Finnmatkojen Premiun-luokka

iso ihminen

Onko jo matkustaneilla kokemuksia Finnmatkojen tarjoamasta Premium-luokasta - eli onko isommat tilat ja minkälainen on palvelu ?

4

3322

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoax

      tuli matkattua boeing 767-300:lla, ei kuitenkaan premiumissa mutta heti sen takana. Premiumhan on rivit 1-5, itse olin kasirivillä ja seurasin touhua.
      Saivat sapuskat ekana ja muutakin tarjoilua sisältyi hintaan enempi kuin sikaosastolla, henkilökuntaa oli 1-2hlö palvelemassa vain noita premiummatkaajia. Kone kapenee ehkä _hivenen_ etuosasta, mutta penkit oli 2-3-2 järjestyksessä, kun sikaosasto on tungettu 2-4-2 pakettiin. En tiedä onko konkreettisesti levempi jakkara, jalkatila lienee karvan verran isompi. Sen huomasin, että sikaosaston 'isompi jalkatila' paikka ( 90e) ei toimi, jos vierekkäin istuu pari kaksmetristä. Tästä tuli ongelmia meidän lennolla, kun oli pari isoa miestä niin eivät leveyden puolesta mahtuneet olemaan vierekkäin vaikka jalkatilaa olikin karvan verran enempi.
      Checkin 'edut' on mielestäni mitättömät premiumissa, sillä pääsimme vantaalla suoraan tiskille (2h ennen lentoa asemalla) ja porlamarissa meidän edellä taisi olla 1hlö eli jonotusta

    • ior

      Tilaa oli tuntuvasti enemmän ja palvelu oli loistava melkein koko matkan.
      Menomatkalla palvelu oli vaatimaton (suomalainen miehistö)Göteborgiin asti, mutta siellä oli miehistön vaihto ja sen jälkeen homma toimi loistavasti(ruotsalainen miehistö).
      Paluumatkalla oli norjalainen miehistö Kööpenhaminaan asti ja taas kaikki toimi.
      Köpiksessä vaihtui taas miehistö ( suomalaisia)ja palvelu loppui.

    • nasse63

      Tarjoilu Premium-luokassa:
      Helsinki-Kööpenhamina, kahvi juustorieska muuta juomista.
      Kööpenhamina-Porlamar; ensin shampanjaa suklaata, sitten aperitiivit valinnan mukaan, sitten ruokajuomat ja jokaiselta kysytään haluaako lihaa vai kalaa (tarjottimella alkuruka, lämminruoka, juustoja keksejä sekä hedelmiä/jälkiruoka sekä lämmin sämpylä) lisää ruokajuomia kahvit ja konjakit/liköörit tai mitä vaan drinkkejä. Juomia tarjoiltiin koko matka. Tarjottiinpa ennen määränpäätä vielä toinenkin ateria samalla kaavalla sekä vielä ennen laskeutumista snack-paloja (shipsejä, olut-makkaraa jne.)
      Ja pelvelu pelasi, joten se ilo oli leveämman istuimen ja suuremman jalkatilan lisäksi.
      SUOSITTELEN

    • mimmu72

      Hei,
      Finnmatkojen premium luokka on juuri isoille ihmisille tarkoitettu, tai ihmisille jotka muuten vaan ovat valmiita maksamaan laadusta.Mieheni on melkein kaksimetrinen kaveri, kyllä kannatti maksaa jalkatilasta enemmän.Eli on enemmän jalkatilaa ja palvelu pelasi hyvin.Kannatti maksaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1918
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      246
      1865
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      95
      1605
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      111
      1423
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1151
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1120
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      952
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      948
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      104
      909
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      876
    Aihe