Äänet kuuluu koneesta vaikka kuulokkeiden piuha kiinni

Ihme homma

Elikkä formatoin koneeni ja asentelin kannettavaani xp:n uusiks. Siinä samalla meni hukkaan äänikortin ja näytönohjaimen ajurit. Sain ne lopulta netistä haettua,mut äänten kans ihmeellinen homma: äänet kuuluu silti koneen kaiuttimista vaikka kuulokkeiden piuha on kiinni. Mikä vikana?? kyllä ne äänet kuulokkeistakin kuuluu,mut ei tarttis kuulua samaan aikaan koneen kaiuttimista.

6

3666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olla

ääniasetukset hieman pielessä, mutta ota virta pois kajareista, niin silloin pitäisi äänen kuulua ainoastaan kuulokkeista.

• sitten onnistuu?

Oon tässä koittanut säädellä mut en oo löytäny sellasta kohtaa missä sais koneen omat kaiuttimet mykistettyä. Alkaa pikku hiljaa huumori loppua tän koneen kans...vinkkejä??

• help1
        sitten onnistuu? kirjoitti:

Oon tässä koittanut säädellä mut en oo löytäny sellasta kohtaa missä sais koneen omat kaiuttimet mykistettyä. Alkaa pikku hiljaa huumori loppua tän koneen kans...vinkkejä??

et oo ainoa päivällä vielä toimi mutta nyt kuuluu koneesta ja kaijuttimista samaan aikaan ei pahemmin hermot kireellä.

• vastaus12122
        sitten onnistuu? kirjoitti:

Ite sain ääntä kuulokkeihin kun painoin ääni kuvaketta ja mykistin sen , nyt pitäis saada vaan speakerin ääni kuulumaan :D almost there

• Anonyymi

mistä johtuu että mulla on kuulokkeet kiinni koneessa ja udio lähde koneessa mutta äänet kuuluu silti telkkarista

• Anonyymi

Jos noin ei olisi niin joku itkisi että miksi koneen äänet sotkevat telkkarin kautta kuuluvaa ääntä tai miksi telkusta ei kuulu ääntä kun unohdin kuulöokkeet kiinni tai miksi Bloetoothin kautta ei kuulu äänet tai ......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4592
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      178
      1825
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1520
    4. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1006
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      961
    6. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      873
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      85
      856
    8. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      832
    9. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      45
      797
    10. Mulla on tarkat korvat

Kuulin sun äänen ihan selvästi.
      Ikävä
      4