ER6n/f myytiin kuluvana vuonna ilmeisen hyvä määrä. Olisi mielenkiintoista kuulla minkälaisia kokemuksia käyttäjiltä menneeltä kesältä....
+/- ER-6N/F
7
2610
Vastaukset
- er.
ei se kovin hyvä ole hontelo jousitus,hieman laiska mutta kyllä sillä kioskireissut heittää.
- kuskeilija
Itsellä kymppitonni takana ER6N:llä enkä koskaan ole ollut yhtä tyytyväinen pyöräostokseen. Ainakin omani on ollut täysin nappihankinta....voimaa riittää ja on ilo ajaa...
- ixx
On hyvä peli minulla on 23500 kilometriä takana. ei huonolla pyörällä olis noin paljon viitsinyt ajaa.Eikä mitään vikaa.Viime keskiviikkona heitin vielä lenkin.
- ER 6F
Itsellä ER 6F. Hyvä vaihtoehto esim. Suzukin SV 650:lle ja Suzukin 650 Banditille.
Täyskate suojaa hyvin, itse kuitenkin ostanen pyörään korkeamman pleksin, joka nostaa ajoviiman paremmin pois. (olen 185 cm)
Kannattaa kokeilla muutkin saman teho-/painosuhteen omaavat pyörät, että voi hyvällä mielellä sanoa tehneensä onnistuneen ostoksen.
Ei siis moitteita kyseisestä pyörästä. - err
ER 6F kirjoitti:
Itsellä ER 6F. Hyvä vaihtoehto esim. Suzukin SV 650:lle ja Suzukin 650 Banditille.
Täyskate suojaa hyvin, itse kuitenkin ostanen pyörään korkeamman pleksin, joka nostaa ajoviiman paremmin pois. (olen 185 cm)
Kannattaa kokeilla muutkin saman teho-/painosuhteen omaavat pyörät, että voi hyvällä mielellä sanoa tehneensä onnistuneen ostoksen.
Ei siis moitteita kyseisestä pyörästä.kuten jo joskus sanoin kavatsaki on naisten ja homojen pyörä.
- fööri
err kirjoitti:
kuten jo joskus sanoin kavatsaki on naisten ja homojen pyörä.
ja sekös sua ottaa pattii.
- ixx
err kirjoitti:
kuten jo joskus sanoin kavatsaki on naisten ja homojen pyörä.
kuules raukka ajele sinä helkamalla eli polkupyörällä. eläkä vittuile näillä sivuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3536465Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483836Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava01330Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard01080- 971025
- 52900
- 56866
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137843- 41830
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9827