§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
Askeleemme keksivät uusia polkuja
eikä mikään ole yksitoikkoista
On kuin astelisi polttavalla hiekalla ja
katselisi taivalla lipuvia lohikäärmeitä
Minä otan kätesi ja pujotan sormeni
sinun sormiesi väliin
Yhteen liittyy - sulautuu yhdeksi
niin kuin kaikki meissä
Ilman sanoja ja tuhansin sanoin
Tällä rakkauden tiellä
Maailman voimalla
Tästä portista - yhdessä
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§
SAMANLAINEN ONNI
8
387
Vastaukset
ja sinä osaat taidolla runoilla.
Kiitos ja ihanaa päivää- *MURUKULTA*
Tiiä tuota, mutta tunnehan se kynää liikuttaa! :)
Toivotaan pvästä mukava ja iloinen kaikille! :)
- tikrusti.
Rakkaudella on tuhansia polkuja
Miljoonia kertomuksia rakkaudesta kerrotaan
kuitenkaan yksikään niistä ei ole toisensa kaltainen.- *MURUKULTA*
Vastauksesi on jo runo itsessään! :)
Todella hieno ja totta joka sana! :)
Kiitos ja kivaa pvää sinulle! :)
- kastehelmiina
Hienoa murukulta, pidin runostas,
kirjoitat kauniisti,
kiitos lämpimän halin ja hymyn kera :))
rakkaudellista ja rauhaisaa joulunodotusta
mielin iloisin :)))
rakkauden polulla
kivikkoista ja karua ollut,
janoisena ja nälkäisenä
hiekka polttanu jalkoja,
sielu etsien
levottomana,
löytäen lopultakin himeen
parisielun
tuhansien tähtien joukosta,
ei ole kauniimpaa
herkempää hetkeä,
käsi kädelläin
rakkauden voima,
aito ja syvä rakkaus
-se tunne-
olemme yhtä
sulautuen yhdeksi.- *MURUKULTA*
Piristynyt jo vähän tämän pimeyden keskellä,
Täytyyhän sitä, ettei Joulupukilta mene ihan kokonaan itsetunto...! :)
Kiitos runostasi ja iloista ja lämmintä joulunalusaikaa sinulle! :) - Z**
*MURUKULTA* kirjoitti:
Piristynyt jo vähän tämän pimeyden keskellä,
Täytyyhän sitä, ettei Joulupukilta mene ihan kokonaan itsetunto...! :)
Kiitos runostasi ja iloista ja lämmintä joulunalusaikaa sinulle! :)Tapsa Kansa se lauleskel ennenvanahaan että on hiekka polttavaa ja tämä herttanen runos tuop minu mielee kaehosia muistoja vueskymmenii takkoo.....
- *MURUKULTA*
Z** kirjoitti:
Tapsa Kansa se lauleskel ennenvanahaan että on hiekka polttavaa ja tämä herttanen runos tuop minu mielee kaehosia muistoja vueskymmenii takkoo.....
Vai so! Mitteehän se muisteloo..:)
Miul on pirssisiä se sama piisi seeteellä, mut sen lauloo Jaan Ässä ja hyvinnii laulooki ja mie laulaa luikautan heitin kans..ku kukkaan ei kuule..:))
Pikkasen kirpokkoo ilimoo tyrkkää, vaan kuis kauan?
Naatitaan ny täst 'talavest' ja illast, Z ! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 95922
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede24869Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat289766- 95748
- 34648
- 109646
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet131568
