Officen kopiointi

........

Aion asentaa Windowsin uudelleen koneessani, koska siinä on jatkuvia käynnistysongelmia.

Koneessa on mm. Office ja Nero Burning ROM-ohjelmat asennettuna, joista olen hukannut asennuslevykkeet.

Mitä C-asemalta pitää varmuuskopioida, että saan nämä ohjelmat palautettua windowsin asennuksen jälkeen? Muita ohjelmia saan netistä.

Kopioinko koko C: Program Files -tiedoston vai esim. sen sisältämän tiedoston Microsoft Office jne? Riittääkö, että tiedän officen product ID-tunnuksen, että saan ohjelmat toimimaan asennuksen jälkeen?

Vaiko onko joku muu tapa officen ja neron kopiointiin?

8

556

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistua

      muuten kuin kloonaamalla koko levy...

      • rikkinäisenä?

        Miten sitten windowsin ongelmat poistuvat?

        Voiko windowsia osittain korjata niin, että ohjelmat säilyisivät jotenkin?


      • kokeile

      • c=3
        rikkinäisenä? kirjoitti:

        Miten sitten windowsin ongelmat poistuvat?

        Voiko windowsia osittain korjata niin, että ohjelmat säilyisivät jotenkin?

        Sitä on M$:kin yrittänyt kohta 20 vuotta eikä toimi vieläkään.

        Onneksi parempia käyttöjärjestelmiä ja ohjelmistoja saa ilmaiseksikin.

        http://www.fuckmicrosoft.com/


      • ..........
        kokeile kirjoitti:

        korjausasennusta ?

        http://support.microsoft.com/kb/315341/fi

        Windowsissani on joku system32-tiedosto tms. (en muista tarkkaan) vaurioitunut.

        Minulla on Fujitsu Siemens-tietokone ja tuohon Windowsin asennukseen olisi oma levyke. Voiko sitä käyttää tuollaiseen osittaiseen korjaukseen ja samalla säilyttää vanhat ohjelmat koneessa?


      • ehkäehkä
        .......... kirjoitti:

        Windowsissani on joku system32-tiedosto tms. (en muista tarkkaan) vaurioitunut.

        Minulla on Fujitsu Siemens-tietokone ja tuohon Windowsin asennukseen olisi oma levyke. Voiko sitä käyttää tuollaiseen osittaiseen korjaukseen ja samalla säilyttää vanhat ohjelmat koneessa?

        Mutta kaikkein ensimmäiseksi koita poltella kaikenlaiset tiedostot(videot, musat..) talteen.

        Romppu koneeseen ja sitten valitset korjausasennuksen.

        Office ohjelmasi ovat mennyttä kalua jos joudut tekemään puhtaan asennuksen.

        Oletko kokeillut palautus pistettä?

        Noita 32 jne voi kyllä korjailla ominkinpäin, se vaatii jo aika paljon osaamista.

        Onnea.


      • c=3 kirjoitti:

        Sitä on M$:kin yrittänyt kohta 20 vuotta eikä toimi vieläkään.

        Onneksi parempia käyttöjärjestelmiä ja ohjelmistoja saa ilmaiseksikin.

        http://www.fuckmicrosoft.com/

        tekee imagen Officesta???en ole alkuperäinen kysyjä


      • venkko
        arilate kirjoitti:

        tekee imagen Officesta???en ole alkuperäinen kysyjä

        Riippu ihan millaisen imagen olet tekemässä. Jos ajattelit vain tehdä imagen program files/Microsoft office kansiosta niin ei toimi, koska tuo ohjelma tekeen rekisteriin merkintöjä ja ne eivät tuolla tavalla tule mukaan. Jos taas jotenkin onnistut ottamaan aivan kaiken officeen liittyvän talteen (todella hankalaa ellei mahdotonta) ja tekemään siitä imagen niin silloin voi toimia. Varmaksi en mene sanomaan.

        Vaihtoehtoisia ilmaisia tekstinkäsittely/taulukkolaskenta/jne. ohjelmiakin on olemassa. Esimekiksi OpenOffice.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe