Eli vanhoihin keskustan RTV:n tiloihin klo 10.
Ei varmaan vielä 100% kunnossa tuotteiden puitteissa mutta henkilökunta mukavaa!
Varmaan jotain avajais tarjouksia tarjolla...
Sportia
6
1864
Vastaukset
- haisuli
Jepulis!!! Vihdoinkin lisää tarjontaa alueelle, toivottavasti lisää tuotemerkkejä jne. Kuulemma pääasiassa kokeneita urheilumyyjiä ovat joo...
- sporttivartti
Kokeneita ja kokeneita... Osalla kokemusta mutta myös kokenemattomia joilla menee aikaa väline tietämystä hankkiessa!!! Kukaanhan ei ole seppä syntyessä! Mutta mukavia ovat!
Ja tuotevalikoimasta(varmaan vielä aika suppuea olettaisin??), niin se tulee varmaan laajenemaan kunhan saavat puljun käyntiin ja kaikki alku hässäkät hoidettua... - urheiluhullu urpo
sporttivartti kirjoitti:
Kokeneita ja kokeneita... Osalla kokemusta mutta myös kokenemattomia joilla menee aikaa väline tietämystä hankkiessa!!! Kukaanhan ei ole seppä syntyessä! Mutta mukavia ovat!
Ja tuotevalikoimasta(varmaan vielä aika suppuea olettaisin??), niin se tulee varmaan laajenemaan kunhan saavat puljun käyntiin ja kaikki alku hässäkät hoidettua...Onko kyseinen urheiluvälineliike edullinen, kuten Hyvinkäällä oleva Top Sport?
Hyvinkäällä asioidessa nimittäin säästää ison rahan, verrattuna Intersportiin. Jaa tuotteet ovat siltikin merkkituotteita, ja laadukkaita. - :)..
urheiluhullu urpo kirjoitti:
Onko kyseinen urheiluvälineliike edullinen, kuten Hyvinkäällä oleva Top Sport?
Hyvinkäällä asioidessa nimittäin säästää ison rahan, verrattuna Intersportiin. Jaa tuotteet ovat siltikin merkkituotteita, ja laadukkaita.ja mitähän laatu tavaaa löydät top sportista
- Riina H.
:).. kirjoitti:
ja mitähän laatu tavaaa löydät top sportista
Fudiskamaa olen minä Hyvinkään Top Sportista hakenut. Hyviä tarjouksia ja huomattavasti halvempaan hintaan saa normaalihintaisinakin, kuin esim Intersportissa.
- Sportti-Smurffi
Olipas mukava käväistä uudessa urheiluliikkeessä!
Siellähän olikin tuttu, ammattitaitoinen myyjä palvelemassa.
Onnea uuden liikkeen johdosta!
Ja toivotaan hyviä ja houkuttelevia tarjouksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata912670Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2051695- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411481Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641242Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761025- 56989
- 79934
- 45877
- 62849