esim.viimeisessä koiramme lehdessä kahdessakin mainoksessa. Hiukan karkeakarvaisen kettuterrierin näköinen luppakoravinen söpöliini, kiharahko karva. Kyseisellä yksilöllä on silmän ympärillä täplä. Ihana söpöläinen, tahtoo sellaisen. Rotu on vain epäselvä niin ja minkalaissa luonneominaisuuksilla on varustettu. Tarvis hiukan olla vahdinkin vikaa, mutta sillai sopivasti. Lapsiystävällinen täytyis olla ym. tietääkö kukaan mitä rotua ajan takaa?
mikä rotu
7
1418
Vastaukset
- mainoksessa?
Yhessä on ainakin parsonrusselinterrieri
- mimmu
Se se on !!! googlasin heti netistä. IHANA ! koirakuume nousee pahasti.
- rotuyhdistyksen
mimmu kirjoitti:
Se se on !!! googlasin heti netistä. IHANA ! koirakuume nousee pahasti.
sivuille. Sielt löydät kasvattajia ja pentuvälittäjän.
http://parsonrussellinterrierit.net/index.phtml
Siihen kuumeeseen ei auta kuin se pentu =)
- kuva.....
parsonrusselinterrieristä
http://www.terrieri.net/artikkelikuvat/sagaseisoo.jpg - rotuna
sieltä helpoimmasta päästä. Otathan kunnolla selvää luonneominaisuuksista! Ja harkitse, harkitse, harkitse....
- mimmu
niin lutusen kuoren alla taitaa asua aika riiviö. Kysyin tuttavalta, joka touhuaa koirien kanssa. En sitten tiedä että ehdinkö niitä virikkeitä tarpeeksi tarjoamaan. Aikaa ei ole muutekuin perus lenkitykseen. Mulla on kaksi koiraa ennestään.Joku söpönen se sais olla, vähän "Ransu-koiran tai "Eno-Elmerin" näköinen. Luonne sais olla kuitenkin sen verran "cool" että kämppä ei ole palasina, jos virikkeet jää vähemälle. vihjeitä otetaan vastaan ...
- tilanne toi
mimmu kirjoitti:
niin lutusen kuoren alla taitaa asua aika riiviö. Kysyin tuttavalta, joka touhuaa koirien kanssa. En sitten tiedä että ehdinkö niitä virikkeitä tarpeeksi tarjoamaan. Aikaa ei ole muutekuin perus lenkitykseen. Mulla on kaksi koiraa ennestään.Joku söpönen se sais olla, vähän "Ransu-koiran tai "Eno-Elmerin" näköinen. Luonne sais olla kuitenkin sen verran "cool" että kämppä ei ole palasina, jos virikkeet jää vähemälle. vihjeitä otetaan vastaan ...
niin en suosittele terrieriä. Terrierit ovat kyllä oikein koulutettuina ja sosiialistettuina aivan ihania mutta pelkkä peruslenkitys ei ainakaan mun koirilleni ole riittänyt. Yleensä terrieriä ei pysty väsyttämään lenkillä eikä leikillä, se tarvitsee virikkeitä ja aivotoimintaa. Kirjoitan nyt yleistettynä, tietysti poikkeuksia löytyy joka rotuun...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315296- 363681
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112485
- 292092
- 121977
- 1631856
- 1051342
- 141288
- 1371144