Edessä on luultavasti syytteet kotirauhan rikkomisesta, vahingonteosta, läh.kiellon rikkomisesta ja ehkä kunnianloukkauksesta. Sukulainen asianomistajana, mukava sukuriita..
Millaiset mahdollisuudet minulla on saada kotivakuutuksesta korvausta puolustusasianajajaa varten? Ko. vakuutusyhtiön pykälät aiheesta on laadittu niin monisanaisesti ettei tälläinen maallikko ymmärrä niitä rajoituksia ja ehtoja. Sinänsä vakuutuksessani on voimassaoleva oikeusturvavakuutus. Omasta pussista ei ole varaa maksaa juristia, joten jos en saa vakuutuksesta niin on mentävä ilman apua oikeuteen. Perheen tulojen perusteella en saa oikeusaputoimistosta mitään, sen selvitin jo.
Eikä sitten mitään "mitäs menit syyllistymään rikoksiin, ääliö" -viestejä, kiitos. Asiallisia vastauksia.
Oikeusturvavakuutus?
syytetty
2
519
Vastaukset
- soitat
vak.yhtiöösi ja kysyt sieltä niin ne selittää sulle sen niin, että ymmärrät!
- --hj--
Käsittääkseni oikeusturva ei kata rikosasioita, ainoastaan siviiliasiat.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62905
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm36621- 39620
- 86547
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446