Ilmainen Motorola puhelin

Wihi

Ilmaisen Motorola puhelimen saat täältä http://www.xpango.com?ref=90056181

1. Rekistöröidy 2. suostuttele kaikki ystäväsi, kaverisi, tutut ja tuntemattomat rekistöröitymään sivuille, jo 13 rekistöröityneellä saat ilmaisen Motorola SLVR L7 puhelimen lahjana. Et joudu maksamaan mitään posti, tulli tai veroja.

9

2324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -:?:-

      annappa linkki Suomenkieliselle sivulle jotta papat ja mummotkin saavat ilmaisen elimen.

      Kiitos.

    • paljastaja 2

      klikkailemalla tuon kirjoittanan antamaa linkkiä ,menee ne Krediitit kirjoittanan tiliin ja kirjoittaja on se jos sieltä saa ilmaista ette te.Huon tuolle sivulle jos kiinnostaa voi mennä ilman noita kirjoittajan lopussa olevia omia tunuksia.

      • aloittaja

        Minä saan pisteen linkin kautta rekistöröityneestä, mutta sinä et menetä sen kautta mennessäsi mitään, mutta voit auttaa minua.

        Toisille on taas niin vaikea myöntää että jotain voi saada ilmaiseksi pienellä vaivalla. Hyvää Joulua vain ja olkaamme avuliaita toisillemme!


      • Sami 3874
        aloittaja kirjoitti:

        Minä saan pisteen linkin kautta rekistöröityneestä, mutta sinä et menetä sen kautta mennessäsi mitään, mutta voit auttaa minua.

        Toisille on taas niin vaikea myöntää että jotain voi saada ilmaiseksi pienellä vaivalla. Hyvää Joulua vain ja olkaamme avuliaita toisillemme!

        Menin linkistä eikä auennut mitään.


      • Watcher.
        Sami 3874 kirjoitti:

        Menin linkistä eikä auennut mitään.

        Miten he pystyvät lahjoittamaan ilmaiseksi puhelimia, pelikonsoleita ja mp3 soittimia ilman että menevät konkurssiin???


      • Watcher.

      • jo on
        Watcher. kirjoitti:

        Lukekaa xpango on täyttä huijausta, vai myöntääkö joku saaneensakki tuolta jonkun tuotteen ilmaiseksi?


        http://www.usedwinnipeg.com/classified-ad/2266799&category=free-offered

        Hyvä Watcher. Englanninkielen sisälukutaitosi on mahtavaa. Jonkun täysin tuntemattoman yksityishenkilön varoitus siitä että XPANGOn voi luokitella spämmiksi mainosmuodoltaan tarkoittaa toki sitä, että sen voi virallisesti todeta huijaukseksi :)

        Eihän kukaan tuolta ilmaiseksi saa mitään. Mainostajat maksavat kuluttajille ilmaiseksi jaettavat lahjat. Eli esim realplayer saa asiakkaan -> realplayer maksaa xpangolle 1 creditin verran palkkiota. -> xpango jakaa palkkiot kuluttajille tavaran muodossa. Ei kukaan käyttäisi noita palveluja jos siinä luvattaisiin 190€ rahaa. Mutta sitten kun sinne laitetaan iPod tai puhelin niin jo alkaa sutina.

        Noita on ollut englannissa ja jenkeissä jo jonkun aikaa, vihdoinkin on joku palvelu joka lähettää maailmanlaajuisesti.


    • saatanan pummi!

      ärsyttää tommonen!

    • tyhmät

      Ettekö älyä että kun joku rekisteröityy sinne niin xpango saa rahaa ja osalla rahoista he ostavat tavarat... esim olen ollut erillaisessa jutussa ja tienasin siitä 50 e kun joku klikkaili mainoksiani... Kun joku rekisteröityy sinne niin muutkin alkavat mainosatmaan siellä esim LG,Microsoft ym.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4183
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3784
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2618
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1747
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1629
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1605
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1511
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    Aihe