jos minun täytyisi herätä aamulla töihin. Minä vaihtaisin paikkaa mielelläni niiden kanssa, jotka valittavat töissä käymisestä.
Ne valittajat saisivat minun sairauteni ja saisivat nauttia kotona olosta, nukkua pitkään ja olla vaan.
Olkaa onnellisia, että voitte käydä töissä.
Olisin onnellinen...
31
983
Vastaukset
- Tok-Fia
mieluummin olen terve ja käyn töissä.
Tsemppiä!- IhmeSopa
Onneks tää ei ole pysyvä olotila, mutta kestää pitkääään. :-D
- blackwomans
Haluan kuitenkin näin terveenä duunarina toivottaa sinulle voimia ja jaksamisia sairautesi keskellä.
Helppoa ei varmaan ole.
Älä kuitenkaan katkeroita mieltäsi,sillä siinä et voita mitään,(kaikki on vastaan otettava mitä elämässä eteen tulee)
Hyvää joulunaikaa sinulle.
Lämpöisiä ajatuksia sinulle lähettelen.- IhmeSopa
hyvä että työ maistuu...ole onnellinen terveydestäsi. :-D
- DoeJohn
tekstiä pukkaat. Nuinhan se on. Ihmiset turtuvat arkeensa ja alkavat turisemaan pienistä turhista asioista. Kun tapahtuu jotakin vakavampaa omalle kohdalle, niin alkaa näkemään maailmaa erilaiselta kantilta.
Päivä kerrallaan ja iloisin mielin .. :D- IhmeSopa
ja työniloa! :-D
- kyllä
onnellinen jos minulla olisi töitä,mutta olen työtön ja aikaa tuntuu olevan liiankin kanssa esim täällä hyörimiseen.
Kyllä niitä töitäkin melkein täysipäiväisesti haen,mutta ei ole kohdilleen vielä mennyt.
Jaksamisia sinulle sairautesi kanssa.
Onko sinulla näkyvissä töihin paluuta vai onko sairauslomasi vielä määrittelemätön aika?- IhmeSopa
sinullekin. Näillä näkymin ensi vuoden kesään asti sairaslomaa. Saa nähdä sitten sen jälkeen, mitä sitten. Vaikea sanoa tässä vaiheessa...töihin kyllä tarkoitus on mennä tämän jälkeen. Katsotaan.
- Mysteriet
Että jokainen voisi, vaikka kerran vuodessa, vaihtaa paikkaa jonkun toisen kanssa ja kokeilla miltä tuntuu olla... =)
Sinulle toivon uskoa, toivoa ja jaksamista!- IhmeSopa
on ideaa. Tekisi varmaan monelle hyvää. Hyvällä mielellä porskutan nyt, kun saan niin ihanaa tukea, kiitos. :D
- tuffe
Hyväähän se on muistuttaa siitä aika ajoin, että kaikissa asioissa on kääntöpuolensa :) Tsemppiä sinulle sairautesi kanssa ://
Toisaalta on myös töitä jotka aiheuttaa sairastumista ja uupumista, tsempit myös kaikille heille..- IhmeSopa
kerrallaan.
- piudi
Vaikeaa , kun tahtoisi toimia,mutta ei kykene. Koita kestää. Lähetän täältä telepaattisesti mahdollisimman paljon voimia ja seesteistä mieltä. (Itse olen varsinainen toope,kun pilaan oman ns.hyvän aikani sillä,että koko ajan pelkään,ikäänkuin varmuuden vuoksi, että sairastun tai jotain muuta tapahtuu.....Tekstisi pisti taas vähän miettimään, kiitos siitä.) Mahdollisimman mukavaa perjantaita !!
- IhmeSopa
että ihminen pelkää sairastuvansa silloin, kun on terve. Silloin kun on sairas, pelkää, että kuolee. Kun on kuollut, ei pelkää enää mitään.
Hyvää joulua halauksien kera sinulle, vaikka minulle joulu ei tule olemaan hyvä... - piudi
IhmeSopa kirjoitti:
että ihminen pelkää sairastuvansa silloin, kun on terve. Silloin kun on sairas, pelkää, että kuolee. Kun on kuollut, ei pelkää enää mitään.
Hyvää joulua halauksien kera sinulle, vaikka minulle joulu ei tule olemaan hyvä...Halauksia oikein voimasellaisia Sinulle. Usko pois,että vielä paistaa aurinko myös Sinulle ja saat voimia kestää. "Jumala antoi meille muistin,jotta meillä olisi ruusuja joulukuussa." (James M. Barrie)
- lemnaminor
Luin viestiketjusi. Onhan sairauslomasi pitkä, mutta onneksi paluu arkeen on myös sinulle luvassa. Yllättävän nopeasti kesä tulee. Usko pois. Eikö kuitenkin ole niin, että vointisi vähitellen paranee? Toivotan muiden tavoin voimia sinulle :).
- IhmeSopa
Kiitti. Kyllä se paremmaksi tulee. Päivä kerrallaan ja pienistä hetkistä iloiten.Nyt on mieli maassa. Ehkäpä se aurinko paistaa joskus tähänkin pieneen pimeään risukasaan Tänään se paistaa möllöttää tuolta taivaalta, mutta ei ylety minun kasaani.
- lemnaminor
IhmeSopa kirjoitti:
Kiitti. Kyllä se paremmaksi tulee. Päivä kerrallaan ja pienistä hetkistä iloiten.Nyt on mieli maassa. Ehkäpä se aurinko paistaa joskus tähänkin pieneen pimeään risukasaan Tänään se paistaa möllöttää tuolta taivaalta, mutta ei ylety minun kasaani.
Pääasia, että vointisi on paranemassa. Minusta tuntuu taas siltä, että kaikki ympärilläni sairastelevat - vanhempani ja koirani. Onneksi jo viisi viikkoa kulunut isän kaatumisesta. Nuoremman koiran sytostaattihoidot loppuneet (koira voi hyvin), vanhemman koiran sydänlääkitys kohdallaan (koira voi hyvin) ja nyt odottelen, koska äitini menee pieneen leikkaukseen. No, se on varma, ettei minusta olisi omaishoitajaksi. Tällä viikolla, kun isä känkkäröi, teki mieli tönäistä kipeästä olkapäästä.. Eli oikeastaan ihan hyvää aikaa olla ilman töitä, vaikkakin tekee jo mieli :). Kunhan vain löytyisi paikkoja muualta kuin perähikiältä. Pientä rutinaa täältäkin päin..
- IhmeSopa
lemnaminor kirjoitti:
Pääasia, että vointisi on paranemassa. Minusta tuntuu taas siltä, että kaikki ympärilläni sairastelevat - vanhempani ja koirani. Onneksi jo viisi viikkoa kulunut isän kaatumisesta. Nuoremman koiran sytostaattihoidot loppuneet (koira voi hyvin), vanhemman koiran sydänlääkitys kohdallaan (koira voi hyvin) ja nyt odottelen, koska äitini menee pieneen leikkaukseen. No, se on varma, ettei minusta olisi omaishoitajaksi. Tällä viikolla, kun isä känkkäröi, teki mieli tönäistä kipeästä olkapäästä.. Eli oikeastaan ihan hyvää aikaa olla ilman töitä, vaikkakin tekee jo mieli :). Kunhan vain löytyisi paikkoja muualta kuin perähikiältä. Pientä rutinaa täältäkin päin..
Tuota tarvitsinkin, kiitos. Hyvä, että koirasi voivat hyvin, heille paljon terkkuja, varmasti koirillakin on ollut vaikeaa,kun eivät ole päässeet töihin... ;D
- lemnaminor
IhmeSopa kirjoitti:
Tuota tarvitsinkin, kiitos. Hyvä, että koirasi voivat hyvin, heille paljon terkkuja, varmasti koirillakin on ollut vaikeaa,kun eivät ole päässeet töihin... ;D
Arvelin tiedon siitä, ettei kaikilla mene hyvin helpottavan oloasi :). Koirat ovat onnellisia siitä, kun olen kotona. Siitä voit olla varma..
Parhaat muistot tuolta nuoremman koiran hoidon ajoilta ovat ne, kun kortisoni sai sen todella nälkäiseksi. Ensin varasti vanhemmiltani piparipussin pöydältä, kaksi kertaa kävi vohkimassa uunimakkarasta palasia ja lopulta veti leivinpaperista kokonaisen omenapiirakan lattialle. Pikku sialla oli niin onnellinen ilme ja piirakkaa oli maisteltu jokaiselta sivustalta.. Kyllä noista koiruliineista on iloa :).
Sen ole huomannut, mitä enemmän vastoinkäymisiä, sitä huvittuneempi on olotilani :). - IhmeSopa
lemnaminor kirjoitti:
Arvelin tiedon siitä, ettei kaikilla mene hyvin helpottavan oloasi :). Koirat ovat onnellisia siitä, kun olen kotona. Siitä voit olla varma..
Parhaat muistot tuolta nuoremman koiran hoidon ajoilta ovat ne, kun kortisoni sai sen todella nälkäiseksi. Ensin varasti vanhemmiltani piparipussin pöydältä, kaksi kertaa kävi vohkimassa uunimakkarasta palasia ja lopulta veti leivinpaperista kokonaisen omenapiirakan lattialle. Pikku sialla oli niin onnellinen ilme ja piirakkaa oli maisteltu jokaiselta sivustalta.. Kyllä noista koiruliineista on iloa :).
Sen ole huomannut, mitä enemmän vastoinkäymisiä, sitä huvittuneempi on olotilani :).musta huumori kukkii...Nyt iltapäivä menee maatessa haavoja nuollessa. Sitä haluaisi nukkua vain tämän ajan koiran unta onnellista.
Mutta kun katsoo ikkunasta ulos, niin kesä tulossa. lehdissä kirjoitettiin, että muuttolinnut palaavat. Nähty kiuru ja kottarainen. heh...kesäkö se jo tulee sieltä? Talvi tuli ja meni...mites se joulu?
Sitä en haluaisi viettää vaan haluaisin sen menevän nopeasti ohi. Mutta lasten ja neljän neontetran takia on jaksettava. Makaroonilaatikkoa lupasin aatoksi. Neontetrojen herkkua! - lemnaminor
IhmeSopa kirjoitti:
musta huumori kukkii...Nyt iltapäivä menee maatessa haavoja nuollessa. Sitä haluaisi nukkua vain tämän ajan koiran unta onnellista.
Mutta kun katsoo ikkunasta ulos, niin kesä tulossa. lehdissä kirjoitettiin, että muuttolinnut palaavat. Nähty kiuru ja kottarainen. heh...kesäkö se jo tulee sieltä? Talvi tuli ja meni...mites se joulu?
Sitä en haluaisi viettää vaan haluaisin sen menevän nopeasti ohi. Mutta lasten ja neljän neontetran takia on jaksettava. Makaroonilaatikkoa lupasin aatoksi. Neontetrojen herkkua!Aika menee nopeammin, kun joutuu pakottamaan itseään liikkeelle. Oma musta huumorini on sitä, että mitäköhän seuraavaksi..
Luulen, että tämä shoppailukausikin on heijastumaa siitä, kun elin tosi pienillä kuluilla koiran sytostaattihoitojen ajan. Nyt jo huvittaa, millä vauhdilla rahaa on palanut :). No, järkevöittämiskausi on jo alkanut :).
Onneksi sinulla on lapsesi ja neontetrat? (lapsenlapset?).. Se on paljon.. - IhmeSopa
lemnaminor kirjoitti:
Aika menee nopeammin, kun joutuu pakottamaan itseään liikkeelle. Oma musta huumorini on sitä, että mitäköhän seuraavaksi..
Luulen, että tämä shoppailukausikin on heijastumaa siitä, kun elin tosi pienillä kuluilla koiran sytostaattihoitojen ajan. Nyt jo huvittaa, millä vauhdilla rahaa on palanut :). No, järkevöittämiskausi on jo alkanut :).
Onneksi sinulla on lapsesi ja neontetrat? (lapsenlapset?).. Se on paljon..neontetrat ovat lapsenlapsiani...niin suloisia. Eiks se ny näkyny päältäpäin että oon kala.. ;D
- lemnaminor
IhmeSopa kirjoitti:
neontetrat ovat lapsenlapsiani...niin suloisia. Eiks se ny näkyny päältäpäin että oon kala.. ;D
Sovitaanko näin, että nouset aina nopeasti pinnalle sieltä masennuksesta? Sinulla on kuitenkin paljon asioita, jotka pitävät sinua pinnalla :).
Pienenä vinkkinä.. Osta myös itsellesi jotakin sellaista joululahjaksi, jota olet halunnut jo pidemmän aikaa. Sen ei tarvitse olla mitään suurta, mutta ilahduta myös itseäsi.. Kaikki keinot ovat luvallisia.. - IhmeSopa
lemnaminor kirjoitti:
Sovitaanko näin, että nouset aina nopeasti pinnalle sieltä masennuksesta? Sinulla on kuitenkin paljon asioita, jotka pitävät sinua pinnalla :).
Pienenä vinkkinä.. Osta myös itsellesi jotakin sellaista joululahjaksi, jota olet halunnut jo pidemmän aikaa. Sen ei tarvitse olla mitään suurta, mutta ilahduta myös itseäsi.. Kaikki keinot ovat luvallisia..*Pulp* ostin jo *loiskis*
- lemnaminor
IhmeSopa kirjoitti:
*Pulp* ostin jo *loiskis*
Ostitko oikeita neontetroja? Tuli vain mieleeni :). Jossakin vaiheessa haaveilin kylmäakvaariosta, jossa olisi kapeasaksirapuja..
- IhmeSopa
lemnaminor kirjoitti:
Ostitko oikeita neontetroja? Tuli vain mieleeni :). Jossakin vaiheessa haaveilin kylmäakvaariosta, jossa olisi kapeasaksirapuja..
neontetroja, erittäin kestviä...hengissä pysyviä.
- retros
asiaa ihmisen elämässä toimeentulo ja terveys.
Ikävää,kun sairaana ollessaan usein vielä joutuu murehtimaan raha-asioita:(- IhmeSopa
Suomessa yhteiskunta pitää ihmisestä huolen...minusta ainakin. :)
..ei osaa tarpeeksi arvostaa asioita, joita pitää
itsestäänselvyyksinä :(
Toivon sulle Onnea tulevaisuuteen!
Kokisit varmaan kaiken aidommin ja syvemmin kuin ihminen
jolla ei vastoinkäymisiä ole ollut.- IhmeSopa
nautin täysillä...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 242463
- 951546
- 1201314
- 751140
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa271030Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa256883- 52882
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo21881MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil209860- 34795