SAMANLAINEN ONNI

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§



Askeleemme keksivät uusia polkuja
eikä mikään ole yksitoikkoista

On kuin astelisi polttavalla hiekalla ja
katselisi taivalla lipuvia lohikäärmeitä

Minä otan kätesi ja pujotan sormeni
sinun sormiesi väliin

Yhteen liittyy - sulautuu yhdeksi
niin kuin kaikki meissä

Ilman sanoja ja tuhansin sanoin
Tällä rakkauden tiellä

Maailman voimalla


Tästä portista - yhdessä



§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

8

387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja sinä osaat taidolla runoilla.
      Kiitos ja ihanaa päivää

      • *MURUKULTA*

        Tiiä tuota, mutta tunnehan se kynää liikuttaa! :)
        Toivotaan pvästä mukava ja iloinen kaikille! :)


    • tikrusti.

      Rakkaudella on tuhansia polkuja
      Miljoonia kertomuksia rakkaudesta kerrotaan
      kuitenkaan yksikään niistä ei ole toisensa kaltainen.

      • *MURUKULTA*

        Vastauksesi on jo runo itsessään! :)
        Todella hieno ja totta joka sana! :)

        Kiitos ja kivaa pvää sinulle! :)


    • kastehelmiina

      Hienoa murukulta, pidin runostas,
      kirjoitat kauniisti,
      kiitos lämpimän halin ja hymyn kera :))
      rakkaudellista ja rauhaisaa joulunodotusta
      mielin iloisin :)))

      rakkauden polulla
      kivikkoista ja karua ollut,
      janoisena ja nälkäisenä
      hiekka polttanu jalkoja,
      sielu etsien
      levottomana,
      löytäen lopultakin himeen
      parisielun
      tuhansien tähtien joukosta,
      ei ole kauniimpaa
      herkempää hetkeä,
      käsi kädelläin
      rakkauden voima,
      aito ja syvä rakkaus
      -se tunne-
      olemme yhtä
      sulautuen yhdeksi.

      • *MURUKULTA*

        Piristynyt jo vähän tämän pimeyden keskellä,
        Täytyyhän sitä, ettei Joulupukilta mene ihan kokonaan itsetunto...! :)

        Kiitos runostasi ja iloista ja lämmintä joulunalusaikaa sinulle! :)


      • Z**
        *MURUKULTA* kirjoitti:

        Piristynyt jo vähän tämän pimeyden keskellä,
        Täytyyhän sitä, ettei Joulupukilta mene ihan kokonaan itsetunto...! :)

        Kiitos runostasi ja iloista ja lämmintä joulunalusaikaa sinulle! :)

        Tapsa Kansa se lauleskel ennenvanahaan että on hiekka polttavaa ja tämä herttanen runos tuop minu mielee kaehosia muistoja vueskymmenii takkoo.....


      • *MURUKULTA*
        Z** kirjoitti:

        Tapsa Kansa se lauleskel ennenvanahaan että on hiekka polttavaa ja tämä herttanen runos tuop minu mielee kaehosia muistoja vueskymmenii takkoo.....

        Vai so! Mitteehän se muisteloo..:)
        Miul on pirssisiä se sama piisi seeteellä, mut sen lauloo Jaan Ässä ja hyvinnii laulooki ja mie laulaa luikautan heitin kans..ku kukkaan ei kuule..:))

        Pikkasen kirpokkoo ilimoo tyrkkää, vaan kuis kauan?
        Naatitaan ny täst 'talavest' ja illast, Z ! :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe