Olen etsinyt keittiön saarekkeen liesien päälle huippuimurilla ohjattavaa kupua.Mutta niitä on vähän.Kiinnostaisi esim. Lapetekin pyöreä tms. Tietääkö joku voiko ns. moottorillisen (ilman huipparia) liesikuvun ottaa tuolloin käyttöön. Esim. poistaa tai ohittaa kuvun oman moottorin toiminnan, Jos niin kuinka?
Saarekekupu
3
767
Vastaukset
- paketti
Lapetekilta löytyy sekä Aluline, että Zeta jotka käyvät suoraan ohjaamaan huipparia, älä ala virittelemään itse mitään hökötyksiä...
- joten katso....
muitakin alan toimittajia!!!
Savo Ou myy jotain malleja myös huippareihin!
Lisäksi on Frankelta uusi mallisto tulossa vuodenvaihteessa, josa kuulemma lisää huippariversioita... soita ja kysy lisää!
Onhan myös Meptek....
Tietaakseni myös - Made By Oma
joten katso.... kirjoitti:
muitakin alan toimittajia!!!
Savo Ou myy jotain malleja myös huippareihin!
Lisäksi on Frankelta uusi mallisto tulossa vuodenvaihteessa, josa kuulemma lisää huippariversioita... soita ja kysy lisää!
Onhan myös Meptek....
Tietaakseni myösKupu ilman moottoria ei ole rakettitiedettä tehdä itsekin. Tai pyydä lähintä peltiseppää tekemään. No roplem
Rasvasuodattimia ym. saa ihan irto-osina esim Meptekiltä ja muilta lvi-valmistajilta.
Sitten vaan värkkäät yhdessä sähkärin kanssa vaikka tyristorisäätöpotikan siihen kupuun ja vot, sulla on parempi huippari-saarekekupu kuin mitä kaupasta saa. Ja tulee halvemmaksi. Taatusti. Halvimmat saarekekuvut kun maksavat tähtitieteelliset 800-900 egee....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091257
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!38995Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka41905- 102888
Ihana juhannusperinne
Lähdemme aina juhannuksena aivan hirveässä kännissä kiikkerällä veneellä pieliselle! Se on hauskaa ja jännittävää puuhaa46717Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...56708Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r78669Mistä tunnistaa suomussalmelaisen kassajonossa
Terveiset täältä Kuopiosta! Olen aikoinaan Suomussalmelta lähtenyt maailmalle ja muutaman mutkan kautta päätynyt savon s65641- 34606
- 57587