Heippa!
Onko tietoa paljonko laskosverhopaketit maksavat? Siis paketti, jossa on tarvittavat rimat ja kaiketi vetonarukin? Edes noin about. Kangaskaupassa jos teettää laskosverhoja, hinta on ihan pöyristyttävä, tavoitteena olisi löytää edukkampi ratkaisu.
Kiitos.
tee-se-itse laskosverho
4
11734
Vastaukset
- harrastelija-ompelija
Ostin viime keväänä K-raudasta moisen paketin kaikkine tykötarpeineen (kangasta lukuunottamatta) niin silloin se tuli maksamaan 166 cm leveeseen ikkunaan n.65 euron kieppeillä.
- jedinpaluu123
-...mutta taitaa siinä kuitenkin vähän säästää (joskaan ei hermojaan), jos itse tekee. Paikallisesta sisustusliikkestä kun sain tänään kysyttyä, nii sanoivat että tarpeet maksavat 33 e / metri, eli leveyden mukaan. Toisessa liikkeessä eivät myy tarvikkeita erikseen ja ompelu maksaa 65 e / neliä kankaat. Kun kaksi 140 x 140 ikkunaa on vailla verhoja, taida hermojanikin uhaten koittaa itse :-)
- Elina286
jedinpaluu123 kirjoitti:
-...mutta taitaa siinä kuitenkin vähän säästää (joskaan ei hermojaan), jos itse tekee. Paikallisesta sisustusliikkestä kun sain tänään kysyttyä, nii sanoivat että tarpeet maksavat 33 e / metri, eli leveyden mukaan. Toisessa liikkeessä eivät myy tarvikkeita erikseen ja ompelu maksaa 65 e / neliä kankaat. Kun kaksi 140 x 140 ikkunaa on vailla verhoja, taida hermojanikin uhaten koittaa itse :-)
Sain mielestäni hyvät laskosverhot täältä:
www.finnarttur.fi - Jedinpaluu123
Elina286 kirjoitti:
Sain mielestäni hyvät laskosverhot täältä:
www.finnarttur.fiKävin Kodin ykkösestä ostamassa Provecin tarvikepaketin. 140 leveälle verholle maksoi reilut 40 e. Ostin samalla toiseen huoneeseen tuplaverhotangon ja verhonripustimet - yhteensä 85 e - ja totesin, että laskosverhot tulevat muita verhoja kalliimaksi vain jos verhotangot on jo olemassa.
Finnarthurin sivuja minäkin olen katsellut. Nyt sieltä näyttäisi kadonneen rullaverhot valikoimasta? Olin haaveillut ritari-aiheisesta rullaverhosta lastenhuoneeseen - miehen eli maksajan taivuttelu on jo hyvässä vauhdissa :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921423Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 82971
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66895Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v74879Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841