Mitä kannattaa kattoo moisesta vehkeestä??? 1,8 kone ja taita olla kaikki herkut. Mitkä tyyppiviat?
Ostamassa Zafiraa
4
1591
Vastaukset
- olis vuosimalli??
no itellä 1.8 vm 2002 eikä mitään vikaa, ajettu 115000km, termari noissa saattaa mennä jumiin (jää auki), ei lämmöt pysy maantiellä ylhäällä....
- Zaffeen
Minulla on 07/06 hankittu Zaffe 1.9, ajettuna reilu 12 tkm.
Hankintaan olen ollut todella tyytyväinen ja meno on maistunut todella hyvin Zaffella.
Ainut miinus on että minulla on käytössä manuaali, koska hankita vaiheessa en tutkinut tarpeeksi hyvin tarjotun auton tietoja. Tarkoitus oli ostaa automaattina Zaffe.- Nimetön
Jep. Zafira 1,8 elegance vm.-00 oli kyseessä.
- ..Rane...
Nimetön kirjoitti:
Jep. Zafira 1,8 elegance vm.-00 oli kyseessä.
Itsekin olen kyseistä mallia harkitsemassa, muistan vain lukeneeni että joissain vuosimalleissa on vikana jarrujen laahaaminen, eli jarrut pitävät ikävää ääntä ajaessa. Tästäkin varmaankin selviää, määräaikaisella jarrujen herkistelyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116958- 125906
- 78694
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483