..Niin,paljonkohan tuosta "kannattaisi" maksaa?Skp-31 malli ja kieltämättä aivan hämmästyttävän hyvässä kunnossa(deaktivoitu) :( pari pienehköä naarmua tukissa-tankolipas&hihnat&tilpehöörit tulisivat matkassa,se vaan että hintaa ei osattu määrittää?
Kiitoksia vastauksistanne!
Suomi kp-31
10
4376
Vastaukset
- arvio.
150 egeä.
- edfasdfasd
Joillakin on se etu että pääsevät ostamaan suoraan varikolta. Aseita myydääm noin 30kpl päivässä. Kyllä siitä voi maksaa 250 aivan hyvin, jopa enemmänkin sillä myydessään saa!
- fennoman
edfasdfasd kirjoitti:
Joillakin on se etu että pääsevät ostamaan suoraan varikolta. Aseita myydääm noin 30kpl päivässä. Kyllä siitä voi maksaa 250 aivan hyvin, jopa enemmänkin sillä myydessään saa!
Kuten tiedämme,varikkodekous muuttui 1.9.2006 kovemmaksi kuin mitä oli.
Itse kun en tuollaista omista en osaa kertoa sen enempää.
Se,maksaako joku sellaisesta enemmän kuin tuon 150 euroa,en halua kertoa omaa mielipidettäni mutta miksi ostaa sellainen netistä ja maksaa vaikka sen 250 euroa?
Kerätkää porukka joka haluaa tuollaisen ja lähettäkää yksi hakemaan jokaiselle omansa varikkomyymälästä.
Hittoako tuollaisesta 100 euroa hakupalkkaa nettikauppiaalle per kivääri maksamaan. - fsfds
fennoman kirjoitti:
Se,maksaako joku sellaisesta enemmän kuin tuon 150 euroa,en halua kertoa omaa mielipidettäni mutta miksi ostaa sellainen netistä ja maksaa vaikka sen 250 euroa?
Kerätkää porukka joka haluaa tuollaisen ja lähettäkää yksi hakemaan jokaiselle omansa varikkomyymälästä.
Hittoako tuollaisesta 100 euroa hakupalkkaa nettikauppiaalle per kivääri maksamaan.Mutta ikävä tosiasia kuitenkin on, että ihmiset maksavat kevyesti niistä sen 250. Jopa 300 euroa olen nähnyt maksettavan. Hölmönä minä pitäisin sellaista joka myisi sen sillä 150 eurolla kun niistä maksetaan se 250! Ja vaikka kuinka keräisi porukkaa, niin hintaa ja vaivaa sille tulee ivalosta lähteä niitä hakemaan, etenkin kun niitä myydään vain noin 30kpl/pvä ja jonotus alkaa jo paljon ennenkuin varikko aukee
- missä>?
fennoman kirjoitti:
Hittoako tuollaisesta 100 euroa hakupalkkaa nettikauppiaalle per kivääri maksamaan.Missähän kyseinen varikkomyymälä sijaitsee? :)
- Mies etelästä
missä>? kirjoitti:
Missähän kyseinen varikkomyymälä sijaitsee? :)
Mäkkylän varikkomyymälä sijaitsee leppävaaran asemalta kilometri keskustaan päin, siis helsingin.
Sieltä löytyy lähes kaikkea. - ....
missä>? kirjoitti:
Missähän kyseinen varikkomyymälä sijaitsee? :)
.....
- kiitos!!!!!
Mies etelästä kirjoitti:
Mäkkylän varikkomyymälä sijaitsee leppävaaran asemalta kilometri keskustaan päin, siis helsingin.
Sieltä löytyy lähes kaikkea.suomi kp myytävänä siellä??
olisiko tarkka osoitetta?
kiitos
- MRMASA
Olisko kenellä myynnissä deaktivoitu kp
- vanhadeko800e
On.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958176- 1743792
- 533299
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2552551- 482185
- 422035
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?291980- 481912
- 601788
- 191783