SuberB:ssa Skodan tehokkain moottori:
"Moottoreista kolme on bensiinimoottoreita: 6-sylinterinen 2.8 V6 30V on Škodan voimakkain moottori – sen teho on 142 kW (193 hv). Seuraavana tulevat 4-sylinterinen 1.8T / 110 kW (150 hv) sekä 2.0 / 85 kW (115 hv) moottori. Kaikki bensiinimoottorit täyttävät EU4-päästövaatimukset."
Eli puheet Ocu RS:n 2.0 TFSI:n 200 hv:sta ei pidäkkään paikkaansa?
Päivitykset kohdallaan
12
1462
Vastaukset
- minäjjjj
Hei taliaivo nuo kyseiset moottorit ovat suberbin moottoreita. eivät octavian.. suberbia ei saa 2.0 TFSI KONEELLA. etkö ymmärrä mitä tekstissä lukee.
- SuberB_
Kuten otsikossa ja avauksessa lukee, kyseisellä sivulla väitetään tuota 2.8 konetta SKODAN voimakkaimmaksi.
- asdaf
SuberB_ kirjoitti:
Kuten otsikossa ja avauksessa lukee, kyseisellä sivulla väitetään tuota 2.8 konetta SKODAN voimakkaimmaksi.
Skodan voimakkain moottori on 2.5 V6 TDI, koska vääntö on voimaa.
- minäjjjjjj
SuberB_ kirjoitti:
Kuten otsikossa ja avauksessa lukee, kyseisellä sivulla väitetään tuota 2.8 konetta SKODAN voimakkaimmaksi.
SuberB:ssa Skodan tehokkain moottori:
"Moottoreista kolme on bensiinimoottoreita: 6-sylinterinen 2.8 V6 30V on Škodan voimakkain moottori – sen teho on 142 kW (193 hv). Seuraavana tulevat 4-sylinterinen 1.8T / 110 kW (150 hv) sekä 2.0 / 85 kW (115 hv) moottori. Kaikki bensiinimoottorit täyttävät EU4-päästövaatimukset."
Silti edelleen suberbin moottoreita jos älypäät ette tajua, ocua ei saa edes tolla koneella... minäjjjjjj kirjoitti:
SuberB:ssa Skodan tehokkain moottori:
"Moottoreista kolme on bensiinimoottoreita: 6-sylinterinen 2.8 V6 30V on Škodan voimakkain moottori – sen teho on 142 kW (193 hv). Seuraavana tulevat 4-sylinterinen 1.8T / 110 kW (150 hv) sekä 2.0 / 85 kW (115 hv) moottori. Kaikki bensiinimoottorit täyttävät EU4-päästövaatimukset."
Silti edelleen suberbin moottoreita jos älypäät ette tajua, ocua ei saa edes tolla koneella...Siis oletkos sie oikeesti noin pässi?
Et ymmärrä kirjotettua tekstiä?
- minäjjjjj
jos et oli noin yksinkertainen niin tajuaisit että sillä tarkoitetaan suberbin tehokkainta moottoria
- viisasx
ehkä hei toi teksti kirjotettiin silloin kun 2.0 tfsi moottoria ei vielä skodaan saanut.
- www.skoda.fi
OTSIKKO
- tällaisen epäkohdan
ja todella mahtavaa että avaudut siitä tänne. Me suomi24:n lukijat emme kuitenkaan pysty editoimaan kyseisiä sivuja, ja Helkaman henkilöstö on sanonut etteivät he lue tällaisia palstoja, joten ei liene kauheasti hyötyä melskata siitä täällä. Mitäs jos lähettäisit kohteliaan sähköpostin maahantuojalle ja pyytäisit oikaisemaan tämän asiavirheen.
- no voi sun
Tällä palstalla vierailee päivittäin Helkama OY:n palkkaama henkilö seputtelemassa Skodan paremmuudesta ja ampumassa alas pahimpia provoja. Se on sovittu heidän markkinointisopimuksessaan mainostoimiston kanssa!
- Helkaman henkilökunta
no voi sun kirjoitti:
Tällä palstalla vierailee päivittäin Helkama OY:n palkkaama henkilö seputtelemassa Skodan paremmuudesta ja ampumassa alas pahimpia provoja. Se on sovittu heidän markkinointisopimuksessaan mainostoimiston kanssa!
kirjoitelee tälle palstalle - buhahhaaaa
- "vain pakki puuttuu"
no voi sun kirjoitti:
Tällä palstalla vierailee päivittäin Helkama OY:n palkkaama henkilö seputtelemassa Skodan paremmuudesta ja ampumassa alas pahimpia provoja. Se on sovittu heidän markkinointisopimuksessaan mainostoimiston kanssa!
Helkaman henkilökunnalla ei riitä aikaa lukea, puhumattakaan sepustella juttuja näille palstoille. Tuotteita myydään murto-osalla henkilökuntaa myytyä yksikköä kohti verrattuna Toyotaan. Sitä vastoin Toyotan nettikampanjointiin osallistuvat pääkonttorin määräyksestä kaikki, piirimyyjiä myöten. Tulos on nähtävissä kaikkien kilpailevienkin merkkien keskustelupalstoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291320
- 1181157
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap98960- 113867
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279850- 48735
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19731- 52709
- 28667
- 49619