Mikä on käypä hinta kyseisestä aseesta? Ase siistissä kunnossa. Myynnissä kyseistä mallia ei juurikaan ole näkynyt, ainakaan netissä.Onko käyttökokemuksia?
Jos saat ostaa, niin osta!Paras Sakon lintupyssy, mutta ei ainoa.Kohtuuhinta keräysarvo päälle!0ÄänestäKommentoi
Jos saat kohtuu hintaan,osta pois!Minulla oli aikanaan juuri sama peli,sattui pitempäänkin matkaan ja lintu saman puun juurella!0ÄänestäKommentoi
Olen nähnyt hintoja 350-550€. Joku mannlicher-tukkinen(kokotukki) uudenveroinen taisi olla &650€.0ÄänestäKommentoi
JOS ASE ON HYVÄ NS KAAPPIASE NIIN PYYNTI VOI OLLA MELKO KOVAKIN. MUTTA YLEENSÄ ASETUU JOHONKIN 200-500 EURON TIETÄMILLE0ÄänestäKommentoi
Vastaukset 4
Vanhimmat
Jos saat ostaa, niin osta!
Paras Sakon lintupyssy, mutta ei ainoa.
Kohtuuhinta keräysarvo päälle!
Jos saat kohtuu hintaan,osta pois!Minulla oli aikanaan juuri sama peli,sattui pitempäänkin matkaan ja lintu saman puun juurella!
Olen nähnyt hintoja 350-550€. Joku mannlicher-tukkinen(kokotukki) uudenveroinen taisi olla &650€.
JOS ASE ON HYVÄ NS KAAPPIASE NIIN PYYNTI VOI OLLA MELKO KOVAKIN. MUTTA YLEENSÄ ASETUU JOHONKIN 200-500 EURON TIETÄMILLE