Miten saan DivX:n näyttämään leffan tekstitykset? Leffa ja tekstitys ovat samassa kansiossa ja samalla nimellä. Minulla on VobSub ja sieltä on kaikki asetukset aitettu ainakin mielestäni oikein.. Vai pitääkö VobSub jotenkin laittaa käyntii tjts samalla kun leffan laittaa pyörimään? DivX playerin alalaidassa on se filmin näköinen valinta mistä saisi valittua Subtitle tracks, mutta sitä ei ole koskaan pystynyt tekemään. Eli se kohta valikosta ei ole kunnolla näkyvissä eikä pysty klikkaamaan.
RadLightilla kyllä näkyy tekstitkin, mutta mielestäni kuvan laatu on paljon huonompi..
Joo auttakaa en mä sitä näköjään ite saa toimimaan... X(
DivX tekstitykset näkymään???
BrokeTNT
2
207
Vastaukset
- dfg.
http://www.filehippo.com/download_bsplayer/
Siitä BSplayer pyörimään ja raahaat sen tekstitystiedoston siihen ohjelmaan tai videoikkunaan. Toimii.- Dvd soitin
BS-playeria varmaan kaikki osaa käyttää mutta kyseessä varmaan on miten saa tekstitykset näkyviin DVD-soittimella ko. elokuvia katsottaessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671633
- 104941
- 75753
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa18641ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429