Ei kiinnosta enää pelata frolleja missä olis tuhat osallistujaa, mutta neljälle parhaalle jaetaan kakskymppiä. Missä olette pelannut hyviä frolleja. Primalla on ainakin tuhannen taalan rolli, mutta siihenkin tulee 6000 osallistujaa päivittäin. Parhaitahan on kaikenlaiset spesiaaliturnaukset niinkun jouluksi järjestetään, mutta missäs olis ihan säännöllisiä hyviä???
Vastaukset 8
- joukok
Itse pelaan jetbetpoker.comissa siellä on yleensä ainakin ollut rajoitettu osallistuja määrä (60,80,100). Turnaukset ei kestä pitkää senkään takia. CDpokerista tykkään kanssa. Jos jollakin on muita tiedossa mihin on tuo pelaaja limitti niin tietoja otan vastaan innolla.
- Timo R.
Älä nyt ainakaan jetbetpokerilla pelaa, sehän on ihan perseestä. Verkko on täynnä eri saittien omia ja hyviä freerolleja.
- tuolla
Timo R. kirjoitti:
Älä nyt ainakaan jetbetpokerilla pelaa, sehän on ihan perseestä. Verkko on täynnä eri saittien omia ja hyviä freerolleja.
b2b-verkon eri saiteillakin ole pääosin samat rollit ja primalla kans. Välillä on kyllä ainakin priman eri skineillä ihan hyviä erikoisrolleja joita ei sitten muilla skineillä ole, eli sinnekin kannattaa avata tili monelle skinille. : ) työpöytä vaan tulee täyteen pokerikuvia.
Mutta hei kuka tietäisi sellaista pokerisivustoa mihin olisi koottu ihan niinku lukujärjestykseen viikon parhaat freerollit. Jossakin on esim lauantaisin aina 5000$ frolli, mutta kun en muista missä? - vahnaukko
Timo R. kirjoitti:
Kun noin selvillä olet asioista niin kerro sitten missä voi pelata rajatulle määrälle tarkoitettuja freerolleja.. B2B verkossa on noita 2000 vetäviä turnauksia aika paljon mut ei ne kiinnosta minua...Huoneella on ainakin isoja freerolleja ja kyl mä monessa paikassa niitä pelaan.. mut ed mainitussa on tuo hyvä puoli minusta...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811261
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191059En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621013- 65888
- 60770
- 61764
- 65696
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24680- 69672
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39638Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 50579
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36565- 19527
- 29525
- 33520
- 42505
- 72486
- 40477