Jos Isla de Margarita kiinnostaa, niin nyt viikko reissulta paluun jälkeen olen tiivistänyt matkakokemuksia sanomalehtijutun muotoon, jonka voi ladata pdf-tiedoston muodossa osoitteesta:
http://www.hoffenheimin.com/venezuela/Resources/Venezuela2006kevyt.pdf
Kyseinen juttu julkaistaan 15.12.2006 Sanomalehti Pohjolan Työssä.
Tiivistys Venezuelan pakettilomasta
Thaimaan norppa
3
2041
Vastaukset
- home
Jouni!
Kuvan Albatrossit olivat kuitenkin Pelikaaneja. - Thaimaan norppa
Olet oikeassa, tekevälle sattuu...
- Rina
Heippa Thaimaan Norpat!
Väliäkö hällä pelikaani vai albatrossi. Sivustoanne on ollut todella mukava seurata ja olemme saaneet todella nautiskella mukananne Isla Margaritan auringosta. Se onkin meille kotimahan jääneille ahertajille ollut päivän piristys. Kerran vielä Sydämellinen kiitos. Jäämme odottamaan seuraavaa matkaanne,ja olemme tällöin taas mukana siivellä...
Iloista Joulua ja vielä Iloisempaa Tulevaa Vuotta Teille ja perheellenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541658- 131403
- 1741366
- 761294
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli2921257- 171185
Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61938Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98935Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33913- 347825