Nopea txt-tv+7pvEPG

digitoday

Mistä perus digiboksista löytyy nopea teksti tv alasivujen selauksella ja 7 päivän ohjelmaopas(EPG)? Muita hienouksia ei tarvitse.

4

404

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moron !
      Olen itsekin selvitellyt asiaa ja todellakin- sellaista mallia ei markkinoilta löydy ! Alasivujen selausta ei peruskaapelidigiboxeista löydy !! Antennimalleista kyllä löytyy.
      Olen asiaan todella pettynyt, tää vaikuttaa kaapeliverkkoasiakkaiden kusetukselta ! Tasan ei käy onnenlahjat !

• digitoday

Mistä antenni-boksista ko.ominaisuudet löytyvät? Digialitystä löytyy nopea teksti-tv, mutta EPG on vain nyt ja seuraava ohjelma mallinen. Topfieldissä on luultavasti molemmat, mutta lukemani perusteella alasivut latautuvat hitaasti ja perusboksiksi hinta on turhan korkea.

• ...
        digitoday kirjoitti:

Mistä antenni-boksista ko.ominaisuudet löytyvät? Digialitystä löytyy nopea teksti-tv, mutta EPG on vain nyt ja seuraava ohjelma mallinen. Topfieldissä on luultavasti molemmat, mutta lukemani perusteella alasivut latautuvat hitaasti ja perusboksiksi hinta on turhan korkea.

CX302T PVR -mallista löytyy 7 päivän EPG ja 4000 sivun tekstitv alisivuineen. Laitteessa on kovalevy mutta hintaa on vain reilut parisataa euroa. Tekstitv:n sivut pysyvät koko ajan muistissa kun ollaan samalla kanavalla ja latautuvat automaattisesti taustalla alisivuineen. Kanavanvaihto nollaa sivumuistin. Samoin EPG pysyy muistissa koko ajan jos laitetta ei sammuteta ja tiedot ovat välittömästi saatavissa. Nämä ovat tämän boksin parhaat ominaisuudet joita parempia en tiedä. Esim. EPG:n sekavaa karttanäyttöä ei onneksi ole vaan kanavilta näkyy kaksi ohjelmaa kustakin ja sen jälkeen erittäin selkeä listaus yhden kanavan ohjelmista.

• digitoday
        ... kirjoitti:

CX302T PVR -mallista löytyy 7 päivän EPG ja 4000 sivun tekstitv alisivuineen. Laitteessa on kovalevy mutta hintaa on vain reilut parisataa euroa. Tekstitv:n sivut pysyvät koko ajan muistissa kun ollaan samalla kanavalla ja latautuvat automaattisesti taustalla alisivuineen. Kanavanvaihto nollaa sivumuistin. Samoin EPG pysyy muistissa koko ajan jos laitetta ei sammuteta ja tiedot ovat välittömästi saatavissa. Nämä ovat tämän boksin parhaat ominaisuudet joita parempia en tiedä. Esim. EPG:n sekavaa karttanäyttöä ei onneksi ole vaan kanavilta näkyy kaksi ohjelmaa kustakin ja sen jälkeen erittäin selkeä listaus yhden kanavan ohjelmista.

Kiitos vastauksesta. Minulla on itselläni sama boksi ja olen sen ominaisuuksiin myös tyytyväinen. Etsin perusboksia henkilölle, joka ei tarvi kovalevyä, mutta nopea teksti tv ja 7 päivän EPG olisi hyvä olla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      201
      1571
    2. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      58
      981
    3. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      140
      954
    4. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      902
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      61
      866
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      754
    7. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      10
      750
    8. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      339
      694
    9. Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?

"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol
      Maailman menoa
      74
      686
    10. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      58
      684
    Aihe