Kaksi kysymystä?

tyttö..

Miten kissan pahan hajuisen hengityksen saisi pois? Ja mistä johtuu kissan turkin tahmeus?

9

476

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elli-79

Oletkos vilkaissut kissasi suuhun..? Ettei siellä vaan ole hammaskiveä? Itselläni on kaksi kissaa, joilla toisella on toistuva hammaskivi ongelma. Hammaskiveä käytiin ennen poistattamassa säännöllisin väliajoin, mutta nyt ei ole tarvinnut.

Nyt olen ostanut PlaqueOff nimistä jauhetta, jota laitetaan kissan ruuan joukkoon. Aine "sulattaa" kertyneen hammaskiven ja ehkäisee uuden syntymistä. Purkki maksaa 20euroa ja kestää yhdellä kissalla vuoden, eli hyvinkin kannattava ostos. Meillä tuo on ainakin toiminut.

Mutta mikäli hammaskiveä on paljon, pitää kissa ennen tuotteen käyttöä käyttää eläinlääkärissä hammaskiven poistossa.

• Elli-79

• tuosta :)
        Elli-79 kirjoitti:

Ai niin, piti liittämäni nettiosoite tuotteen sivuille....

http://www.biodistra.se/indexfi.htm

Mulla myös kissa joka tuntuu helpolla saavan hammaskiveä, ja käyty muutaman kerran lääkärillä poistattamassa.
        Olen aina hieman skeptinen ja siksi kyselen vähäsen lisää ennen kokeilua :D
        Kuinka pitkään olet käyttänyt tuota ainetta? Kuinka usein sitä ennen kävitte hammaskivenpoistossa? Käytitko tuota ennen Bucacattia? Se ei ainakaan omalla kisulla tunnu auttavan, plus että sitä on hankalaa antaa kun pitäisi "sivellä" kissan hampaisiin.
        Mistä kuulit tuosta aineesta? Suositteliko eläinlääkäri tms?

• Elli-79
        tuosta :) kirjoitti:

Mulla myös kissa joka tuntuu helpolla saavan hammaskiveä, ja käyty muutaman kerran lääkärillä poistattamassa.
        Olen aina hieman skeptinen ja siksi kyselen vähäsen lisää ennen kokeilua :D
        Kuinka pitkään olet käyttänyt tuota ainetta? Kuinka usein sitä ennen kävitte hammaskivenpoistossa? Käytitko tuota ennen Bucacattia? Se ei ainakaan omalla kisulla tunnu auttavan, plus että sitä on hankalaa antaa kun pitäisi "sivellä" kissan hampaisiin.
        Mistä kuulit tuosta aineesta? Suositteliko eläinlääkäri tms?

Meillä aine on ollut käytössä nyt noin 9 viikkoa ja tuloksia on alkanut näkyä. Kiveä ei näytä muodostuvan ja nekin mitä jäljellä aineen aloittaessa oli, on alkanut lähteä pois.

Jouduin viemään kisulin noin kerran puolessa vuodessa eläinlääkäriin hammaskiveä poistattamaan, koska kissallani hammaskiven muodostuminen oli todella rajua kuivaraksujen syömisestä huolimatta. En ole koittanut tuota kysymääsi tuotetta omilla kissoillani. Aikaisemmin olen koittanut eläinlääkärin suositusta harjata kissan hampaita, mutta eihän siitä nyt mitään tullut :D

Kuulin tuoteesta ystävältäni, joka oli ollut kissansa kanssa eläinlääkärissä hammaskiven poistossa ja tämä eläinlääkäri oli suositellut ainetta.

Tämä tuote tosiaan on sellaista, mitä laitetaan ruuan joukkoon ihan pikku riikkisen ( purkin mukana tulee mitta ja kissalle annetaan puoli mitallista päivässä ) ja ainakin omille nirsoille kissoille se on mennyt hyvin kurkusta alas ruuan seassa.

Ja jos alat käyttää tuotetta, niin älä ihmettele kun muutaman viikon kuluttua aloittamisesta kissan henki haisee kahta kauheammalle... aine alkaa sillon vaikuttaa ja irrottaa hammaskiveä, voin kertoa että haju on aika kamala jos satut olemaan lähellä haukottelevaa kisua :D

Kannattaa ihmeessä koittaa!

• mie kyselijä
        Elli-79 kirjoitti:

Meillä aine on ollut käytössä nyt noin 9 viikkoa ja tuloksia on alkanut näkyä. Kiveä ei näytä muodostuvan ja nekin mitä jäljellä aineen aloittaessa oli, on alkanut lähteä pois.

Jouduin viemään kisulin noin kerran puolessa vuodessa eläinlääkäriin hammaskiveä poistattamaan, koska kissallani hammaskiven muodostuminen oli todella rajua kuivaraksujen syömisestä huolimatta. En ole koittanut tuota kysymääsi tuotetta omilla kissoillani. Aikaisemmin olen koittanut eläinlääkärin suositusta harjata kissan hampaita, mutta eihän siitä nyt mitään tullut :D

Kuulin tuoteesta ystävältäni, joka oli ollut kissansa kanssa eläinlääkärissä hammaskiven poistossa ja tämä eläinlääkäri oli suositellut ainetta.

Tämä tuote tosiaan on sellaista, mitä laitetaan ruuan joukkoon ihan pikku riikkisen ( purkin mukana tulee mitta ja kissalle annetaan puoli mitallista päivässä ) ja ainakin omille nirsoille kissoille se on mennyt hyvin kurkusta alas ruuan seassa.

Ja jos alat käyttää tuotetta, niin älä ihmettele kun muutaman viikon kuluttua aloittamisesta kissan henki haisee kahta kauheammalle... aine alkaa sillon vaikuttaa ja irrottaa hammaskiveä, voin kertoa että haju on aika kamala jos satut olemaan lähellä haukottelevaa kisua :D

Lueskelin tuotteen nettisivuilta siitä, mutta en löytänyt mistä sitä voisi saada. Tilataanko sitä jostain vai ostatko suoraan jostain eläinkaupasta (siellä taisi olla linkkejä joihinkin eläinkauppoihin)? Kiitos sinulle! :)

• mie kyselijä
        Elli-79 kirjoitti:

Mistä ostat tuotteen? Tilaatko sitä netistä vai löytääkö sitä suoraan eläinkaupasta? Nettisivuilta en muka löytänyt paikkaa, josta tätä tuotetta saa. Olen kyllä ollut tänään varsinainen puusilmä, joten antakaa anteeksi :D

• Elli-79
        mie kyselijä kirjoitti:

Mistä ostat tuotteen? Tilaatko sitä netistä vai löytääkö sitä suoraan eläinkaupasta? Nettisivuilta en muka löytänyt paikkaa, josta tätä tuotetta saa. Olen kyllä ollut tänään varsinainen puusilmä, joten antakaa anteeksi :D

Itse ostin sen ihan Mustista ja Mirristä. Luulen että myös muutkin eläinkaupat myyvät sitä. Myös joiltain eläinlääkäriasemilta sitä saa ostettua. Ja hinta on tosiaan noin 20€, riippuen paikasta mistä ostaa.

• välihuomautus :)
        Elli-79 kirjoitti:

raksut vastoin yleistä luuloa, ei pidä hampaita puhtaana, mielestäni ehkäpä jopa päinvastoin.

kissa puraisee raksun kahtia hampaan kärjellä (jos puraisee!) jolloin raksu murenee. se paljoa ehdi hammasta putsata.

sitkeä liha on parasta hammashoitoa kissalle.

joskus olen kuullut "hammasraksuista" joiden koostumuksen pitäisi pitää suun pH:ta sopivalla tasolla, mutta tämähän on eri asia.

• ...........
        mie kyselijä kirjoitti:

Valitse sieltä Ellin antamasta linkistä kohta "yhteydenotto", ja sit siellä on niiden kolmen tukun alla kaksi linkkiä ihan pienellä, "mailorder". Tsekkasin vain sen alimman, ja siellä oli ainakin ihan nettikauppa josta tuota sai tilata. Mutta joudut menemään sinne koirien tarvikkeisiin, kissojen tarvikkeissa sitä ei ollut. Oli aika hyvin piilotettu tuo tuote, mutta löytyipäs! :D

Kiitos Ellille vinkistä, mulla meni tilaukseen :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5070
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      113
      1604
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1259
    4. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1189
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1133
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1017
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      979
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      3
      895
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      779
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      753
    Aihe