Tunnistatko
13
3722
Vastaukset
- J@nne
...että Fordin F-sarja, oliskohan F600-F800?
Muistaakseni myös Mercury-merkkisenä tehty Kanadassa.- jrm
Taitaa olla DeSoto. Jenkkien tekeleitä. Ajeltiin Suomessa joskus 50-60 luvulla. Autossa oli muistaakseni V8 bensakone. Toinen suunnilleen saman mallinen katsella oli Chervolet samoilta ajoilta. Letukka taisi olla suoralla 6 koneella. Pitäisi mennä vanhainkotiin varmistamaan homma entisiltä autokuskeilta.
- rahti-ukko
kyllä se on Farko!luultavasti 6 diesel?
- rahti-ukko
rahti-ukko kirjoitti:
kyllä se on Farko!luultavasti 6 diesel?
Fargo tai DeSoto,Suomessa 50-60 luvulla, koneena 6 diesel,5 vaihteinen laatikko Eatonin tuplla perällä.
en osaa sanoa tästä kulmasta mutta GM tekele 60luvulta, se on varmaa.
http://www.kendrick-juliaetta.org/images/gallery/66chevypickupleras.jpg
kun vertaa tota hytin kylkilinjaa...
http://www.brockersbeautys.com/images/66chevytruckblu02.jpg
ja takaseinän mallia. Saattaa olla Chevy, mutta mahdollisesti tehty jonkun muun merkkisenä.
Fargo taikka desoto se e ole koska lyseiset vehkeet on Mopar tuotantoa (Chrysler/Plymoulth Dodge) Kuvia en tämän väittämäni taakse löytänyt, mutta jos ruvetaan inttämään niin voin minä ruveta niitä etsimäänkin.- pakuista.
ei niitä voi fargoon verrata,se 16 tonnin kuorma-auto ja oli desotojakin tolla hytillä.
muistelen et ois joku palo-autokin international merkillä tolla nokalla ollu. pakuista. kirjoitti:
ei niitä voi fargoon verrata,se 16 tonnin kuorma-auto ja oli desotojakin tolla hytillä.
muistelen et ois joku palo-autokin international merkillä tolla nokalla ollu.ja kuten kuvasta näkyikin oli mm. lokarin kaaret erilaiset. jenkkilässähän oli 30-60 luvuilla käyttää pickupissa ja kuorma-autossa samaa perushyttiä, pienin muutoksin (ne lokarin kaaret yms. pientä) runko, tekniikka, ja lava oli sitten ihan eri tavaraa.
jannetin82 kirjoitti:
ja kuten kuvasta näkyikin oli mm. lokarin kaaret erilaiset. jenkkilässähän oli 30-60 luvuilla käyttää pickupissa ja kuorma-autossa samaa perushyttiä, pienin muutoksin (ne lokarin kaaret yms. pientä) runko, tekniikka, ja lava oli sitten ihan eri tavaraa.
international on GM. (Chevrolet/Buick/Oldsmobile) tuote joten tuo kuva voi hyvinkin olla sellaisesta.
- Arvaus mutta,
Fargo Kew tai Dodge Kew,joita oli jopa telivetoisina,mutta Suomessa 2 akselisina.
- niissä Fargoissa
oli kyllä isommat pyörät ja kulmikkaampi keula, millä ajoivat soraa .
- tekeleitä
niissä Fargoissa kirjoitti:
oli kyllä isommat pyörät ja kulmikkaampi keula, millä ajoivat soraa .
tuo näyttäisi olevan. Eli keulassa on Chevroletin tai GMC:n merkki. Internationalia valmisti IH (Internatinal Harvester), eikä se ole mitään kautta sukua GM:ään. Kaikki tuonikäiset ja kokoiset jenkkik-a:t on aikalailla toistensa näköisiä. Vielä ainakin 80-luvulla käytettiin GM:n keskikokoisissa kuorma-autoissa samaa hyttiä, kuin pick-upeissa. Vain lokasuojissa oli eroa. Dodge/Fargo Kew on Englantilainen.
- Jarppi
Kew Dodge
- Fargo owner
Dodge/fargo MYÖS ihan amerikkalainen/kanadalainen itellä w500 ja w300 powerwagon fargo mitkä molemmat on ihan ameriikan maassa valmistettu rungon numeroilla löyty ihan valmistus päivästä ja paikasta lähtien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot423483Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe142868- 282554
- 682173
- 182101
- 422037
- 561891
- 581686
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101528- 171405