Päivitykset kohdallaan

www.skoda.fi

SuberB:ssa Skodan tehokkain moottori:
"Moottoreista kolme on bensiinimoottoreita: 6-sylinterinen 2.8 V6 30V on Škodan voimakkain moottori – sen teho on 142 kW (193 hv). Seuraavana tulevat 4-sylinterinen 1.8T / 110 kW (150 hv) sekä 2.0 / 85 kW (115 hv) moottori. Kaikki bensiinimoottorit täyttävät EU4-päästövaatimukset."

Eli puheet Ocu RS:n 2.0 TFSI:n 200 hv:sta ei pidäkkään paikkaansa?

12

1462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäjjjj

      Hei taliaivo nuo kyseiset moottorit ovat suberbin moottoreita. eivät octavian.. suberbia ei saa 2.0 TFSI KONEELLA. etkö ymmärrä mitä tekstissä lukee.

      • SuberB_

        Kuten otsikossa ja avauksessa lukee, kyseisellä sivulla väitetään tuota 2.8 konetta SKODAN voimakkaimmaksi.


      • asdaf
        SuberB_ kirjoitti:

        Kuten otsikossa ja avauksessa lukee, kyseisellä sivulla väitetään tuota 2.8 konetta SKODAN voimakkaimmaksi.

        Skodan voimakkain moottori on 2.5 V6 TDI, koska vääntö on voimaa.


      • minäjjjjjj
        SuberB_ kirjoitti:

        Kuten otsikossa ja avauksessa lukee, kyseisellä sivulla väitetään tuota 2.8 konetta SKODAN voimakkaimmaksi.

        SuberB:ssa Skodan tehokkain moottori:
        "Moottoreista kolme on bensiinimoottoreita: 6-sylinterinen 2.8 V6 30V on Škodan voimakkain moottori – sen teho on 142 kW (193 hv). Seuraavana tulevat 4-sylinterinen 1.8T / 110 kW (150 hv) sekä 2.0 / 85 kW (115 hv) moottori. Kaikki bensiinimoottorit täyttävät EU4-päästövaatimukset."

        Silti edelleen suberbin moottoreita jos älypäät ette tajua, ocua ei saa edes tolla koneella...


      • minäjjjjjj kirjoitti:

        SuberB:ssa Skodan tehokkain moottori:
        "Moottoreista kolme on bensiinimoottoreita: 6-sylinterinen 2.8 V6 30V on Škodan voimakkain moottori – sen teho on 142 kW (193 hv). Seuraavana tulevat 4-sylinterinen 1.8T / 110 kW (150 hv) sekä 2.0 / 85 kW (115 hv) moottori. Kaikki bensiinimoottorit täyttävät EU4-päästövaatimukset."

        Silti edelleen suberbin moottoreita jos älypäät ette tajua, ocua ei saa edes tolla koneella...

        Siis oletkos sie oikeesti noin pässi?
        Et ymmärrä kirjotettua tekstiä?


    • minäjjjjj

      jos et oli noin yksinkertainen niin tajuaisit että sillä tarkoitetaan suberbin tehokkainta moottoria

    • viisasx

      ehkä hei toi teksti kirjotettiin silloin kun 2.0 tfsi moottoria ei vielä skodaan saanut.

      • www.skoda.fi

        OTSIKKO


    • tällaisen epäkohdan

      ja todella mahtavaa että avaudut siitä tänne. Me suomi24:n lukijat emme kuitenkaan pysty editoimaan kyseisiä sivuja, ja Helkaman henkilöstö on sanonut etteivät he lue tällaisia palstoja, joten ei liene kauheasti hyötyä melskata siitä täällä. Mitäs jos lähettäisit kohteliaan sähköpostin maahantuojalle ja pyytäisit oikaisemaan tämän asiavirheen.

      • no voi sun

        Tällä palstalla vierailee päivittäin Helkama OY:n palkkaama henkilö seputtelemassa Skodan paremmuudesta ja ampumassa alas pahimpia provoja. Se on sovittu heidän markkinointisopimuksessaan mainostoimiston kanssa!


      • Helkaman henkilökunta
        no voi sun kirjoitti:

        Tällä palstalla vierailee päivittäin Helkama OY:n palkkaama henkilö seputtelemassa Skodan paremmuudesta ja ampumassa alas pahimpia provoja. Se on sovittu heidän markkinointisopimuksessaan mainostoimiston kanssa!

        kirjoitelee tälle palstalle - buhahhaaaa


      • "vain pakki puuttuu"
        no voi sun kirjoitti:

        Tällä palstalla vierailee päivittäin Helkama OY:n palkkaama henkilö seputtelemassa Skodan paremmuudesta ja ampumassa alas pahimpia provoja. Se on sovittu heidän markkinointisopimuksessaan mainostoimiston kanssa!

        Helkaman henkilökunnalla ei riitä aikaa lukea, puhumattakaan sepustella juttuja näille palstoille. Tuotteita myydään murto-osalla henkilökuntaa myytyä yksikköä kohti verrattuna Toyotaan. Sitä vastoin Toyotan nettikampanjointiin osallistuvat pääkonttorin määräyksestä kaikki, piirimyyjiä myöten. Tulos on nähtävissä kaikkien kilpailevienkin merkkien keskustelupalstoilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1320
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1157
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      98
      960
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      850
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      735
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      28
      667
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe