wipu laihduttaa

sierra1

minulla on 3v juoksijalinjainen wipu-tyttö joka saa aina välillä päähänsä pitää laihdutuskuurin!!nyt koira on taas dieetillä ja kieltäytyy kaikista herkuista sun muista!!onko kellään vastaavia kokemuksia vai onko koirani nykyajan mukaan anorektikko.muuten meillä on vapaa ruokinta,koirat (3 muuta) saavat syödä silloin kun haluavat eikä koskaan ole ollut mitään ahminta ongelmia.koirani ovat sohvaperunoita.tämä nuorin wipu on vaan tällainen kausilaihduttaja muissa en ole samaa huomannut.dieetti kestää viikon pari ja sitten koira taas suostuu syömään herkkuja sun muuta roskaa.ihme juttu??!!

6

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viehe

Pidä nuy hyvä ihminen sillä koirallasi ruoka ajat. Rupee varmaan syömään, kun ei ole koko ajan ruokaa edessä.

• Juoksijalinjainen

Jos koirasi vaan makailee sohvalla, etkä harrasta mitään, kuten kirjoituksestasi ymmärsin?
      Ei sillä varmaan ole niin nälkäkään, eihän se kuluta makaamalla.

Jos itse vaan makaisit, tuskin niin kova nälkä olisi, kuin jos vaikka lenkkeilisit juosten 10km joka päivä.

• enpä tietääkseni sanonut etten mitään sen kanssa tee.tää palsta on näköjään täynnä näitä mä tiedän kaiken ihmisiä eikä täältä kannata mitään kysellä.pitäkää palstanne ja tietäkää kaikki!!

• Nimetön

Joitkut koirat vaativat sen yhden päivän viikosta jolloin eivät syö, jolloin pudistuu suolisto. Kannattaisi kokeilla sellaista, jos et ole vielä kokeillut, niin jos sitten jäisi nämä omat paastot pois. Tietysti jos koira ei syö, niin ongelmahan voi olla myös siinä, että koira on sairas. Tai myös stressi vaikuttaa. Hankala sinänsä kommentoida, kun ei paljon tietoa saa irti tuosta ilmoituksesta. :) Toivottavasti ongelmasta selviätte kuitnekin jatkossa.

• täällä..

Myös meillä whippet narttu pitää välillä muutaman sellaisen päivän, jolloin ei juurikaan syö mitään. Tosin ei se kokonaan lopeta syömistä yhdeksikään päiväksi. Eikö se oo vinttikoirille ihan normaalia, että pitävät näitä paastoaikoja, että pysyy linjat sutjakkoina..?! ;)

• kiitos ainoasta asiallisesta viestistä jonka sain :) haluaisitko vaihtaa ajatuksia ja kokemuksia wipuista?? jos haluat niin laita viestiä [email protected] niin keskustellaan ja vaihdetaan koirukuulumisia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      35
      3832
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      98
      3434
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      104
      3358
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      77
      3148
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      79
      3115
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2805
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2590
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2483
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      45
      2432
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      90
      2166
    Aihe