Mitä kannattaa kattoo moisesta vehkeestä??? 1,8 kone ja taita olla kaikki herkut. Mitkä tyyppiviat?
Ostamassa Zafiraa
4
1556
Vastaukset
- olis vuosimalli??
no itellä 1.8 vm 2002 eikä mitään vikaa, ajettu 115000km, termari noissa saattaa mennä jumiin (jää auki), ei lämmöt pysy maantiellä ylhäällä....
- Zaffeen
Minulla on 07/06 hankittu Zaffe 1.9, ajettuna reilu 12 tkm.
Hankintaan olen ollut todella tyytyväinen ja meno on maistunut todella hyvin Zaffella.
Ainut miinus on että minulla on käytössä manuaali, koska hankita vaiheessa en tutkinut tarpeeksi hyvin tarjotun auton tietoja. Tarkoitus oli ostaa automaattina Zaffe.- Nimetön
Jep. Zafira 1,8 elegance vm.-00 oli kyseessä.
- ..Rane...
Nimetön kirjoitti:
Jep. Zafira 1,8 elegance vm.-00 oli kyseessä.
Itsekin olen kyseistä mallia harkitsemassa, muistan vain lukeneeni että joissain vuosimalleissa on vikana jarrujen laahaaminen, eli jarrut pitävät ikävää ääntä ajaessa. Tästäkin varmaankin selviää, määräaikaisella jarrujen herkistelyllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503844
- 1053425
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262448- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51809- 1851756
- 271487
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238