en fråga till alla ålänningar ?
Varför är det så svårt att prata finska ?
*Vi åker ofta till Er,naturen är vacker,maten är god ..men så fort man pratar finska är servicen som bortblåst ...jag har aldrig förstått mej på det....varför är det så?
Kan inte någon förklara det för mig...
Vänlig hälsningar
En finneisverige
*hyr en stuga och besöker Åland ca 8 gg / år
jag skulle
10
1495
Vastaukset
- on kyse
niin suosittelen sen yhden hotellin joka on ihan sielä keskustassa. Nimeä en muista...mutta siinä hotellissa sai hyvää palvelua suomen kielellä, ihan yhtä hyvin kuin mannermaalla.
- tage mattias åbo
jag knullade sista sommaren med en kvinna i´eckerö.Hon var underbar.hon är 56 år.
- håkan
tage mattias åbo kirjoitti:
jag knullade sista sommaren med en kvinna i´eckerö.Hon var underbar.hon är 56 år.
jag tycker om lennart.
- BÖRJE BÖG
håkan kirjoitti:
jag tycker om lennart.
Tänk att svenskana har hittat denhär spalten som är menad för Ålänningar.
KYSS MEJ I RÖVEN!!!!
- Tjänare1
Du kan icke prata på Finska här. Du måste prata på Svenska.
- Kielitieteiliä
Joo raparannikon Ruotsia jotenkin näin."va kostar kauki tori i dag.Naurettavaa. Ymmärrättekä edes itse mitä puhutte. Ruotsalaiset eivät ainakaan.
- Cccgcfg
Homot
- älyhoiäläjätä
Cccgcfg
No, olipa siinä kommenti.
Ei todellakaan mikään ruudinkeksijä, mikemminkin idiootti tyhmemmästä päästä.
- calle-å
VAD?Jag tror nu är bättre jag säger ingenting.
- HöpöpöpöpööS24
Et ole kirjautunut. Sääntöjen vadtainen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Se olet todella sinä
En voisi onnellisempi olla ❤️ Se olet oikeasti sinä joka mulle kirjoitellut ❤️ Mulla ollut ihan kamala ikävä sinua ❤️1462358Miehelle tämä
Voi olla tosi vaikea olla normaalisti kun sinua jos joutuu katsomaan. Olet niin komea.1351342Jodel ei toimi
Aina kun avaan jodelin se vaan crashaa välittömästi? Mitä voin tehä asialle?91222- 90962
- 47944
Miten Putin pystyy elämään hirvittävien tekojensa kanssa?
Osaako joku sanoa, että miten Putin pystyy elämään kamalien, yli ymmärryksen menevien pahojen tekojensa kanssa? Vielä i293903Naisten salibandyn Veera Kauppi on lesbo .
Ja Ylen toimittajat hehkuttaa yli-sanoin ! YLE on sateenkaari yhtiö joka toimii verorahoin . ! Minkä signaalin sali140873- 39767
Olen nyt virallisesti homo
Tulin juuri firman pikkujouluista. Tämä vanhempi nainen, joka on ahdistellut minua töissä, jatkoi ahdistelemistani pikku70678Minulla on vain yksi jouluntoive
Toivoisin ihmeen, että nähtäisiin. Mutta jos ei tänä vuonna, niin tuleehan noita jouluja.30665