Kaksi kysymystä?

tyttö..

Miten kissan pahan hajuisen hengityksen saisi pois? Ja mistä johtuu kissan turkin tahmeus?

9

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elli-79

      Oletkos vilkaissut kissasi suuhun..? Ettei siellä vaan ole hammaskiveä? Itselläni on kaksi kissaa, joilla toisella on toistuva hammaskivi ongelma. Hammaskiveä käytiin ennen poistattamassa säännöllisin väliajoin, mutta nyt ei ole tarvinnut.

      Nyt olen ostanut PlaqueOff nimistä jauhetta, jota laitetaan kissan ruuan joukkoon. Aine "sulattaa" kertyneen hammaskiven ja ehkäisee uuden syntymistä. Purkki maksaa 20euroa ja kestää yhdellä kissalla vuoden, eli hyvinkin kannattava ostos. Meillä tuo on ainakin toiminut.

      Mutta mikäli hammaskiveä on paljon, pitää kissa ennen tuotteen käyttöä käyttää eläinlääkärissä hammaskiven poistossa.

      • Elli-79

      • tuosta :)
        Elli-79 kirjoitti:

        Ai niin, piti liittämäni nettiosoite tuotteen sivuille....

        http://www.biodistra.se/indexfi.htm

        Mulla myös kissa joka tuntuu helpolla saavan hammaskiveä, ja käyty muutaman kerran lääkärillä poistattamassa.
        Olen aina hieman skeptinen ja siksi kyselen vähäsen lisää ennen kokeilua :D
        Kuinka pitkään olet käyttänyt tuota ainetta? Kuinka usein sitä ennen kävitte hammaskivenpoistossa? Käytitko tuota ennen Bucacattia? Se ei ainakaan omalla kisulla tunnu auttavan, plus että sitä on hankalaa antaa kun pitäisi "sivellä" kissan hampaisiin.
        Mistä kuulit tuosta aineesta? Suositteliko eläinlääkäri tms?


      • Elli-79
        tuosta :) kirjoitti:

        Mulla myös kissa joka tuntuu helpolla saavan hammaskiveä, ja käyty muutaman kerran lääkärillä poistattamassa.
        Olen aina hieman skeptinen ja siksi kyselen vähäsen lisää ennen kokeilua :D
        Kuinka pitkään olet käyttänyt tuota ainetta? Kuinka usein sitä ennen kävitte hammaskivenpoistossa? Käytitko tuota ennen Bucacattia? Se ei ainakaan omalla kisulla tunnu auttavan, plus että sitä on hankalaa antaa kun pitäisi "sivellä" kissan hampaisiin.
        Mistä kuulit tuosta aineesta? Suositteliko eläinlääkäri tms?

        Meillä aine on ollut käytössä nyt noin 9 viikkoa ja tuloksia on alkanut näkyä. Kiveä ei näytä muodostuvan ja nekin mitä jäljellä aineen aloittaessa oli, on alkanut lähteä pois.

        Jouduin viemään kisulin noin kerran puolessa vuodessa eläinlääkäriin hammaskiveä poistattamaan, koska kissallani hammaskiven muodostuminen oli todella rajua kuivaraksujen syömisestä huolimatta. En ole koittanut tuota kysymääsi tuotetta omilla kissoillani. Aikaisemmin olen koittanut eläinlääkärin suositusta harjata kissan hampaita, mutta eihän siitä nyt mitään tullut :D

        Kuulin tuoteesta ystävältäni, joka oli ollut kissansa kanssa eläinlääkärissä hammaskiven poistossa ja tämä eläinlääkäri oli suositellut ainetta.

        Tämä tuote tosiaan on sellaista, mitä laitetaan ruuan joukkoon ihan pikku riikkisen ( purkin mukana tulee mitta ja kissalle annetaan puoli mitallista päivässä ) ja ainakin omille nirsoille kissoille se on mennyt hyvin kurkusta alas ruuan seassa.

        Ja jos alat käyttää tuotetta, niin älä ihmettele kun muutaman viikon kuluttua aloittamisesta kissan henki haisee kahta kauheammalle... aine alkaa sillon vaikuttaa ja irrottaa hammaskiveä, voin kertoa että haju on aika kamala jos satut olemaan lähellä haukottelevaa kisua :D

        Kannattaa ihmeessä koittaa!


      • mie kyselijä
        Elli-79 kirjoitti:

        Meillä aine on ollut käytössä nyt noin 9 viikkoa ja tuloksia on alkanut näkyä. Kiveä ei näytä muodostuvan ja nekin mitä jäljellä aineen aloittaessa oli, on alkanut lähteä pois.

        Jouduin viemään kisulin noin kerran puolessa vuodessa eläinlääkäriin hammaskiveä poistattamaan, koska kissallani hammaskiven muodostuminen oli todella rajua kuivaraksujen syömisestä huolimatta. En ole koittanut tuota kysymääsi tuotetta omilla kissoillani. Aikaisemmin olen koittanut eläinlääkärin suositusta harjata kissan hampaita, mutta eihän siitä nyt mitään tullut :D

        Kuulin tuoteesta ystävältäni, joka oli ollut kissansa kanssa eläinlääkärissä hammaskiven poistossa ja tämä eläinlääkäri oli suositellut ainetta.

        Tämä tuote tosiaan on sellaista, mitä laitetaan ruuan joukkoon ihan pikku riikkisen ( purkin mukana tulee mitta ja kissalle annetaan puoli mitallista päivässä ) ja ainakin omille nirsoille kissoille se on mennyt hyvin kurkusta alas ruuan seassa.

        Ja jos alat käyttää tuotetta, niin älä ihmettele kun muutaman viikon kuluttua aloittamisesta kissan henki haisee kahta kauheammalle... aine alkaa sillon vaikuttaa ja irrottaa hammaskiveä, voin kertoa että haju on aika kamala jos satut olemaan lähellä haukottelevaa kisua :D

        Kannattaa ihmeessä koittaa!

        Lueskelin tuotteen nettisivuilta siitä, mutta en löytänyt mistä sitä voisi saada. Tilataanko sitä jostain vai ostatko suoraan jostain eläinkaupasta (siellä taisi olla linkkejä joihinkin eläinkauppoihin)? Kiitos sinulle! :)


      • mie kyselijä
        Elli-79 kirjoitti:

        Meillä aine on ollut käytössä nyt noin 9 viikkoa ja tuloksia on alkanut näkyä. Kiveä ei näytä muodostuvan ja nekin mitä jäljellä aineen aloittaessa oli, on alkanut lähteä pois.

        Jouduin viemään kisulin noin kerran puolessa vuodessa eläinlääkäriin hammaskiveä poistattamaan, koska kissallani hammaskiven muodostuminen oli todella rajua kuivaraksujen syömisestä huolimatta. En ole koittanut tuota kysymääsi tuotetta omilla kissoillani. Aikaisemmin olen koittanut eläinlääkärin suositusta harjata kissan hampaita, mutta eihän siitä nyt mitään tullut :D

        Kuulin tuoteesta ystävältäni, joka oli ollut kissansa kanssa eläinlääkärissä hammaskiven poistossa ja tämä eläinlääkäri oli suositellut ainetta.

        Tämä tuote tosiaan on sellaista, mitä laitetaan ruuan joukkoon ihan pikku riikkisen ( purkin mukana tulee mitta ja kissalle annetaan puoli mitallista päivässä ) ja ainakin omille nirsoille kissoille se on mennyt hyvin kurkusta alas ruuan seassa.

        Ja jos alat käyttää tuotetta, niin älä ihmettele kun muutaman viikon kuluttua aloittamisesta kissan henki haisee kahta kauheammalle... aine alkaa sillon vaikuttaa ja irrottaa hammaskiveä, voin kertoa että haju on aika kamala jos satut olemaan lähellä haukottelevaa kisua :D

        Kannattaa ihmeessä koittaa!

        Mistä ostat tuotteen? Tilaatko sitä netistä vai löytääkö sitä suoraan eläinkaupasta? Nettisivuilta en muka löytänyt paikkaa, josta tätä tuotetta saa. Olen kyllä ollut tänään varsinainen puusilmä, joten antakaa anteeksi :D


      • Elli-79
        mie kyselijä kirjoitti:

        Mistä ostat tuotteen? Tilaatko sitä netistä vai löytääkö sitä suoraan eläinkaupasta? Nettisivuilta en muka löytänyt paikkaa, josta tätä tuotetta saa. Olen kyllä ollut tänään varsinainen puusilmä, joten antakaa anteeksi :D

        Itse ostin sen ihan Mustista ja Mirristä. Luulen että myös muutkin eläinkaupat myyvät sitä. Myös joiltain eläinlääkäriasemilta sitä saa ostettua. Ja hinta on tosiaan noin 20€, riippuen paikasta mistä ostaa.


      • välihuomautus :)
        Elli-79 kirjoitti:

        Meillä aine on ollut käytössä nyt noin 9 viikkoa ja tuloksia on alkanut näkyä. Kiveä ei näytä muodostuvan ja nekin mitä jäljellä aineen aloittaessa oli, on alkanut lähteä pois.

        Jouduin viemään kisulin noin kerran puolessa vuodessa eläinlääkäriin hammaskiveä poistattamaan, koska kissallani hammaskiven muodostuminen oli todella rajua kuivaraksujen syömisestä huolimatta. En ole koittanut tuota kysymääsi tuotetta omilla kissoillani. Aikaisemmin olen koittanut eläinlääkärin suositusta harjata kissan hampaita, mutta eihän siitä nyt mitään tullut :D

        Kuulin tuoteesta ystävältäni, joka oli ollut kissansa kanssa eläinlääkärissä hammaskiven poistossa ja tämä eläinlääkäri oli suositellut ainetta.

        Tämä tuote tosiaan on sellaista, mitä laitetaan ruuan joukkoon ihan pikku riikkisen ( purkin mukana tulee mitta ja kissalle annetaan puoli mitallista päivässä ) ja ainakin omille nirsoille kissoille se on mennyt hyvin kurkusta alas ruuan seassa.

        Ja jos alat käyttää tuotetta, niin älä ihmettele kun muutaman viikon kuluttua aloittamisesta kissan henki haisee kahta kauheammalle... aine alkaa sillon vaikuttaa ja irrottaa hammaskiveä, voin kertoa että haju on aika kamala jos satut olemaan lähellä haukottelevaa kisua :D

        Kannattaa ihmeessä koittaa!

        raksut vastoin yleistä luuloa, ei pidä hampaita puhtaana, mielestäni ehkäpä jopa päinvastoin.

        kissa puraisee raksun kahtia hampaan kärjellä (jos puraisee!) jolloin raksu murenee. se paljoa ehdi hammasta putsata.

        sitkeä liha on parasta hammashoitoa kissalle.

        joskus olen kuullut "hammasraksuista" joiden koostumuksen pitäisi pitää suun pH:ta sopivalla tasolla, mutta tämähän on eri asia.


      • ...........
        mie kyselijä kirjoitti:

        Mistä ostat tuotteen? Tilaatko sitä netistä vai löytääkö sitä suoraan eläinkaupasta? Nettisivuilta en muka löytänyt paikkaa, josta tätä tuotetta saa. Olen kyllä ollut tänään varsinainen puusilmä, joten antakaa anteeksi :D

        Valitse sieltä Ellin antamasta linkistä kohta "yhteydenotto", ja sit siellä on niiden kolmen tukun alla kaksi linkkiä ihan pienellä, "mailorder". Tsekkasin vain sen alimman, ja siellä oli ainakin ihan nettikauppa josta tuota sai tilata. Mutta joudut menemään sinne koirien tarvikkeisiin, kissojen tarvikkeissa sitä ei ollut. Oli aika hyvin piilotettu tuo tuote, mutta löytyipäs! :D

        Kiitos Ellille vinkistä, mulla meni tilaukseen :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      626
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe