Olen lakkauttamassa luukku.com:in tiliä, koska siihen tulvii runsaasti roskapostia. Hiukan epäilen, että kysymyksessä lienee rahastus. Samainen luukku.com on näet alkanut mainostaa kesästä lähtien ns. plus palvelua joka on maksullinen elikkä 4€/kk. Tähän sisältyisi mm. roskapostisuodatin ym. Nyt tuli sitten postia, että kaikki ilmaistilit lakkautetaan tammikuun oliko nyt 17 pv:ään mennessä. Eli pakotettaisiin ostamaan se maksullinen plus tili!! Että semmosta niin muuttuu maailma Eskoseni! Useita vuosia ehtikin tili olla. Mutta ei hätää ilmaisia ja parempia on netti pullollaan; suomi24, hotmail jne...ja suodattimet toimii ihan ilmaiseksi. Luukussa oli muka joku spämmikin mutta se ei aiheuttanut mitään toimia palvelun tarjoajan puolelta niinpä siinä on nyt minulla jo 500 e-mailia. Ne voi poistaa tietenkin täyttyyhän se kuitenkin taas samoista osoitteista!!! Ns. "estolistoille" voi siirtää niitä tietysti mutta sekin on niin kankeaa kun joka posti pitää avata ennenkuin saa osoitteen kopioitua ja yksitellen liittää ne estolistan osoitekenttään!!! Asiakaspalvelu on kanssa "mallikkaasti" järjestetty, sähköpostilla ei voi kysyä neuvoja. Vain soitto kelpaa ja se maksaa 0,98€/min. ja oikein on huomautus, että jonotus myös maksaa (arvatkaapa onko jonoja?)
No se kysymykseni pitkän johdannon jälkeen: Kuinka saan saapuneen postin luukusta tallennettua koneelleni? Niin sähköpostiohjelmatkaan ei toimi ilman plus palvelua (kuinka ollakkaan!) jolla saisi postit koneelle. Onko ainut mahdollisuus avata jok´ikinen ja kopioida ne yksitellen esim. wordiin? postia on vajaat 300 joten hetken se vie ennenkuin kaikki on tallessa.
Lopuksi neuvo älkää menkö Alma Median ja Erkkojen rahastettavaksi sähköpostitilejä löytyy jo esim. nettiyhteyden tarjoajaltakin!!
0
90
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813