Suomi kp-31

Arvo2

..Niin,paljonkohan tuosta "kannattaisi" maksaa?Skp-31 malli ja kieltämättä aivan hämmästyttävän hyvässä kunnossa(deaktivoitu) :( pari pienehköä naarmua tukissa-tankolipas&hihnat&tilpehöörit tulisivat matkassa,se vaan että hintaa ei osattu määrittää?

Kiitoksia vastauksistanne!

10

4376

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • arvio.

150 egeä.

• edfasdfasd

Joillakin on se etu että pääsevät ostamaan suoraan varikolta. Aseita myydääm noin 30kpl päivässä. Kyllä siitä voi maksaa 250 aivan hyvin, jopa enemmänkin sillä myydessään saa!

• fennoman
        edfasdfasd kirjoitti:

Joillakin on se etu että pääsevät ostamaan suoraan varikolta. Aseita myydääm noin 30kpl päivässä. Kyllä siitä voi maksaa 250 aivan hyvin, jopa enemmänkin sillä myydessään saa!

Kuten tiedämme,varikkodekous muuttui 1.9.2006 kovemmaksi kuin mitä oli.

Itse kun en tuollaista omista en osaa kertoa sen enempää.

Se,maksaako joku sellaisesta enemmän kuin tuon 150 euroa,en halua kertoa omaa mielipidettäni mutta miksi ostaa sellainen netistä ja maksaa vaikka sen 250 euroa?

Kerätkää porukka joka haluaa tuollaisen ja lähettäkää yksi hakemaan jokaiselle omansa varikkomyymälästä.

Hittoako tuollaisesta 100 euroa hakupalkkaa nettikauppiaalle per kivääri maksamaan.

• fsfds
        fennoman kirjoitti:

Se,maksaako joku sellaisesta enemmän kuin tuon 150 euroa,en halua kertoa omaa mielipidettäni mutta miksi ostaa sellainen netistä ja maksaa vaikka sen 250 euroa?

Kerätkää porukka joka haluaa tuollaisen ja lähettäkää yksi hakemaan jokaiselle omansa varikkomyymälästä.

Hittoako tuollaisesta 100 euroa hakupalkkaa nettikauppiaalle per kivääri maksamaan.

Mutta ikävä tosiasia kuitenkin on, että ihmiset maksavat kevyesti niistä sen 250. Jopa 300 euroa olen nähnyt maksettavan. Hölmönä minä pitäisin sellaista joka myisi sen sillä 150 eurolla kun niistä maksetaan se 250! Ja vaikka kuinka keräisi porukkaa, niin hintaa ja vaivaa sille tulee ivalosta lähteä niitä hakemaan, etenkin kun niitä myydään vain noin 30kpl/pvä ja jonotus alkaa jo paljon ennenkuin varikko aukee

• missä>?
        fennoman kirjoitti:

Missähän kyseinen varikkomyymälä sijaitsee? :)

• Mies etelästä
        missä>? kirjoitti:

Mäkkylän varikkomyymälä sijaitsee leppävaaran asemalta kilometri keskustaan päin, siis helsingin.
        Sieltä löytyy lähes kaikkea.

• ....
        missä>? kirjoitti:

.....

• kiitos!!!!!
        Mies etelästä kirjoitti:

Mäkkylän varikkomyymälä sijaitsee leppävaaran asemalta kilometri keskustaan päin, siis helsingin.
        Sieltä löytyy lähes kaikkea.

suomi kp myytävänä siellä??

olisiko tarkka osoitetta?
        kiitos

• MRMASA

Olisko kenellä myynnissä deaktivoitu kp

• vanhadeko800e

On.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!

Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.
      Tunteet
      95
      8176
    2. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      174
      3792
    3. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      53
      3299
    4. Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?

Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä
      Maailman menoa
      255
      2551
    5. Mistä tiedät, että hän on kiinnostunut?

Kiinnostunut sinusta.
      Ikävä
      48
      2185
    6. Et edes ole vanha ja läski

Kunhan halusin loukata.
      Ikävä
      42
      2035
    7. Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.

Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?
      Ikävä
      29
      1980
    8. Etkö usko teidän

Koskaan päätyvän yhteen?
      Ikävä
      48
      1912
    9. Voisiko näistä

Painaa kirjan. Montakohan sataa sivua tulisi 🤭 ja mikä sen nimi olisi?
      Ikävä
      60
      1788
    10. Tykkään niin paljon

Ja olen tosi surkeana kun mokasin kerta toisensa jälkeen. 😢
      Ikävä
      19
      1783
    Aihe