Ei voi olla totta!!!

santra3

Näin mulle piti taas käydä:
aamulla töihin lähdössä ja auto käyntiin normaalisti ja eikun menoksi mutt toheloin - käsijarru päällä ja auto sammui.... en tiedä mitä sitten tein - yritin kait käynnistää uudelleen mutt kaikki sammui, ei mitään tapahtunut... ei virtaa ei mitään. Painoin (clio -95) käynnistyksenesto nappulaa, odotin ja yritin -ei mitään, ei mulla ole koskaan ennen tollasta sattunut, ja nyt ei ole edes virtaa..
NIIN HILJASTA ja mä en ymmärrä ja jaksa nyt mitään...joten mitä tässä nyt pitää tehdä...
Eikä auton ohjekirjanen ole mulle tehty, siitäkään en ymmärrä .....auta, ole kiltti!

9

4430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • santra3

      Kävikö siinä niin....että akku tyhjäksi... noin vain??? Todella kurjaa koko käynnistyksenestolaite-keksintö............
      Nyt ei auta kun odottaa ett joku viisas tulee kattomaan- minä en ossoo.....

    • nissan mies

      luultavasti akku pimpahti/tyhjeni.osta japsi-auto koska nuo ranskattaret ei naisille sovi kun niissä tuppaa olemaan vikaa toisen jälkeen. se vain on totuus.joku mekaanikko voi tykätä ranskalaisista autoista koska niitä pitää aina korjailla jostakinpäin..rellun ja pösööbn tehtaatkin pysyvät pystyssä hulppean varaosakaupan voimalla.

      • Renault-mies

        Kyllä ne Nissanit ovat japseista kaikkein paskimpia. Vikoja niissäkin on vaikka kuinka paljon. Turha siinä on ylpeillä. Jos japsi pitää olla, niin osta Corolla, niin sulla on varaa tulla tänne puhumaan. Mulla nyt ainakin on Laguna pelannut paremmin kuin hyvin, että silleen...


      • nassanmies

        niin just ja kukahan sen nissanin omistaakaan...


      • surfhfgs
        nassanmies kirjoitti:

        niin just ja kukahan sen nissanin omistaakaan...

        Heittäkää nyt joku villi veikkaus :D


      • nissan-man
        Renault-mies kirjoitti:

        Kyllä ne Nissanit ovat japseista kaikkein paskimpia. Vikoja niissäkin on vaikka kuinka paljon. Turha siinä on ylpeillä. Jos japsi pitää olla, niin osta Corolla, niin sulla on varaa tulla tänne puhumaan. Mulla nyt ainakin on Laguna pelannut paremmin kuin hyvin, että silleen...

        räjähtää se laguunaki kun aika koittaa....ps.auton saa rahalla ja toyotan koroolla..olisivat aikoinaan kysyny rellulla että jos sovitettais sähköt ja moottori yms esim toyotasta tai nissanista relluun niin voisin ehkä omistaakkin rellun mutta nyt en voi koska paskaa saa muualtaki inhimillisemmin hinnoin


      • jorrma
        surfhfgs kirjoitti:

        Heittäkää nyt joku villi veikkaus :D

        aika shokki varmasti nissan miehelle tämä tieto... heh


      • Renault-mies
        nissan-man kirjoitti:

        räjähtää se laguunaki kun aika koittaa....ps.auton saa rahalla ja toyotan koroolla..olisivat aikoinaan kysyny rellulla että jos sovitettais sähköt ja moottori yms esim toyotasta tai nissanista relluun niin voisin ehkä omistaakkin rellun mutta nyt en voi koska paskaa saa muualtaki inhimillisemmin hinnoin

        Totta hemmetissä hajoaa niinkuin muutkin, sehän on selvä. Mutta turha se on ihmetellä jos kymmenen vuotta vanhaan autoon tulee vikaa ja sen takia leimata merkki huonoksi. Ei ne autot mitään ikiliikkujia ole. Mutta Suomessahan on tunnetusti Euroopan vanhin autokanta, ja täällä eletään sellaisen mentaliteetin kanssa, että auton pitää kestää vähintään 15 vuotta ilman vikoja. Kannattaisi vähän miettiä sitäkin, miten vaihteleva ilmasto meillä täällä Pohjolassa on. Asettaa autolle kuin autolle hyvinkin kovat vaatimukset. Ja kyllä asia on näin, että mitä enemmän autonvalmistajat esittelee näitä hienoja teknisiä tietokone/elektroniikka innovaatioita, niin sitä enemmän ollaan kusessa näiden nykyautojen kanssa, merkistä riippumatta. Tämmöisten elektroniikkavikojen korjaaminenkin on aivan suhteettoman kallista, osien hintaan nähden. Miltei samalla hinnalla uusitaan esim. vetoakseleita, tehdään kytkinremppoja jne, jne. Toivottavasti autonvalmistajat joskus heräävät tähän tosiasiaan.


      • renöö
        Renault-mies kirjoitti:

        Kyllä ne Nissanit ovat japseista kaikkein paskimpia. Vikoja niissäkin on vaikka kuinka paljon. Turha siinä on ylpeillä. Jos japsi pitää olla, niin osta Corolla, niin sulla on varaa tulla tänne puhumaan. Mulla nyt ainakin on Laguna pelannut paremmin kuin hyvin, että silleen...

        ei tuu menemää hyvin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe