ollaan jo reilusti yli vuosi koitettu hankkia lasta, mut ei tärppää sit millään.... ärsyttää.. oon 19, et luulis että tässä iässä se tärppäis helposti. :( itkettää kun tuntuu että kaikki muut tulee helpommin raskaaksi, ko koko ajan kuulee että joku tuttu odottaa vauvaa. äh... lääkäriin ehkä pitäis pikkuhiljaa mennä, mut mitäköhän nekin ajattelee kun näin nuori sinne menee....?
itkettää
3
499
Vastaukset
- yxvaan77
Tottakai meet lääkäriin!! Täytyyhän sun saada tietää että mikä se tilanne on ja sillä se olos ja ainakin epätietosuus helpottuu!
Eihän se nyt iästä oo kiinni, vuosi kun on yritetty niin sillä selvä! Mä olin raskaana ja olin sua vähä nuorempiki enkä mä ainakaan kokenu kohtelua missään vaiheessa epäasialliseks.
Nii että rohkeesti vaan!- jenskuli...
ehkä sitten tarttee varata aika lääkärille pikkuhiljaa:). varataankohan se aika ihan ekaks terveyskeskukseen vai mihin??
- neppa
..että sinulla on oikeasti hätä asian kanssa. :) ja usko, et oo ainoa! nimim. kokemusta on, yritys vielä päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691