Demo on ladattavissa webistä ilmaiseksi, mutta huh huh... yli 800 MB ja mulla on vaan 56 kilonen vanha modeemi. Eli...
Voisiko joku 'polttaa' mulle kyseisen demon? Maksan kyllä postikulut, tyhjän levyn ja hieman vaivanpalkkaa. Kysehän ei ole mielestäni nyt mistään tekijänoikeusrikkomuksista, mutta en vaan todellakaan jaksaisi ladata tuollaista kovalevylle, koska osa päivästä menee vielä vanhalla minuuttitaksalla puhelinoperaattorille.
Flight Simulator X demo
9
852
Vastaukset
- terve tonttu
voin imuroida sen levylle ja lähettää sulle. Se maksaisi 100 e 50snt tajuutko kun tarvin vähän joulu lahjarahaa
... tosi, että noin vähän vaan pyydät. Reiluu ja reiiluuhh et on. Ei vaan. Oikeasti minulle on jo tulossa kyseinen demo ystävälliseltä henkilöltä.
... hieman nyt kyseistä demoa. Uusin FSX on kyllä kaunis peli. Mutta mutta. Peli vaatii älyttömästi tehopuolta eli täysversiota ei kannata asentaa vanhempaan koneeseen. Tuskin edes kaikkein tehokkain saatavilla oleva kone markkinoilla (siis sellainen, joilla kaikilla olisi varaa siihen) jaksaa simua pyörittää 'nupit kaakossa'. Mikäs sen ärsyttävämpää kuin tökkivä screeni ja tiedossa tulevat alhaiset framet saapuessasi esim. suurkaupungin ylle. Tässä niinkuin kaikki 'pähkinänkuoressa' testin jälkeen.
- sramer
Ookko varma että pelistä ei olis löytyny vaikka asetuksia kun minimoidakseen ne pitäisin pelinkin pyöriä koneessa kuin koneessa.
sramer kirjoitti:
Ookko varma että pelistä ei olis löytyny vaikka asetuksia kun minimoidakseen ne pitäisin pelinkin pyöriä koneessa kuin koneessa.
... toki siellä asetukset osio on. Testasin demoa nimenomaan grafiikoiden suhteen ja totesin nykyisen koneeni tehojen olevan huono siihen. Ei ole mitään järkeä pelata 'tilkkutäkki' asetuksissa, joten siirtyy mieluummin sitten vaikka takaisin vanhempaan MSFS 2002 tai 2004 versioon. Näin ollen ei minun kannata ostaa sitä kallista FSX:n täysversiota vielä.
- sramer
Älä turhaan demoo hanki ja tommonen 800mb on vielä pientä johonkin 2gb ladattaviin peleihin. Osta mieluummin säästät rahaa kun tuntuu että jonkut pyytää vähän liikaa.
... ei jaksa ladata 800 Mb tiedostoja (56Kb Dial Up), ja kaiken lisäksi se usein pätkäisee latauksenkin kesken kaiken. Eräs ystävällinen henkilö lataili sen mulle DVD levylle ja sain halvalla... kiitos hänelle. Demon tarkoitushan on juuri testata oma kone, ennen kuin ostaa kalliin täysversion ja tulee petetyksi pelattavuuden suhteen.
- heikki007
Joo,mul on FSX tietskalla.Kone on vanha Xp ja huonosti pyörii:(,sahalaitaa ja muuta.Että,ihan hirmunen tehosyöppö se on.
- sramer
heikki007 kirjoitti:
Joo,mul on FSX tietskalla.Kone on vanha Xp ja huonosti pyörii:(,sahalaitaa ja muuta.Että,ihan hirmunen tehosyöppö se on.
Kai sulla sentään koneessa tehoja on en mä ainakaan usko että se käyttöjärjestelmässä olis vikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637