minulla on 3v juoksijalinjainen wipu-tyttö joka saa aina välillä päähänsä pitää laihdutuskuurin!!nyt koira on taas dieetillä ja kieltäytyy kaikista herkuista sun muista!!onko kellään vastaavia kokemuksia vai onko koirani nykyajan mukaan anorektikko.muuten meillä on vapaa ruokinta,koirat (3 muuta) saavat syödä silloin kun haluavat eikä koskaan ole ollut mitään ahminta ongelmia.koirani ovat sohvaperunoita.tämä nuorin wipu on vaan tällainen kausilaihduttaja muissa en ole samaa huomannut.dieetti kestää viikon pari ja sitten koira taas suostuu syömään herkkuja sun muuta roskaa.ihme juttu??!!
wipu laihduttaa
6
598
Vastaukset
- viehe
Pidä nuy hyvä ihminen sillä koirallasi ruoka ajat. Rupee varmaan syömään, kun ei ole koko ajan ruokaa edessä.
- Juoksijalinjainen
Jos koirasi vaan makailee sohvalla, etkä harrasta mitään, kuten kirjoituksestasi ymmärsin?
Ei sillä varmaan ole niin nälkäkään, eihän se kuluta makaamalla.
Jos itse vaan makaisit, tuskin niin kova nälkä olisi, kuin jos vaikka lenkkeilisit juosten 10km joka päivä.enpä tietääkseni sanonut etten mitään sen kanssa tee.tää palsta on näköjään täynnä näitä mä tiedän kaiken ihmisiä eikä täältä kannata mitään kysellä.pitäkää palstanne ja tietäkää kaikki!!
- Nimetön
Joitkut koirat vaativat sen yhden päivän viikosta jolloin eivät syö, jolloin pudistuu suolisto. Kannattaisi kokeilla sellaista, jos et ole vielä kokeillut, niin jos sitten jäisi nämä omat paastot pois. Tietysti jos koira ei syö, niin ongelmahan voi olla myös siinä, että koira on sairas. Tai myös stressi vaikuttaa. Hankala sinänsä kommentoida, kun ei paljon tietoa saa irti tuosta ilmoituksesta. :) Toivottavasti ongelmasta selviätte kuitnekin jatkossa.
- täällä..
Myös meillä whippet narttu pitää välillä muutaman sellaisen päivän, jolloin ei juurikaan syö mitään. Tosin ei se kokonaan lopeta syömistä yhdeksikään päiväksi. Eikö se oo vinttikoirille ihan normaalia, että pitävät näitä paastoaikoja, että pysyy linjat sutjakkoina..?! ;)
kiitos ainoasta asiallisesta viestistä jonka sain :) haluaisitko vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia wipuista?? jos haluat niin laita viestiä [email protected] niin keskustellaan ja vaihdetaan koirukuulumisia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?843402- 252014
- 1941924
PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3411316Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell841279Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale891137- 82923
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo12915Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.23845Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha61790