Hyvä räätäli & Hua Hin

maria23

Missä ootte teettäny Hua Hinissa vaatteita? Ja missä kannatti teettää, että olit tyytyväinen / missä ei kannata?

10

2963

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miki

Silkkikylän yhteydessä on liike, muistaakseni MIke&Co, joka paikallisessa hintaluokassa oli kalliimpi mutta myös laatu oli ensiluokkaista.

• Hua Hin fani

Palasimme perjantaina Hua Hinistä. Teetimme mieheni ja ystäviemme kanssa vaatteita World Fasion House & Thai Silk liikkeessä. Naisille: jakut, housut, hameen sekä 2 toppia. Miehille pikkutakit ja housut. Olimme erittäin tyytyväisiä asusteisiimme. Siella teetti moni ystävänikin erilaisia asusteita - eikä kukaan moittinut lopputulosta. Räätäli sovitti tarkasti ja vaatteet saimme alle viikossa. Hintakin oli kohtuullinen. Vertasin hotellilla Mike&co hintoja erään rouvan kanssa ja me saimme huomattavasti halvemmalla kuin hän. Joten suosittelen! Paikka on lähellä kalaravintoloita.

• maria23

• Hua Hin fani
        maria23 kirjoitti:

http://www.aurinkomatkat.fi/popup_image.asp?type=21&id=9617

Tarkoitatko näiden kalaravintoloiden lähellä, jotka näkyvät kartassa oikealla rannan puolella?

Räätäli löytyy kartasta uimarannan ja ensimmäisen "mustan" pisteen välistä. Siellä oli tosi mukavaa asioida! Hyvää joulua ja ihanaa matkaa Hua Hiniin.

• maria23
        Hua Hin fani kirjoitti:

Räätäli löytyy kartasta uimarannan ja ensimmäisen "mustan" pisteen välistä. Siellä oli tosi mukavaa asioida! Hyvää joulua ja ihanaa matkaa Hua Hiniin.

Kiitos vinkistä =)

• Hua Hin fani

Koska Maria23 olet lähdössä Hua Hiniin?

• maria23

Ollaan lähdössä vasta vuoden päästä eli vasta nyt maaliskuussa varataan matka, kun tulee kaukokohteet myyntiin =) Aattelin kuitenkin, että hyvä ottaa etukäteen selvää ja samalla jo fiilistellä matka ajatuksella, vaikka aikaa vielä onkin =)

• toolongtime
        maria23 kirjoitti:

Ollaan lähdössä vasta vuoden päästä eli vasta nyt maaliskuussa varataan matka, kun tulee kaukokohteet myyntiin =) Aattelin kuitenkin, että hyvä ottaa etukäteen selvää ja samalla jo fiilistellä matka ajatuksella, vaikka aikaa vielä onkin =)

no aiois oot asialla.... :)

onkohan noi virmat enää pystyskään vuoden päästä....

• menossa
        toolongtime kirjoitti:

no aiois oot asialla.... :)

onkohan noi virmat enää pystyskään vuoden päästä....

Kiinnostuin tuosta vaatehommasta ja hinnoista!

• Nimetön

Matkatoimiston räätälit ovat paljon kalliimpia.
      Samoja vaatteita saa muiltakin.

Tilasimme Jasmine -räätäliltä vaatteita ja hinta paljon halvempi kuin Chamois räätäliltä jota Finnmatkat suosittelee.

Räätälit puhuvat suomea joka paikassa.

Jasmine sijaistsee vanhan ostoskeskuksen Shopping Mallin vieressä olevassa "markkina"torilla.

Hyvä palvelu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      82
      3450
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3137
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3012
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      62
      1754
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1689
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe