Mikä on tonttunimesi?

31

1184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • selim Tähtisäde =)

• Maya81

Piisku Rusokatse...semmonen :D

• danelimo

Kanelinenä todennäköisesti kyllä. Mutta että Suitsu..?=)

• Mummo73

nimi ei kyllä oikein sovi mun egolle

• Suhina Suksikorpi täällä suhisee....

• eikun hiihtelemään vaan.

• täällä Moni Herkkupuuska.

• umalehtinen kirjoitti:

täällä Moni Herkkupuuska.

Moni Herkkupuuskalle ;))
        Kyllä toi Suhina sopii mullekkin..aina kun vauhtiin pääsen...niin siinä on kyl sitte suhinaa...;))

• oikein osuva nimi minulla m...

Helinä helkyin

• olen minä sitten...

• miun nimi oli

Jukra Isosuukko!!!!

• Moni Herkkupuuska

• "herkkupuuskien "seuraukset vyötäröltä karisseet =)

• davalyan kirjoitti:

"herkkupuuskien "seuraukset vyötäröltä karisseet =)

juuri kun epätoivoisesti yritän noitua niitä pois. Saisi edes näkyviin sellaisen paikan kuin vyötärö.

• umalehtinen kirjoitti:

juuri kun epätoivoisesti yritän noitua niitä pois. Saisi edes näkyviin sellaisen paikan kuin vyötärö.

tarkoitin että kohta tuo nimi on historiaa kuten kilotkin kun ahkeroit =)

• neljän suora

Itse:Pallas Kanelikaakku

Isäntä:Tuikku Tähtisäde

Lapset:Vemmel Valkotupsu(p),Lahja Säkkimäki(t),
      sekä Tuisku Veitikkamäki(p).

Lisäsin koirille myös isäntäväen sukunimen:

Hoppa Huopatossu(vanhempi)

Loimi Lähilehto(Junnu)

• Suippo Suksipussi :)

• paras,liekkö nimes tonttua nähnytkään vai oliko koneen mielestä oma nimesi silkkaa pilaa =))))

• davalyan kirjoitti:

paras,liekkö nimes tonttua nähnytkään vai oliko koneen mielestä oma nimesi silkkaa pilaa =))))

eihän nimi "naista" pahenna! Just yhtä järkevän kuulonen ku muskettisopulikin :)

• muskettisopuli kirjoitti:

eihän nimi "naista" pahenna! Just yhtä järkevän kuulonen ku muskettisopulikin :)

niin totta turiset Muskettisopuli =)))Ai luoja miten monet naurut ollaan siitä saatu ;)

• davalyan kirjoitti:

niin totta turiset Muskettisopuli =)))Ai luoja miten monet naurut ollaan siitä saatu ;)

että on hauskaa :)...ei vaiskaan, pimeen kuulonen ja näkönen nimimerkki, mutta just siks se onkin niin kiva ;)

• issu56

sitä meni sitten nimi vaihtoon...olis niinku Enkku Kilisointu...hauska tutustua ;=))).

• Ihan yhtä sopiva nimi kuin minulla Moni herkkupuuska. Vietetäänpä joulu yhdessä olisimme komia tonttu pari. Monia herkutteluhetkiä kilisointujen kera.

• issu56
        umalehtinen kirjoitti:

Ihan yhtä sopiva nimi kuin minulla Moni herkkupuuska. Vietetäänpä joulu yhdessä olisimme komia tonttu pari. Monia herkutteluhetkiä kilisointujen kera.

Moni Herkkupuuska. Meitä olisikin sitte aikamoinen sakki komeine nimineen...Täälä itseni lisäksi Simppu Kilikello, Aarni Valokajo ja jouluksi tulevat Piisku Rusokatse ja Sala Kurkkitossu ja vielä piilossa matkaava Selin Tähtisäde ;=).

• umalehtinen kirjoitti:

Ihan yhtä sopiva nimi kuin minulla Moni herkkupuuska. Vietetäänpä joulu yhdessä olisimme komia tonttu pari. Monia herkutteluhetkiä kilisointujen kera.

Kulta Kimalrinta, Nyytti Omppukontti, ja Massu Lauhaolo. Oltaisiin me aikamoinen sakki. Ajattele sitä joka kirjoittaisi pakettikortit.

• Siis ensin tuli Helinä Helkyin, mutta sitten kun laitoin taas tuon nimen siihen generaattoriin, niin siitä tuli Jonttu Tonttu (tai Tonttu Jonttu, en muista) Takatalvi. :)

• sininen2kissa

*tosi hauskaa*

• real amityville

Tomera tietenkin =D

• pieni huomio.

Sattuneesta syystä käytän koneellani moderneja turvaohjelmistoja. Selaimeni ei linkkiä avaa. Syitä voi olla monia, alkaen vanhentuneesta alkuperäsertifikaatista, päättyen mihin tahansa tietoturvauhkiin.
      Tämä on muistaakseni ensimmäinen kerta koirapalstalla, kun olen törmännyt vastaavanlaiseen tilanteeseen. Jos ehdin voin ajaa ohjelman, joka selvittää syyn. Siihen asti kehotan nostamaan selaimen suojausta ja ajamaan tarkistusohjelman, mikäli olette tuon linkin avanneet.

Joutuiko tuolta sivulta lataamaan mitään? Tai kirjoittamaan sinne jotain, esimerkiksi pelissä käytettävän nimimerkin?

• oma nimi jonka kone "generoi",mulla myös suojat ylhäällä mutta ei mitään tapahtumia koneella,paljon pahempi on esim tuo meidän suosima photobucket ohjelma,tänään latasin alle 40 megasen videon ja pop uppeja tuli noin 100kpl...

• PoliceGirl82

Ranni Hallivalo... Just.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      51
      2304
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      27
      1274
    3. Aavistatko että moni tietää

Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut
      Ikävä
      86
      1068
    4. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      55
      992
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      145
      939
    6. Yritin saada

Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.
      Ikävä
      11
      924
    7. Onko vielä

mahdollista nähdä?
      Rakkaus ja rakastaminen
      68
      893
    8. Kronikat..

Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu
      Imatra
      10
      823
    9. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      22
      813
    10. Täällä istun ja mietin

Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu
      Ikävä
      50
      786
    Aihe