tiedä mitä tekisin.
Vaihtoehtojen runsaus menee käsityskykyni yläpuolelle,tällä hetkellä aivoni raksuttavat aivan tyhjää.
Olen tarttunut jo pulloon,mutta vastausta ei sieltäkään tunnu löytyvän.
Epätoivo on kasvannut jo niin suureksi,että en uskalla astua enään kodinkoneliikkeisiin sisään.
Aamuöisin kun herään päässäni pyörii vain digi,tallentava,epg,kanavanippu,korttipaikka,terestial,
scartjohto,lcd,plasma.
Olen kertakaikkiaan aivan umpikujassa,loppuun ajettu,pystyykö tästä enää nousta.- kun alat
nähdä joka yö karmeita painajaisia pikseleistä kuvaruudulla ym.digiajan ihanuutta,silloin elo on täydellistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770