Hei !
Minulla on Malawiakvaario!
Ongelmani on, mistähän saan siihän tarvittavan suolaan? Haluan sellaisen; käyttö olis tosi yksinkertaista ettäi tarttisi laskiskella annoksia ja sekoittaa! Jos tiedettä voitteko kertos sen nimi ja paikan mistä voin saada?kävin viikko sitten akvaario liikkessä ja en saanut vieläkään vastausta! Tartteeko ylipäänsä malawiakvaario välttämättä sitä suolaa? Asun Tampereella!KIITOS
malawisuolat!!!
6
2267
Vastaukset 6
- RRR
http://www.juissi.com/akvaario/index.php
Katso tuolta kohta vesi/vesiarvot- :)ahven:)
Kiitos olen käynyt kyllä juissin sivulla tuntuu olevan liian vaikea ja sekavaa!
- RRR
Tais tuollakin muuten olla ohje niistä aineitten sekottamisesta ;OD
Elikkä ei tainnut olla apua...??Hei itselläni 180l allas. Suolana olen käyttänyt Tropic marinen taikka Jbl järvisuolaa. Valitettavasti piti ensiksi laskea suolan määrä mitä lisää. Vedenvaihdossa lasken aina vettä pieneen merkkiin saakka, altaan reunassa, 1/3 vedestä. Lisättävän suolan laitan pieneen juomapulloon jossa saan liuoksen sekoitettua huolellisesti, Sitten kaadan sen täytön yhteydessä ympäri allasta. Tuntuu vaikealta mutta näillä toimilla olen saanut altaan menestymään ja vesiarvot olleet hyvät. Purkkeissa on laskuohjeet.
- linkki...
Oletko kysynyt täältä?
http://www.nl-aqua.com/
En tiedä malawijutuista mitään mutta tuolta saattaisi saada kyseistä ainetta.- :)ahven:)
Kiitos paljon !
Luulen kovasti että saan sieltä kaipaamani apua!
iloinenahven:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961581
- 771311
- 741112
- 1351082
Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?
Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste169899Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78814Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova82781Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?105740- 45713
Oothan sä erilainen mies
Kaikintavoin. Ikävä kyllä en tunnistanut sitä seikkaa aikoja sitten, ja nyt olen armottoman rakastunut. Olen vaan ❤️37696