Miten saan DivX:n näyttämään leffan tekstitykset? Leffa ja tekstitys ovat samassa kansiossa ja samalla nimellä. Minulla on VobSub ja sieltä on kaikki asetukset aitettu ainakin mielestäni oikein.. Vai pitääkö VobSub jotenkin laittaa käyntii tjts samalla kun leffan laittaa pyörimään? DivX playerin alalaidassa on se filmin näköinen valinta mistä saisi valittua Subtitle tracks, mutta sitä ei ole koskaan pystynyt tekemään. Eli se kohta valikosta ei ole kunnolla näkyvissä eikä pysty klikkaamaan.
RadLightilla kyllä näkyy tekstitkin, mutta mielestäni kuvan laatu on paljon huonompi..
Joo auttakaa en mä sitä näköjään ite saa toimimaan... X(
DivX tekstitykset näkymään???
BrokeTNT
1
2609
Vastaukset
- ffdshow dekooderia
ja mikkisoftan omaa media playeriä niin pitäis näkyä
ffdshow video asetuksista subtitle ->täppä ruutuun
http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/videocodecit/ffdshow.cfm/rev__610__20061201
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221153
- 1171016
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97852- 110800
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa226640- 49569
- 40569
- 25525