Semmonen ongelma olis, että toi belkinin wireless g router pätkii yhteyttä.
Ircin ja latauksien kanssa erittäin, erittäin häiritsevää. Pitkiä latauksia en ole tehnyt, mutta silloin kun teen, harvoin saan loppuun. Kaksi konetta, kannettava wlanilla, pöytäkone (linux) langallisena. Langallinen kestää lataukset, wlan ei, molemmissa pysyy irc/icq/msn-yhteys linjoilla maksimissaankin tunnin-pari.
Viime viikonlopun oli hubi pois välistä ja vain pöytäkone netissä, ei pätkäissyt irc kertaakaan koko viikonlopun aikana. Vastaavasti huvi oli kiinni toisessa paikassa adsl-boksissa ja sieltä läppäri wlanilla ja pöytäkone langallisena, ei juuri pätkinyt, jonkin verran kuitenkin.
Täällä on kiinteistöliittymä ilman salasanoja ja tunnuksia.
Onkohan toi jostain asetuksista tai boksin ominaisuus, vai onko jossain jotain vikaa. Itsellä menee hermot, mutta ennen kaikkea ne hermot tuntuvat menevän muilla mun pomppimisen suhteen.
belkinin wlan hubi pätkii
2
250
Vastaukset
- mortus
toinen ongelma on se yhteysnopeus. Langallisena olevalla koneella kestää äärettömän kauan hakea sivua silloin, kun on hubi pelissä. Langaton kone menee netissä paljon sujuvammin. Langallinen taasen on nopea, kun löytää sivuston. tämäkin ongelma vain, kun on hubissa kiinni. Joku sanoi, että ongelma on ominaisuus ja lähtisi laittamalla kytkin peliin, miten on?
Jos kätevää ratkaisu aei löydy, niin sitten ajan koko yhteyden linux-pöytäkoneen kautta langattomaksi.- Hyperionschild
Myyn noita vehkeitä ja muutama kappale palautettu samojen ongelmien takia, laitteessa on ollut vikaa huollon mukaan, eli mene ja vaihda / huolla laitteesi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057