Että tämä on 50 keskustelupalsta. Viitaten vaikka "Hyppynarulenkkeihin" jestas sentään......
Joskus ei
8
640
Vastaukset
- Jo poistettiinkin
Näitä lenkkialoituksia, hyvä niin.
T:Aloittaja - Pirre*
vanhassa joululaulussa sanota, että "vanhakin nyt nuortuu, kuin lapsi leikkimään.." - se on tuo joulu nyt niin lähellä..:)
- "tuo joulu"
on ainainen :)
- Pirre*
"tuo joulu" kirjoitti:
on ainainen :)
viittaatko vaatimattomaan persoonaani, vai..:)) ?
- on metka palomuuri
joskus se on helppo läpäistä,kun portti sattuu kohdalle.
Toisinaan ei millään saa keskusteluu aikaan ,omituisinta on se että juttu syttyy liekkiin paremmin ilman nimimerkkiä,
Olen monesti onnistunut tuntemattomana mutta en tunnettuna,täytyy varmaan vaihtaa tunnusta,entisessä on jotain torjuvaa.
On tietenkin myös niin että tutut juttelee mielellää keskenään - vaihtelevat...
Kyseinen viesti oli massapostattu useammallekin palstalle. Oletan että joku tarvitseepi lapsillensa tahi lastenlapsillensa loruja vaikkapa jouluksi.
- niin...
"Jätä kortsut elele lapsinlisillä"-ketju sekö on 50 ajatusmaailmaa.
Moneen junaan löytyy... - taas aivan
päinvastoin. Kun ihmiselle kertyy ikää, kaikki ennen ollut alkaa kiinnostaa. Yhtä hyvin oman suvun vaiheet, kuin vaikkapa lapsuuden leikit, kaikki niihin liittyvä.
Onneksi ainakin minä vielä hyvinkin muistan lähes kaiken lapsuuteen, ja nuoruuteen liitttyvän.
Kuinka usein kadunkaan sitä, etten oman isäni lapsuusperinteitä tallentanut, onneksi hän itse kirjoitti niistä. Varsinkin Jouluun liittyvät muistelmat olivat huikeita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3656590Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483886Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava261438Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard201189- 981081
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,1781003Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue18936- 52930
- 56886
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9857