Mä en kestä kohta enää...minusta tuntuu että muuan miesopettaja on ihastunut minuun. Se on sellainen vanha pervo. Haluan vain, että hän jättäis mut rauhaan.
Tunnilla yritän olla mahdollisimman huomaamaton, mutta se ei auta.
Voin sanoa, että en ole enää teinipimu, vaan kohta "aikuinen" nainen, 20-v.
Antaako se hänelle oikeuden ihastua muhun kun nuorempiin ei ole sallittua.
Onko muilla samantapaisia kokemuksia?
Miten ootte selvinneet eteenpäin?
pervo opettaja
4
626
Vastaukset
- hevinörtti
Mitä pahaa siinä on jos suhun ihastutaan? Eikös kaikilla oo oikeus ihastua ihan keneen haluaa... eri asia ehkä jos se osoittaa ihastumisensa läpsimällä takapuolta, mutta kuitenkin
- Jaapa
Ite koin jotain samaa kesätöissä (itse oon aikuinen täysi-ikäinen nainen) yli puolet vanhempi mieshenkilö oli aluksi hurjan mukava ja ystävällinen ja suhtauduin häneen kuten muihinkin työtovereihin. Kesän jatkuessa hänen läheisyytensä alkoi tuntua ahdistavalta. Esim. Kun antoi tavaran hän ikäänkuin varmisti, että joutuisin samalla myös koskettamaan häntä, tuli hakemaan tauolle ym....Onneksi kesä loppui ennenkuin mitään tuon kummallisempaa ehti tapahtua, pidin vain huolen, etten ollut hänen kanssaan missään kahden. En nimittäin kehdannut kertoa tästä kenellekkään, enkä sanonut hänelle asiasta (aluksi luulin, että vain kuvittelen ja sitten en halunnut hankaluuksia työpaikalla).
En oikein osaa antaa neuvoa, kun itsekin käyttäydyin noin raukkamaisesti... - Anonyymi00004
Älä sekoa ole onnellinen eriasia jos yittää jotain
- Anonyymi00005
Aloituksesta on melkein 23 vuotta. Eiköhän aloittaja ole jo onnellisesti naimisissa ja muutama lapsikin saattaa olla!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725370- 684757
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234345Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest473871- 513780
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363687- 403227
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo793063Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv552906Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu222656