Octavian testit
27
2933
Vastaukset
- Vastinetta rahalle
Enpä ollut tuota listaa nähnytkään, mutta vahvistaa käsitykseni, että vaihdoin parempaan kun luovuin ylihintaisesta Audista.
- siiteri
perusteellahan voisi luulla että esim.1.6 fsi olisi hyvä auto.En vain ole kokeillut moista.
- Markkinatalous
on palanut rutkasti, että Skoda on saatu testin voittajaksi. Siitähän tässä on kysymys, luodaan imagoa isolla rahalla.
- juttuja
Markkinatalous kirjoitti:
on palanut rutkasti, että Skoda on saatu testin voittajaksi. Siitähän tässä on kysymys, luodaan imagoa isolla rahalla.
silloin kun oma merkki on saanut kehuja, silloinhan on kysymys pelkästään teknisestä etevydestä, mutta silloin kun kilpaileva merkki menestyy niin kysymyksessä onkin lahjonta. Suomeksi sanottuna tämä on kateutta.
- Fat boy
Markkinatalous kirjoitti:
on palanut rutkasti, että Skoda on saatu testin voittajaksi. Siitähän tässä on kysymys, luodaan imagoa isolla rahalla.
Kummallisen yksimielisiä ovat olleet.
Kyseessä on joko todella paksu nippu rahaa ,tai sitten ocu on kuin onkin todella hyvä auto.
Veikkaan jälkimmäistä. - Thin gal
Fat boy kirjoitti:
Kummallisen yksimielisiä ovat olleet.
Kyseessä on joko todella paksu nippu rahaa ,tai sitten ocu on kuin onkin todella hyvä auto.
Veikkaan jälkimmäistä.Onkohan teistä aktivisteistä kukaan koskaan oikeasti lukenut noita testejä?
Suurin osa voitoista on muutaman pisteen tai kymmenyksien voittoja, jotka ovat saattaaneet tulla vaikka vakuutusmaksuista, hankitahinnasta, takuusta, varaosan hinnasta, kahvimukitelineesta, nahkaisesta ajovalokytkimestä jne jne.
Ei ette te ole. Auton ominaisuuksissa ei ole mitään erikoista verrattuna muihin saman luokan autoihin kuten Pösö, Opel, Ford jne. Moottoritkin alkavat olla jo tosi hyviä muissakin merkeissä.
Turha pitää yllä mitään superautoimagoa. Taitaa olla Ocussa jopa enemmän vikoja, kuin nyky Opelissa! Thin gal kirjoitti:
Onkohan teistä aktivisteistä kukaan koskaan oikeasti lukenut noita testejä?
Suurin osa voitoista on muutaman pisteen tai kymmenyksien voittoja, jotka ovat saattaaneet tulla vaikka vakuutusmaksuista, hankitahinnasta, takuusta, varaosan hinnasta, kahvimukitelineesta, nahkaisesta ajovalokytkimestä jne jne.
Ei ette te ole. Auton ominaisuuksissa ei ole mitään erikoista verrattuna muihin saman luokan autoihin kuten Pösö, Opel, Ford jne. Moottoritkin alkavat olla jo tosi hyviä muissakin merkeissä.
Turha pitää yllä mitään superautoimagoa. Taitaa olla Ocussa jopa enemmän vikoja, kuin nyky Opelissa!Eipä ole Octaviassa nahkaista ajovalokytkintä!
Mutta on noita tullut luettua ja tosiaan eihän ne voitot aina ihan ylivoimaisia ole olleet, mutta voitto on aina voitto! Niin se Mietaakin hävisi aikanaan hiihdossa yhdellä sadasosalla, mutta se oli häviö mikä häviö. Ei siinä minusta ole silloin kahta sanaa, jos toinen saa enemmän pisteitä / suksii nopeammin maaliin.- markkinatalous
Jontte74 kirjoitti:
Eipä ole Octaviassa nahkaista ajovalokytkintä!
Mutta on noita tullut luettua ja tosiaan eihän ne voitot aina ihan ylivoimaisia ole olleet, mutta voitto on aina voitto! Niin se Mietaakin hävisi aikanaan hiihdossa yhdellä sadasosalla, mutta se oli häviö mikä häviö. Ei siinä minusta ole silloin kahta sanaa, jos toinen saa enemmän pisteitä / suksii nopeammin maaliin.Suomesta!
1/06 Tekniikan maailma. Paremman luokan farkut- testi.
1. Edellisen numeron välissä ilmainen kuponki, jolla 1/06 numeron sai tilattua ilmaiseksi.
2. Kas kummaa, uusi VW Passat farmari pesi koko porukan. Audi, Saab, Volvo, BMW..
Passatin ihmehilavitkuttimista laskettiin pisteet. Mutta ei kuitenkaan mainittu toisten merkkien vastaavista, paremmista systeemeistä.
3. Samaan aikaan Passatin hirmumainoskampanja.
4. Kävelin laakkoselle: ensimmäinen mitä myyjä saa suustaan "Passat voitti TM-vertailun!"
Ei tarvi olla paljoakaan älliä, että ymmärtää mistä on kysymys. Voiteluraha on puhunut, autolle ostettu imagoa!
Huom! Tämä ei ole provo Skodaa vastaan, sinänsä varmastikin hyvä auto.
Tämä on vain esimerkki, miten markkinatalous, ja imagonikkarit toimivat. - ex-Ocu -04, Fabia -05
markkinatalous kirjoitti:
Suomesta!
1/06 Tekniikan maailma. Paremman luokan farkut- testi.
1. Edellisen numeron välissä ilmainen kuponki, jolla 1/06 numeron sai tilattua ilmaiseksi.
2. Kas kummaa, uusi VW Passat farmari pesi koko porukan. Audi, Saab, Volvo, BMW..
Passatin ihmehilavitkuttimista laskettiin pisteet. Mutta ei kuitenkaan mainittu toisten merkkien vastaavista, paremmista systeemeistä.
3. Samaan aikaan Passatin hirmumainoskampanja.
4. Kävelin laakkoselle: ensimmäinen mitä myyjä saa suustaan "Passat voitti TM-vertailun!"
Ei tarvi olla paljoakaan älliä, että ymmärtää mistä on kysymys. Voiteluraha on puhunut, autolle ostettu imagoa!
Huom! Tämä ei ole provo Skodaa vastaan, sinänsä varmastikin hyvä auto.
Tämä on vain esimerkki, miten markkinatalous, ja imagonikkarit toimivat.Sääli, että tämä keskustelu on Skoda-palstalla, koska kohta kiihkeimmät ovat pilaamassa sen. Onneksi itse kuulun niihin, jotka eivät ota esimerkiksi sinun asiallista tekstiä henkilökohtaisena loukkauksena hankintaani vastaan.
Palstalla kuitenkin kun ollaan, niin Skoda taitaa tuoda eniten mainosrahoja TM:lle. Ja tätä ei voi vaan kieltää. Ei tarvitse kuin selata lehtiä viime ajoilta.
Tottakai. Palkanhan toimittajatkin tarvitsevat. Vielä parempi on, jos sen palkan maksaja on vaikka Helkama. Esimerkiksi Skodan tapauksessa eroja vastaavan hintaluokan kilpailijoihin saa tavallinen käyttäjä hakemalla hakea, ellei ole litramittaa mukana. Siksipä on sama, jos Skodalle annetaan pari kymmenystä enemmän pisteitä ja laitetaan se testivoittajaksi. Ja rahaa tulee.
Tämäkään ei ole provo Skodaa vastaan vaan ihan silkkaa totta. Siitä ei kannata kiihtyä, kun tämän viestin luette aamulla. Itse olen ollut tyytyväinen Skodaan, mutta en ole merkkiuskollinen vaan kokeilen lähes aina uutta merkkiä, jos mahdollista. Seuraavaksi vuorossa onkin tällä palstalla suurta haukkua saanut Ford Mondeo, joka oli todella laadukkaan oloinen peli. - samaan kattilaan
ex-Ocu -04, Fabia -05 kirjoitti:
Sääli, että tämä keskustelu on Skoda-palstalla, koska kohta kiihkeimmät ovat pilaamassa sen. Onneksi itse kuulun niihin, jotka eivät ota esimerkiksi sinun asiallista tekstiä henkilökohtaisena loukkauksena hankintaani vastaan.
Palstalla kuitenkin kun ollaan, niin Skoda taitaa tuoda eniten mainosrahoja TM:lle. Ja tätä ei voi vaan kieltää. Ei tarvitse kuin selata lehtiä viime ajoilta.
Tottakai. Palkanhan toimittajatkin tarvitsevat. Vielä parempi on, jos sen palkan maksaja on vaikka Helkama. Esimerkiksi Skodan tapauksessa eroja vastaavan hintaluokan kilpailijoihin saa tavallinen käyttäjä hakemalla hakea, ellei ole litramittaa mukana. Siksipä on sama, jos Skodalle annetaan pari kymmenystä enemmän pisteitä ja laitetaan se testivoittajaksi. Ja rahaa tulee.
Tämäkään ei ole provo Skodaa vastaan vaan ihan silkkaa totta. Siitä ei kannata kiihtyä, kun tämän viestin luette aamulla. Itse olen ollut tyytyväinen Skodaan, mutta en ole merkkiuskollinen vaan kokeilen lähes aina uutta merkkiä, jos mahdollista. Seuraavaksi vuorossa onkin tällä palstalla suurta haukkua saanut Ford Mondeo, joka oli todella laadukkaan oloinen peli.Voitelu eli lahjonta ja mainostulot, ne ovat ihan kaksi eri asiaa. Jokainen myyjä mainostaa tuotettaan, kuka isommalla rahalla, kuka vähän pienemmällä budjetilla. Mutta jos automerkin ilmoitus on lehdessä, niin se ei tarkoita että maahantuoja on lahjonut lehteä.
Mitä taas tulee tuohon pisteiden lahjaksi antamiseen, tuskin uskot siihen itsekään. Eihän se lehden levikkiä mitenkään kasvata, eikä lisää lehden testien uskottavuutta jos testitulokset vedetään hihasta. Eikä TM ole maailman ainoa lehti, kyllä rahaa täytyisi liikkua todella paljon että sillä jotain vaikutusta olisi. - se menee
markkinatalous kirjoitti:
Suomesta!
1/06 Tekniikan maailma. Paremman luokan farkut- testi.
1. Edellisen numeron välissä ilmainen kuponki, jolla 1/06 numeron sai tilattua ilmaiseksi.
2. Kas kummaa, uusi VW Passat farmari pesi koko porukan. Audi, Saab, Volvo, BMW..
Passatin ihmehilavitkuttimista laskettiin pisteet. Mutta ei kuitenkaan mainittu toisten merkkien vastaavista, paremmista systeemeistä.
3. Samaan aikaan Passatin hirmumainoskampanja.
4. Kävelin laakkoselle: ensimmäinen mitä myyjä saa suustaan "Passat voitti TM-vertailun!"
Ei tarvi olla paljoakaan älliä, että ymmärtää mistä on kysymys. Voiteluraha on puhunut, autolle ostettu imagoa!
Huom! Tämä ei ole provo Skodaa vastaan, sinänsä varmastikin hyvä auto.
Tämä on vain esimerkki, miten markkinatalous, ja imagonikkarit toimivat.ja testeissähän Octavia on menestynyt vain halvalla hinnallaan ja isolla peräkontillaan. Kaikki eivät vain tarvitse tuota isoa peräkonttia, toki halpa hinta kelvannee kaikille.
Noissa testeissä ei vaan voida huomioida esimerkiksi laadukasta ja tyylikästä koria tai korkealuokkaista sisustusta. Jos ne huomioitaisiin olisi Octavia aina peränpitäjä. Jossain vertailussa niitäkin oli vähän otettu huomioon ja Octavia oli viimeinen. Golf voitti. - tukevasti ilmassa?
se menee kirjoitti:
ja testeissähän Octavia on menestynyt vain halvalla hinnallaan ja isolla peräkontillaan. Kaikki eivät vain tarvitse tuota isoa peräkonttia, toki halpa hinta kelvannee kaikille.
Noissa testeissä ei vaan voida huomioida esimerkiksi laadukasta ja tyylikästä koria tai korkealuokkaista sisustusta. Jos ne huomioitaisiin olisi Octavia aina peränpitäjä. Jossain vertailussa niitäkin oli vähän otettu huomioon ja Octavia oli viimeinen. Golf voitti.Laatuvaikutelmasta on kyllä annettu Octavialle ja Golfille samoja arvosanoja testeissä. Ja tuo "halpa hinta" jaksaa naurattaa joka kerta mukamas pääasiallisena oston perusteena. Kannattaa katsoa myydyimpien tilasto läpi. TOP10-listalla Octavian hinta asettuu suunnilleen mediaaniin ja rekisteröinneissä Ocu on silti toisella sijalla viime aikoina. Ja jo kauan noin sijalla 5.
Tottakai testaajat suhteuttaa korkealuokkaisen sisustuksen tai ns. laadun auton hintaan ja auton edustamaan luokkaan. Ja hinta on keskiverto-ostajalle tärkein valinnan reunaehto; elämässä kun on muitakin hankintoja ja mielelllään vielä ilman velkarahaa.
Kiinnostaisi tietää, missä vertailussa Ocun ja Golfin väliltä löytyi sellaiset erot että autot sijoittuivat ääripäihin niillä perusteilla.
Ei taida löytyä faktaa? - löytyy
tukevasti ilmassa? kirjoitti:
Laatuvaikutelmasta on kyllä annettu Octavialle ja Golfille samoja arvosanoja testeissä. Ja tuo "halpa hinta" jaksaa naurattaa joka kerta mukamas pääasiallisena oston perusteena. Kannattaa katsoa myydyimpien tilasto läpi. TOP10-listalla Octavian hinta asettuu suunnilleen mediaaniin ja rekisteröinneissä Ocu on silti toisella sijalla viime aikoina. Ja jo kauan noin sijalla 5.
Tottakai testaajat suhteuttaa korkealuokkaisen sisustuksen tai ns. laadun auton hintaan ja auton edustamaan luokkaan. Ja hinta on keskiverto-ostajalle tärkein valinnan reunaehto; elämässä kun on muitakin hankintoja ja mielelllään vielä ilman velkarahaa.
Kiinnostaisi tietää, missä vertailussa Ocun ja Golfin väliltä löytyi sellaiset erot että autot sijoittuivat ääripäihin niillä perusteilla.
Ei taida löytyä faktaa?se oli joku ruotsalainen testi jossa Golf voitti. Taisi olla Octavian lisäksi mukana vielä Astra ja Peugeot 307.
Kyllä halpa hinta tiloihin nähden Octavian valtti. Tuskin sitä muuten ostaisi juuri kukaan.
Itse olen ainakin valmis maksamaan laadukkaasta korista ja sisustuksesta. Octavia on ruman ja tyylittömän näköinen vanhahtavan oloinen auto. Kaikille ei riitä pelkästään se, että pääsee pisteestä A pisteeseen B.
Eilen juuri katselin kun kaupan pihalla oli musta Octavia RS ja uuden korimallin hopeanharmaa Passat vierekkäin. Octavia herättää lähinnä myötähäpeää ja Passat ihastusta. En ole VAG-autoilijoita mutta kyllä tuosta Passatista maksaisin 12-15 ke enemmän mikäli autoa olisin ostamassa (Passatin moottoria en tiedä mutta oletetaan normaali 2-litrainen bensa).
Näiden kiihko-skodistien jutut kyllä ihmetyttää. - hokemista
se menee kirjoitti:
ja testeissähän Octavia on menestynyt vain halvalla hinnallaan ja isolla peräkontillaan. Kaikki eivät vain tarvitse tuota isoa peräkonttia, toki halpa hinta kelvannee kaikille.
Noissa testeissä ei vaan voida huomioida esimerkiksi laadukasta ja tyylikästä koria tai korkealuokkaista sisustusta. Jos ne huomioitaisiin olisi Octavia aina peränpitäjä. Jossain vertailussa niitäkin oli vähän otettu huomioon ja Octavia oli viimeinen. Golf voitti.Testit ovat testejä, siihen en ota kantaa. Eniten luotan omaan perstuntumaani auton ostossa.
Ennenkuin taas syttyy nuotio tämän topicin eteen, sanottakoon myös nyt ettei tämä ole missään nimessä mikään provo. Kyllä, ajan octavialla ja olen todella tyytyväinen autooni.
Monessa eri otsikossa joku heittää tuota golffin tms laadukkaampaa sisustusta. Mistä tämä nyt oikein revitään?! Onko kyseinen henkilö käynyt katsomassa edes molemmissa? tuttavapariskunta osti golffinsa samaan aikaan kuin ostin tuon octavian ja sisustat ovat lähes identtiset.. Sillä erolla että octaviaan mahtuu vähän isompikin (minä) kaveri paremmin ;) Materiaalit, nappulat.. jne jne.. - hokemista #2
hokemista kirjoitti:
Testit ovat testejä, siihen en ota kantaa. Eniten luotan omaan perstuntumaani auton ostossa.
Ennenkuin taas syttyy nuotio tämän topicin eteen, sanottakoon myös nyt ettei tämä ole missään nimessä mikään provo. Kyllä, ajan octavialla ja olen todella tyytyväinen autooni.
Monessa eri otsikossa joku heittää tuota golffin tms laadukkaampaa sisustusta. Mistä tämä nyt oikein revitään?! Onko kyseinen henkilö käynyt katsomassa edes molemmissa? tuttavapariskunta osti golffinsa samaan aikaan kuin ostin tuon octavian ja sisustat ovat lähes identtiset.. Sillä erolla että octaviaan mahtuu vähän isompikin (minä) kaveri paremmin ;) Materiaalit, nappulat.. jne jne..Näyttääpäs tuo viestini kiihkouskovaiselta. Tarkennettakoon nyt sen verran että edellinen autoni oli A4 ja pidin siitäkin todella paljon. vw ei ole koskaan ollut mieleeni - mutta se johtuu vain ja ainoastaan ulkonäöstä (makuasioita). vw autona on kyllä mukava ajaa ja muutenkaan ei ole juuri pahaa sanottavaa.
- jopa ajanut
hokemista kirjoitti:
Testit ovat testejä, siihen en ota kantaa. Eniten luotan omaan perstuntumaani auton ostossa.
Ennenkuin taas syttyy nuotio tämän topicin eteen, sanottakoon myös nyt ettei tämä ole missään nimessä mikään provo. Kyllä, ajan octavialla ja olen todella tyytyväinen autooni.
Monessa eri otsikossa joku heittää tuota golffin tms laadukkaampaa sisustusta. Mistä tämä nyt oikein revitään?! Onko kyseinen henkilö käynyt katsomassa edes molemmissa? tuttavapariskunta osti golffinsa samaan aikaan kuin ostin tuon octavian ja sisustat ovat lähes identtiset.. Sillä erolla että octaviaan mahtuu vähän isompikin (minä) kaveri paremmin ;) Materiaalit, nappulat.. jne jne..molemmilla. Käytettyjä olivat molemmat. Siinä missä Octavia nitisi, natisi ja rämisi joka puolelta Golfista puuttuivat nuo sivuäänet. Ei kai kukaan edes väitä Octavian korin olevan Golfia tyylikkäämpi, Passatista nyt puhumattakaan.
Octavia on nykypäivän Lada. Sitä ostetaan koska se on halpa. Ostajakuntakin on sama(nlainen).
Mutta jos se jollekin riittää niin OK. Silti turha sitä on yrittää Golfin rinnalle yrittää nostaa jos ei välttämättä halua aivan naurunalaiseksi joutua. - purjevene ;-)
löytyy kirjoitti:
se oli joku ruotsalainen testi jossa Golf voitti. Taisi olla Octavian lisäksi mukana vielä Astra ja Peugeot 307.
Kyllä halpa hinta tiloihin nähden Octavian valtti. Tuskin sitä muuten ostaisi juuri kukaan.
Itse olen ainakin valmis maksamaan laadukkaasta korista ja sisustuksesta. Octavia on ruman ja tyylittömän näköinen vanhahtavan oloinen auto. Kaikille ei riitä pelkästään se, että pääsee pisteestä A pisteeseen B.
Eilen juuri katselin kun kaupan pihalla oli musta Octavia RS ja uuden korimallin hopeanharmaa Passat vierekkäin. Octavia herättää lähinnä myötähäpeää ja Passat ihastusta. En ole VAG-autoilijoita mutta kyllä tuosta Passatista maksaisin 12-15 ke enemmän mikäli autoa olisin ostamassa (Passatin moottoria en tiedä mutta oletetaan normaali 2-litrainen bensa).
Näiden kiihko-skodistien jutut kyllä ihmetyttää.Harvalla OIKEASTI auton ostoon kykenevällä on varaa sanoa maksavansa jostain autosta 12 ... 15 tonnia enemmän ihan vaan mutu-tuntumaan perustuvilla väitteillä.
Ja sitten syyttää vielä muita kiihkoilijoiksi ;-)
Mutta eipä näköjään kaikilla ole kykyä ymmärtää perusteita, joilla kanssaihmiset auton valitsevat. "Halpuuden" voi tarkistaa hinnastoista. Ja halpuudella tarkoitan sitä, mitä yleensä ihmiset ymmärtävät eli hintaa suhteessa laadultaan vastaaviin ja samalle kohderyhmälle suunnattuihin verrokkeihin. Kukaan järkevästi ajatteleva ei käsitteellä "halpa" tarkoita hintaa suhteutettuna omaan (virtuaaliseen) ostoskykyynsä. - ei käytetyistä
jopa ajanut kirjoitti:
molemmilla. Käytettyjä olivat molemmat. Siinä missä Octavia nitisi, natisi ja rämisi joka puolelta Golfista puuttuivat nuo sivuäänet. Ei kai kukaan edes väitä Octavian korin olevan Golfia tyylikkäämpi, Passatista nyt puhumattakaan.
Octavia on nykypäivän Lada. Sitä ostetaan koska se on halpa. Ostajakuntakin on sama(nlainen).
Mutta jos se jollekin riittää niin OK. Silti turha sitä on yrittää Golfin rinnalle yrittää nostaa jos ei välttämättä halua aivan naurunalaiseksi joutua.vanhan mallin oculla ja uudella mallilla on hyvin vähän yhteistä kun katsot varustelua ja laatua (anteeksi jos loukkasin jotakuta vanhan mallin omistajaa).
Itse ainakin nyt juttelin nykypäivän autoista, en käytetyistä. - vaihdoin
ex-Ocu -04, Fabia -05 kirjoitti:
Sääli, että tämä keskustelu on Skoda-palstalla, koska kohta kiihkeimmät ovat pilaamassa sen. Onneksi itse kuulun niihin, jotka eivät ota esimerkiksi sinun asiallista tekstiä henkilökohtaisena loukkauksena hankintaani vastaan.
Palstalla kuitenkin kun ollaan, niin Skoda taitaa tuoda eniten mainosrahoja TM:lle. Ja tätä ei voi vaan kieltää. Ei tarvitse kuin selata lehtiä viime ajoilta.
Tottakai. Palkanhan toimittajatkin tarvitsevat. Vielä parempi on, jos sen palkan maksaja on vaikka Helkama. Esimerkiksi Skodan tapauksessa eroja vastaavan hintaluokan kilpailijoihin saa tavallinen käyttäjä hakemalla hakea, ellei ole litramittaa mukana. Siksipä on sama, jos Skodalle annetaan pari kymmenystä enemmän pisteitä ja laitetaan se testivoittajaksi. Ja rahaa tulee.
Tämäkään ei ole provo Skodaa vastaan vaan ihan silkkaa totta. Siitä ei kannata kiihtyä, kun tämän viestin luette aamulla. Itse olen ollut tyytyväinen Skodaan, mutta en ole merkkiuskollinen vaan kokeilen lähes aina uutta merkkiä, jos mahdollista. Seuraavaksi vuorossa onkin tällä palstalla suurta haukkua saanut Ford Mondeo, joka oli todella laadukkaan oloinen peli.Ocu-farkun Passat-farkkuun ja ensimmäistä kertaa elämässäni voin sanoa, että nyt on auto alla. Eihän Octaviakaan huono ole hintaluokassaan mutta kumma kyllä tuo auton hyvyys menee ihmeellisesti hinnan mukaan. Löytyy toki Passatistakin paljon parempia autoja.
Mondeota minäkin harkitsin mutta en jaksanut odottaa uuden mallin myyntiin tuloon saakka. Hienolta näyttää varsinkin se tuleva Mondeo. - eräällä
vaihdoin kirjoitti:
Ocu-farkun Passat-farkkuun ja ensimmäistä kertaa elämässäni voin sanoa, että nyt on auto alla. Eihän Octaviakaan huono ole hintaluokassaan mutta kumma kyllä tuo auton hyvyys menee ihmeellisesti hinnan mukaan. Löytyy toki Passatistakin paljon parempia autoja.
Mondeota minäkin harkitsin mutta en jaksanut odottaa uuden mallin myyntiin tuloon saakka. Hienolta näyttää varsinkin se tuleva Mondeo.toisella forumilla joku vaihtaneen ocun a4:een.
Onhan se selvä asia silloin kun aletaan kiinnittämään huomiota "pikkuasioihin". Tietty näistä pienistä yksityiskohdista syntyy se suurempi kokonaisuus. Tälläista ei esim. testeissä välttämättä huomioida.
Kyllä Ocu hyvä on hintaluokassaan. - antikommari
jopa ajanut kirjoitti:
molemmilla. Käytettyjä olivat molemmat. Siinä missä Octavia nitisi, natisi ja rämisi joka puolelta Golfista puuttuivat nuo sivuäänet. Ei kai kukaan edes väitä Octavian korin olevan Golfia tyylikkäämpi, Passatista nyt puhumattakaan.
Octavia on nykypäivän Lada. Sitä ostetaan koska se on halpa. Ostajakuntakin on sama(nlainen).
Mutta jos se jollekin riittää niin OK. Silti turha sitä on yrittää Golfin rinnalle yrittää nostaa jos ei välttämättä halua aivan naurunalaiseksi joutua.Asiaa. Eli selvennetään vielä: Skodan nykyiset ostajat ovat useimmiten
a)omistaneet joskus halvan Ladan ja eivät pysty hankkimaan Skodaa kalliimpaa autoa
b)entisiä kommunisteja tai muuten vaan tuntevat sympatiaa itäblokin tuotteita kohtaan
c)sellaisia, että uskottelevat meille Skodan muka olevan länsiautojen tasolla, vaikkakin se on edelleen valovuosien päässä esim. Golfin laatu- ja materiaalitasosta - Tyytyväinen_
Itse vaihdoin V70 diisselin Octavia 2.0 TDi dsg combiin ja eipä ole kaduttanut. Polttoaineenkulutus on paljon pienempi, samat tilat, mitä nyt Ocu kontti on reilusti isompi ja DSG-vaihteisto pesee Volvon automaatin mennen tullen. Varustelu on jo vakiona Elegancessa kattava ja halvemmat lisävarusteet oli kiva klikkailla lisukkeeksi.
- Nimetön
antikommari kirjoitti:
Asiaa. Eli selvennetään vielä: Skodan nykyiset ostajat ovat useimmiten
a)omistaneet joskus halvan Ladan ja eivät pysty hankkimaan Skodaa kalliimpaa autoa
b)entisiä kommunisteja tai muuten vaan tuntevat sympatiaa itäblokin tuotteita kohtaan
c)sellaisia, että uskottelevat meille Skodan muka olevan länsiautojen tasolla, vaikkakin se on edelleen valovuosien päässä esim. Golfin laatu- ja materiaalitasostaEi valovuosien, mutta selvästi eroaa VW:n laatuvaikutelmasta ja parempaan suuntaan. Käy tutustumassa, sillä antikommarin puheet kumpuavat sorron yöstä!
- nykytilanteesta
antikommari kirjoitti:
Asiaa. Eli selvennetään vielä: Skodan nykyiset ostajat ovat useimmiten
a)omistaneet joskus halvan Ladan ja eivät pysty hankkimaan Skodaa kalliimpaa autoa
b)entisiä kommunisteja tai muuten vaan tuntevat sympatiaa itäblokin tuotteita kohtaan
c)sellaisia, että uskottelevat meille Skodan muka olevan länsiautojen tasolla, vaikkakin se on edelleen valovuosien päässä esim. Golfin laatu- ja materiaalitasostaeikä itsekään usko asioiden olevan noin. Kunhan trollailee täällä.
- Antti Punikki
antikommari kirjoitti:
Asiaa. Eli selvennetään vielä: Skodan nykyiset ostajat ovat useimmiten
a)omistaneet joskus halvan Ladan ja eivät pysty hankkimaan Skodaa kalliimpaa autoa
b)entisiä kommunisteja tai muuten vaan tuntevat sympatiaa itäblokin tuotteita kohtaan
c)sellaisia, että uskottelevat meille Skodan muka olevan länsiautojen tasolla, vaikkakin se on edelleen valovuosien päässä esim. Golfin laatu- ja materiaalitasostavain sokea reetta väittää Ocun olevan edes lähellä VW:n tasoa. Kori ja sisustus ovat surkeita. Verratkaapa joskus huviksenne Octavian ohuita ja heppoisia ovia Passatin tai jonkun muun oikean auton vastaaviin.
- M.R.
antikommari kirjoitti:
Asiaa. Eli selvennetään vielä: Skodan nykyiset ostajat ovat useimmiten
a)omistaneet joskus halvan Ladan ja eivät pysty hankkimaan Skodaa kalliimpaa autoa
b)entisiä kommunisteja tai muuten vaan tuntevat sympatiaa itäblokin tuotteita kohtaan
c)sellaisia, että uskottelevat meille Skodan muka olevan länsiautojen tasolla, vaikkakin se on edelleen valovuosien päässä esim. Golfin laatu- ja materiaalitasostaEttä tälleen:
http://www.tuulilasi.fi/isokuva.html?kuva=/mediabank/images/224193.jpg&teksti=Merkkien%20j%E4rjestys%20selvi%E4%E4%20tyytyv%E4osyystason%20CSI-pisteist%E4.%20Teoreettinen%20maksimi%20on%201000,%20paras%20ylt%E4%E4%20l%E4hes%20850%20pisteeseen - M.R.
antikommari kirjoitti:
Asiaa. Eli selvennetään vielä: Skodan nykyiset ostajat ovat useimmiten
a)omistaneet joskus halvan Ladan ja eivät pysty hankkimaan Skodaa kalliimpaa autoa
b)entisiä kommunisteja tai muuten vaan tuntevat sympatiaa itäblokin tuotteita kohtaan
c)sellaisia, että uskottelevat meille Skodan muka olevan länsiautojen tasolla, vaikkakin se on edelleen valovuosien päässä esim. Golfin laatu- ja materiaalitasostaEttä tälleen:
http://www.tuulilasi.fi/isokuva.html?kuva=/mediabank/images/224193.jpg&teksti=Merkkien%20j%E4rjestys%20selvi%E4%E4%20tyytyv%E4osyystason%20CSI-pisteist%E4.%20Teoreettinen%20maksimi%20on%201000,%20paras%20ylt%E4%E4%20l%E4hes%20850%20pisteeseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1823605
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten5122831Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?
Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!381624Sinun ja kaipaamasi törmääminen
Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?1011399- 501290
Ammuskelua Eliaksenkadulla
Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?221271Martina on käynyt puhumassa viisauksia
Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.3381147Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan
Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti511138Ymmärrätköhän nainen
Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi1251078Olen pahoillani jos kärsit.
Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.391013