Suomi kp-31

Arvo2

..Niin,paljonkohan tuosta "kannattaisi" maksaa?Skp-31 malli ja kieltämättä aivan hämmästyttävän hyvässä kunnossa(deaktivoitu) :( pari pienehköä naarmua tukissa-tankolipas&hihnat&tilpehöörit tulisivat matkassa,se vaan että hintaa ei osattu määrittää?

Kiitoksia vastauksistanne!

10

4460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvio.

      150 egeä.

      • edfasdfasd

        Joillakin on se etu että pääsevät ostamaan suoraan varikolta. Aseita myydääm noin 30kpl päivässä. Kyllä siitä voi maksaa 250 aivan hyvin, jopa enemmänkin sillä myydessään saa!


      • fennoman
        edfasdfasd kirjoitti:

        Joillakin on se etu että pääsevät ostamaan suoraan varikolta. Aseita myydääm noin 30kpl päivässä. Kyllä siitä voi maksaa 250 aivan hyvin, jopa enemmänkin sillä myydessään saa!

        Kuten tiedämme,varikkodekous muuttui 1.9.2006 kovemmaksi kuin mitä oli.

        Itse kun en tuollaista omista en osaa kertoa sen enempää.

        Se,maksaako joku sellaisesta enemmän kuin tuon 150 euroa,en halua kertoa omaa mielipidettäni mutta miksi ostaa sellainen netistä ja maksaa vaikka sen 250 euroa?

        Kerätkää porukka joka haluaa tuollaisen ja lähettäkää yksi hakemaan jokaiselle omansa varikkomyymälästä.

        Hittoako tuollaisesta 100 euroa hakupalkkaa nettikauppiaalle per kivääri maksamaan.


      • fsfds
        fennoman kirjoitti:

        Kuten tiedämme,varikkodekous muuttui 1.9.2006 kovemmaksi kuin mitä oli.

        Itse kun en tuollaista omista en osaa kertoa sen enempää.

        Se,maksaako joku sellaisesta enemmän kuin tuon 150 euroa,en halua kertoa omaa mielipidettäni mutta miksi ostaa sellainen netistä ja maksaa vaikka sen 250 euroa?

        Kerätkää porukka joka haluaa tuollaisen ja lähettäkää yksi hakemaan jokaiselle omansa varikkomyymälästä.

        Hittoako tuollaisesta 100 euroa hakupalkkaa nettikauppiaalle per kivääri maksamaan.

        Mutta ikävä tosiasia kuitenkin on, että ihmiset maksavat kevyesti niistä sen 250. Jopa 300 euroa olen nähnyt maksettavan. Hölmönä minä pitäisin sellaista joka myisi sen sillä 150 eurolla kun niistä maksetaan se 250! Ja vaikka kuinka keräisi porukkaa, niin hintaa ja vaivaa sille tulee ivalosta lähteä niitä hakemaan, etenkin kun niitä myydään vain noin 30kpl/pvä ja jonotus alkaa jo paljon ennenkuin varikko aukee


      • missä>?
        fennoman kirjoitti:

        Kuten tiedämme,varikkodekous muuttui 1.9.2006 kovemmaksi kuin mitä oli.

        Itse kun en tuollaista omista en osaa kertoa sen enempää.

        Se,maksaako joku sellaisesta enemmän kuin tuon 150 euroa,en halua kertoa omaa mielipidettäni mutta miksi ostaa sellainen netistä ja maksaa vaikka sen 250 euroa?

        Kerätkää porukka joka haluaa tuollaisen ja lähettäkää yksi hakemaan jokaiselle omansa varikkomyymälästä.

        Hittoako tuollaisesta 100 euroa hakupalkkaa nettikauppiaalle per kivääri maksamaan.

        Missähän kyseinen varikkomyymälä sijaitsee? :)


      • Mies etelästä
        missä>? kirjoitti:

        Missähän kyseinen varikkomyymälä sijaitsee? :)

        Mäkkylän varikkomyymälä sijaitsee leppävaaran asemalta kilometri keskustaan päin, siis helsingin.
        Sieltä löytyy lähes kaikkea.


      • ....
        missä>? kirjoitti:

        Missähän kyseinen varikkomyymälä sijaitsee? :)

        .....


      • kiitos!!!!!
        Mies etelästä kirjoitti:

        Mäkkylän varikkomyymälä sijaitsee leppävaaran asemalta kilometri keskustaan päin, siis helsingin.
        Sieltä löytyy lähes kaikkea.

        suomi kp myytävänä siellä??

        olisiko tarkka osoitetta?
        kiitos


    • MRMASA

      Olisko kenellä myynnissä deaktivoitu kp

      • vanhadeko800e

        On.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      61
      3208
    2. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      16
      1142
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      89
      1038
    4. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      101
      945
    5. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      923
    6. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      804
    7. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      801
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      680
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      89
      678
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      625
    Aihe