Päivät kuin palapelit:
aina viimeinen pala
kadoksissa huomisessa.
Hyvää yötä
12
628
Vastaukset
- --.--
hiano!
- C. Green
: )
- eilinen erakko
Sanoa sanottavansa
muutamalla sanalla.
N E R O U T T A !!
Kiitos Sinulle!!- C. Green
vähän liioitella nyt.
Jos totta puhutaan, minulta on hukassa useampikin palanen - eikä toivoa löytymisestä ole : )
- ansku......
miten mä selviän susta.
- C. Green
ymmärtänyt.
??? - oon vähän
C. Green kirjoitti:
ymmärtänyt.
???seurannut että sä kirjoitat täällä usein, ja sit mä vaan halusin sanoa, et mulle sä olet vaan niin vaikea juttu.
- C. Green
oon vähän kirjoitti:
seurannut että sä kirjoitat täällä usein, ja sit mä vaan halusin sanoa, et mulle sä olet vaan niin vaikea juttu.
näin vanhemmiten ymmärrän itsekin itseäni päivä päivältä vähemmän.
- aina pettymyksen
C. Green kirjoitti:
näin vanhemmiten ymmärrän itsekin itseäni päivä päivältä vähemmän.
koska teet just niinkuin oletetaan, sanot ex sitä ex tätä, koska se on silleen aikamuodossa että et näe just nyt, no vitut. sit sä sanot joka ilta hyvää yötä, onhan se toki kivaa, ku tietää että täällä se juttu odottaa, mut jotenkin..... en tiedä.. kun haluaisin niin paljon muuta.... sydän tässä särkyy.
- C. Green
aina pettymyksen kirjoitti:
koska teet just niinkuin oletetaan, sanot ex sitä ex tätä, koska se on silleen aikamuodossa että et näe just nyt, no vitut. sit sä sanot joka ilta hyvää yötä, onhan se toki kivaa, ku tietää että täällä se juttu odottaa, mut jotenkin..... en tiedä.. kun haluaisin niin paljon muuta.... sydän tässä särkyy.
vastaukseen tarvittavat sanat.
- .................
C. Green kirjoitti:
vastaukseen tarvittavat sanat.
mutta niistä voisi jo muodostaa aika ison lammikon..
- C. Green
................. kirjoitti:
mutta niistä voisi jo muodostaa aika ison lammikon..
ottaa vastuuta jokaisesta surullisesta olosta, jotka runoni ovat lukijoilleen aiheuttaneet. Minkä takia juuri minun kirjoittamani runot saavat sinut voimaan huonosti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001733- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401107- 1701033
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän128793- 83730
- 51708
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38685- 57671