Saunalahti on paras kytkyssä:
24
3401
Vastaukset
- tollo peloton
Niin hyvähän tuo vertailu näyttää olevan. Löysit sieltä puhelimen, jolle vain Saunalahti tarjoaa kytkyä. Kokeilepa millä muulla mallilla tahansa, niin DNA on aina halvempi.
- pello toloton
Minulle halvin on Elisa, Saunalahti tulee vasta kakkosena. Sonerasta eikä DNA:sta ole tietoakaan, kalliita ovat =)
- Totaali2
kokonaiskustannuksissa muutaman hassun euron, JOS tasan tarkkaan puhut 500min ja lähetät 100txt. Eli olet oikeassa. Saunis nousee kyllä kohisten jos käyttö lisääntyy ja käyttö niin sanotusti MONIPUOLISTUU....Itselläni on Total2 ja käsittämättömän halpa käyttää jos käyttöä normaalia enemmän.
- onn
paskemmat palvelut
- Saunalahtilainen
onn kirjoitti:
paskemmat palvelut
ole kehumista DNAsta. Kartan koko operaattori. Siirryin sieltä poia Saunalahteen. Hyvin tyytyväinen!
- saunalahti on
todellakin edullisin. Jokainen voi itse testata asian vaihtamalla puhelimia, puheminuutteja, tekstiviestien ja mms-viestien määrää, sekä kuukausittaisen dataliikenteen määrää.
Saunalahti on lähes jokaisessa pakettivaihtoehdossa edullisin vaihtoehto.- Nuka82
Luotan eniten Elisaan tässä asiassa, koska niin monella on sieltä kytky (puolet kaikista 3g kytkyistä tietääkseni).
Ja nettiliittymänkin olen ottanut sieltä, joten ihan loogista. En jaksa useamman firman kanssa pelailla. - ou jeee
Nuka82 kirjoitti:
Luotan eniten Elisaan tässä asiassa, koska niin monella on sieltä kytky (puolet kaikista 3g kytkyistä tietääkseni).
Ja nettiliittymänkin olen ottanut sieltä, joten ihan loogista. En jaksa useamman firman kanssa pelailla.minäkin hankin viinani alkosta!
- Nuka82
ou jeee kirjoitti:
minäkin hankin viinani alkosta!
Siltä kuulostaa...
- jos/kun..
sauniksen kytkyluuri tarvii huoltoa? mihin toimitetaan ja kauanko kestää esim tampereen seudulla? saako sijaisvekotinta? siis jotain 1100/3310 tms?
- Nokia
jos/kun.. kirjoitti:
sauniksen kytkyluuri tarvii huoltoa? mihin toimitetaan ja kauanko kestää esim tampereen seudulla? saako sijaisvekotinta? siis jotain 1100/3310 tms?
vietkö Elisa Shopittiin vai Nokian omaan huoltoon. Itse vein Nokian omaan huoltoon, koska PALJON nopeampi. Riippuu huoltopaikasta saatko tilalle toisen luurin. Itselleni tarjottiin Nokian perusluuria..
- tiedosta
Nokia kirjoitti:
vietkö Elisa Shopittiin vai Nokian omaan huoltoon. Itse vein Nokian omaan huoltoon, koska PALJON nopeampi. Riippuu huoltopaikasta saatko tilalle toisen luurin. Itselleni tarjottiin Nokian perusluuria..
Noin ajattelinkin että asia pelaa!
Hyvää Joulua! - Mika0800
Nuka82 kirjoitti:
Ja nettiliittymänkin olen ottanut sieltä, joten ihan loogista. En jaksa useamman firman kanssa pelailla."Luotan eniten Elisaan tässä asiassa, koska niin monella on sieltä kytky (puolet kaikista 3g kytkyistä tietääkseni).
Ja nettiliittymänkin olen ottanut sieltä, "
EI näin!
Itse tein edullisemmat ja fiksummat valinnat, kas näin:
gsm: dna Aarre JA AleSaunaPaketti 3G, yhteensä 17,85 €/kk, sisältää1500 min dna -liittymiin aj 300 min Elisa/Saunalahti/Kolumbus -liittymiin, kaupan päälle vielä Sony Ericsson K600i, sekä 1500 tekstiviestiä dna -liittymiin/kk.
Laajakaista: htv Welho kaapelimodeemi. Tämä on fiksuin ratkaisu siellä, mihin tulee htv:n kaapeliverkko. Muualle voi kjokeilla Welho ADSL liittymää. En missään tapauksessa haluaisi Elisa/Sonera/dna laajakaistaa. Laajakaistaa ei todellakaan pifä ottaa puhelinyhtöstä, niillä on muutenkin liikaa vaikutusvaltaa Suomessa ! - Mika0800
Mika0800 kirjoitti:
"Luotan eniten Elisaan tässä asiassa, koska niin monella on sieltä kytky (puolet kaikista 3g kytkyistä tietääkseni).
Ja nettiliittymänkin olen ottanut sieltä, "
EI näin!
Itse tein edullisemmat ja fiksummat valinnat, kas näin:
gsm: dna Aarre JA AleSaunaPaketti 3G, yhteensä 17,85 €/kk, sisältää1500 min dna -liittymiin aj 300 min Elisa/Saunalahti/Kolumbus -liittymiin, kaupan päälle vielä Sony Ericsson K600i, sekä 1500 tekstiviestiä dna -liittymiin/kk.
Laajakaista: htv Welho kaapelimodeemi. Tämä on fiksuin ratkaisu siellä, mihin tulee htv:n kaapeliverkko. Muualle voi kjokeilla Welho ADSL liittymää. En missään tapauksessa haluaisi Elisa/Sonera/dna laajakaistaa. Laajakaistaa ei todellakaan pifä ottaa puhelinyhtöstä, niillä on muutenkin liikaa vaikutusvaltaa Suomessa !Korjaus:
sisältää 1500 min dna -liittymiin ja 3000 min Elisa/Saunalahti/Kolumbus -liittymiin !
- Saunis rules!
- mielenkiintoinen!.
- Dna edleen edullisin
Lehdissä oli pari viikkoa sitten tehty vertailu kytkytarjouksista ja kyllä sen voitti jälleen DNA.
Ainakin keskisuomalainen, savon sanomat, karjalainen jne julkaisi jutun, vaikka ainakin nuo kaksi ensin mainituista ovatkin elisan leirissä muuten.- Dena.
3.G./HSDPA-verkon peitto-alue on HUONO/HUONOIN!!.
Elisalla PARAS!. - lisää
millä tavalla Dna on kytkyissä edullisempi kuin Saunalahti. Tarkoitan nyt isompia hintaeroja kuin 1€/kk.
Total2 = suurille käyttäjille, kilpailijoilla ei läheskään vastaavaa.
Pikku3 = Käyttäjille joille edes 3000min/3000txt ei riitä. Laskujen hintakatto normaalisti maximissaan 110€, puhuit ja tekstasit miten paljon tahansa. Nyt vain 40€, 1 € hintakaton/vrk vuoksi. Kellään ei lähellekään vastaavaa.
Saunapaketti = Vastine Dna:lle, mutta hieman parempi, sillä yli 2 miljoonaan liittymään 3000min/kk(Elisa,saunis,kolumbus)
Viestix = 1000txt/1000multimediaa/rajaton datasiirto. Halvin vaihtoehto tekstaavalle ja chattaajalle. Dna:lla vastine tälle on Voitto, mutta ainostaan 2€ halvempi, joten 2€:n lisähinnalla saat saunikselta kaupan päälle rajattoman datasiirron ja 1000 mms viestiä.
PerusPaketti 3G = Vastine Dna Innolle, mutta saunis halvempi melkein kaikilla puhelimilla, eroa syntyy sauniksen hyväksy 2-4€
Tuplapaketti = peruskäyttöön, Dna:lla n. 1€:n halvempi joillain puhelinmalleilla.
Johtopäätös:
Dna edullisempi VAIN 1€:lla tuplapaketti 3g:ssä joillain puhelin malleilla. Muissa paketeissa kalliimpi. Saati sitten isoille käyttäjille joita on edes turha lähteä vertaamaan. - on paras
Dena. kirjoitti:
3.G./HSDPA-verkon peitto-alue on HUONO/HUONOIN!!.
Elisalla PARAS!.Saunalahti on edullisin ja se käyttää Elisan verkkoa (=Suomen paras 3G- ja ainoa HSDPA-verkko).
- kannatan
lisää kirjoitti:
millä tavalla Dna on kytkyissä edullisempi kuin Saunalahti. Tarkoitan nyt isompia hintaeroja kuin 1€/kk.
Total2 = suurille käyttäjille, kilpailijoilla ei läheskään vastaavaa.
Pikku3 = Käyttäjille joille edes 3000min/3000txt ei riitä. Laskujen hintakatto normaalisti maximissaan 110€, puhuit ja tekstasit miten paljon tahansa. Nyt vain 40€, 1 € hintakaton/vrk vuoksi. Kellään ei lähellekään vastaavaa.
Saunapaketti = Vastine Dna:lle, mutta hieman parempi, sillä yli 2 miljoonaan liittymään 3000min/kk(Elisa,saunis,kolumbus)
Viestix = 1000txt/1000multimediaa/rajaton datasiirto. Halvin vaihtoehto tekstaavalle ja chattaajalle. Dna:lla vastine tälle on Voitto, mutta ainostaan 2€ halvempi, joten 2€:n lisähinnalla saat saunikselta kaupan päälle rajattoman datasiirron ja 1000 mms viestiä.
PerusPaketti 3G = Vastine Dna Innolle, mutta saunis halvempi melkein kaikilla puhelimilla, eroa syntyy sauniksen hyväksy 2-4€
Tuplapaketti = peruskäyttöön, Dna:lla n. 1€:n halvempi joillain puhelinmalleilla.
Johtopäätös:
Dna edullisempi VAIN 1€:lla tuplapaketti 3g:ssä joillain puhelin malleilla. Muissa paketeissa kalliimpi. Saati sitten isoille käyttäjille joita on edes turha lähteä vertaamaan.on parempi. On ainakin paremmat kuuluvuudet kun DNAlla. Mitä väliä on eurolla tai parilla, jos ei ole kuuluvuutta kun sitä tarvitaan.
- huijattu
kannatan kirjoitti:
on parempi. On ainakin paremmat kuuluvuudet kun DNAlla. Mitä väliä on eurolla tai parilla, jos ei ole kuuluvuutta kun sitä tarvitaan.
Saunalahti ei ainakaan minun tapauksessa ole puhelimen mentyä rikki hoitanut asiaa tyylikkäästi. Epäilen josko muut operaattorit ovat näin ala-arvoisia toiminnassaan. Puhelin rikki koko ajan, mitään ei tapahdu. Reilu vuosi kytkyä jäljellä ja sitten vaihdan mihin muuhun tahansa!!
- Erkki*
Elisa näyttää olevan vahvoilla.
- maanantai kappale!
jos puhelimesi sattuu menemään rikki! ei pelkoa, että palvelu pelaisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32718Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581341Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä181006Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk298893- 72875