justiin oli reilu viikko sitten hiivatulehdus ja parani...harrastin seksiä viikonlopun aikana....aika paljon....nyt alapää kutisee ja punoittaa..voiko olla hiivaa taas?vai muuten vaan hieman arkana paikat...olen yrittänyt välttää sokerin ja syödä ja juoda hapanta ettei hiivaa enää tulisi....vettäkin olen yrittänyt juoda paljon...mikä avuksi???
TAASKO HIIVA???
5
714
Vastaukset
- niiu75
käytätkö kondoomia ehkäisyyn?kokeile lateksitonta,minulla kokemusta yliherkkyyteen,vaikka ei varsinaista kumiallergiaa.hiiva on vaivannut liiaksi.esim durex avant on lateksiton.sitten toinen mitä suosittelen,ennen yhdyntää käytät alapäähän voidetta,esim apteekissa löytyy tähän tarkoitukseen sopivia.tai ihan hajutonta perusvoidetta.koska jos limakalvot haavautuu usean yhdynnän seurauksena,hiiva lähtee kasvamaan näissä haavaumissa,ja voiteet liukastaa limakalvoja,eivätkä repeydyja kärsi niin helposti.
- huolestuako?
Mä olen kanssa kärsinyt hiivatulehduksista, vajaa pari vuotta sitten alkoi mun noidan kehä, oli hirvee stressi kirjoitusten aikaan ja söin ihan hirveästi karkkia. Hiivatulehduksia oli useita peräkkäin, sain niihin myös suun kautta otettavia lääkkeitä. Kokeiltiin puoleksvuodeks lopettaa pillerit ja kyllä se aikaa myöden helpottikin. Hiiva poistui ja jatkoin normaalia elämää, söin taas pillereitäkin.
No, nyt kesällä puhkes taas tulehdus ja sen hoidin Canesten puikoilla ja voiteella. Ei kauaa parantumisesta mennyt kun puhkes uudelleen, sen hoidin myös voiteella pois. No nyt on TAAS, mä en kestä tällaista kierrettä. Pitäis vissiin mennä oikeen gynelle jutteleen että miten tästä vaivasta pääsis lopullisesti eroon. Oon myös alkanut miettiin, että onkohan siitä haittaa yleisesti alapään terveydelle että jatkuvasti on hiivaa??
Onhan tässä ollut aika stressiä mm. töiden takia kesästä asti, ja oon aika perso makeelle ja syön myös sitä vaaleeta leipää. Ettää johtuuko nää tulehdukset siitä vaiko jostain muusta..???- ----
mä käytän nyt gyno.daktarin 2% ...epäilen kyllä mun useimmat hiivat voivat johtua antibioottikuureista...tjn..en tiedä..enkä jaksa miettiä asiaa..
- niiu75
hiivapitoiset leivät ym,sokeri...edistävät hiivan kasvua.jos olet kierteessä,varmistaisin kuitenkin ensin että kyseessä on hiiva,niin kokeileppa kuukauden ajan ottaa joka päivä maitohappo bakteeri annos,esim rela,lactophilus tai ehkä edullisin lactoseven.lisäksi vähennä sokeria ja vaaleaa leipää ja pullaa.antibiootti melkein varma hiivatulehduksen aiheuttaja,niille jotka taipuvaisia,kuurin aikana myös maitohappoja,voi estää hiivan.stressi aiheuttaa hiivaa.sitten vielä,syö jugurtteja,ja erittin hyvä hiivan vähentäjä,gefilus piimää joka päivä.
- ...
niiu75 kirjoitti:
hiivapitoiset leivät ym,sokeri...edistävät hiivan kasvua.jos olet kierteessä,varmistaisin kuitenkin ensin että kyseessä on hiiva,niin kokeileppa kuukauden ajan ottaa joka päivä maitohappo bakteeri annos,esim rela,lactophilus tai ehkä edullisin lactoseven.lisäksi vähennä sokeria ja vaaleaa leipää ja pullaa.antibiootti melkein varma hiivatulehduksen aiheuttaja,niille jotka taipuvaisia,kuurin aikana myös maitohappoja,voi estää hiivan.stressi aiheuttaa hiivaa.sitten vielä,syö jugurtteja,ja erittin hyvä hiivan vähentäjä,gefilus piimää joka päivä.
http://koti.mbnet.fi/jenni3/hiivas.htm
http://www.violetlight.fi/Ravinto ja terveys/hiivasyndrooma.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1269392
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1485383Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p343893Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1313585Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352644Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191906Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3591572Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?981557Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?731418Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311376